Gjest rådyr Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Ganske interessant egentlig. Fant akkurat en profil jeg hadde for drøyt et år siden. Den hadde jeg fyllt ut etter beste evne, også relasjonsprofilen. Da jeg sjekket nå var det ganske mange jeg hadde omtrent samme matchtall med som i min nåværende profil, mens noen hadde 10-15 poeng lavere, bl.a han jeg har datet nå (sank fra 93 til 81). Mange fjes der som jeg ikke har sett via den profilen jeg bruker nå. Jeg tror neppe alle disse har blokkert meg, for har aldri sett dem før. Da er det jo ganske mange man går glipp av... Hva om jeg hadde svart sånn midt på treet på alle spørsmålene, da hadde jeg vel fått opp masse nye profiler. Kanskje jeg skulle sjekket det ut...
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Ikke stol helt på den match-greia du.. Jeg fikk 98 på bestekompisen min, og han hadde jeg ikke rørt i med tang. Sikkert gjensidig også hehe. Anonymous poster hash: 968ee...a8b 1
Gjest rådyr Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Skjønner jo jeg ikke skal det, men dumt at det er mange man sikkert passer fint med som man ikke får vite eksisterer, fordi matchingen til Sukker har bestemt det sånn..
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Ikke stol helt på den match-greia du.. Jeg fikk 98 på bestekompisen min, og han hadde jeg ikke rørt i med tang. Sikkert gjensidig også hehe. Anonymous poster hash: 968ee...a8b Det er jo sikkert en grunn tilat han er din bestekompis... En PC kan aldri føle sexuell kjemi og utseende som er det som mangler mellom dere. Dårlig eksempel.Anonymous poster hash: ce7a4...079 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Det er jo sikkert en grunn tilat han er din bestekompis... En PC kan aldri føle sexuell kjemi og utseende som er det som mangler mellom dere. Dårlig eksempel.Anonymous poster hash: ce7a4...079 Syns det er et bra eksempel. Uansett vet man jo ikke om man har kjemi med noen før man møtes på onkli. Anonymous poster hash: 968ee...a8b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Syns det er et bra eksempel. Uansett vet man jo ikke om man har kjemi med noen før man møtes på onkli. Anonymous poster hash: 968ee...a8b Hvordan kan det være et bra eksempel? Dere passer jo åpenbart bra sammen hvis dere er bestevenner! Klart man ikke kan føle kjemi via nettet. Det er jo det som det lille ekstra som gjør at man blir kjærester og ikke bestevenner.Anonymous poster hash: ce7a4...079 2
Acinonyx Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Hvordan kan det være et bra eksempel? Dere passer jo åpenbart bra sammen hvis dere er bestevenner! Klart man ikke kan føle kjemi via nettet. Det er jo det som det lille ekstra som gjør at man blir kjærester og ikke bestevenner.Anonymous poster hash: ce7a4...079 Helt enig Jeg opplevde også det samme da jeg var på Sukker for noen år siden, plutselig dukket gode kompiser opp høyt oppe på matchlisten. Det er jo logisk. Bestevenner har gjerne mye til felles, men nettopp "gnisten" mangler. Romantisk og seksuell kjemi kan jo ikke bli funnet eller registrert av et matchingssystem på en datingside:) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå