Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bror som jeg har lovt i mange måneder nå at når jeg kommer hjem på besøk(har flyttet og bor for meg selv), så skal vi se en film som vi begge har gledet oss til å se. Den inneholder et tema som vi begge alltid har hatt interesse i. Sannheten er at jeg for et par måneder siden ikke så lenge at jeg flyttet, så den filmen sammen med en annen venn jeg ble kjent med her. Min bror snakker fortsatt om den filmen, og jeg later som om jeg fortsatt gleder til å komme hjem og se den med han og at jeg og ikke har sett den ennå. Huff... Er dette veldig slemt av meg?

Anonymous poster hash: 45bbc...831
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt, men ikke veldig :)

Anonymous poster hash: 26c59...82d

Gjest Violetta
Skrevet

Litt. Men du kan vel likevel se den sammen med ham?

• Liker 6
Skrevet

Så lenge du faktisk ser den sammen med han, som du jo har lovet han, så synes jeg ikke det er slemt :)

Anonymous poster hash: be8c5...5a2
  • Liker 6
Skrevet

Jepp, men bare ikke fortell ham at du har sett den, så ser du den sammen med ham som lvoet.

• Liker 5
Skrevet

Litt, stakkars :P men du kan allikevel se den med han da

Skrevet

Fyfaen, du burde skamme deg...

Anonymous poster hash: 2c949...e8d
Skrevet

Synes ikke det er slemt akkurat, du ønsker jo bare å glede broren din. Mulig det gjør meg til et dårlig menneske, men jeg hadde sett filmen med ham, latet som ingenting. Men neste gang, ikke se filmen dere planlegger å se sammen med noen andre:P Lesson learned, ikke sant?:)

Anonymous poster hash: 923a9...d89
  • Liker 1
Skrevet

Litt. Men du kan vel likevel se den sammen med ham?

Ja det kan jeg, men jeg tenker mer på om det er slemt at jeg lyver om at jeg ikke har sett den!

Synes ikke det er slemt akkurat, du ønsker jo bare å glede broren din. Mulig det gjør meg til et dårlig menneske, men jeg hadde sett filmen med ham, latet som ingenting. Men neste gang, ikke se filmen dere planlegger å se sammen med noen andre:P Lesson learned, ikke sant? :)

Anonymous poster hash: 923a9...d89

Lesson learned, ja! Du har rett, uff, litt dårlig samvittighet har jeg nå da

Vi har forresten planlagt å se filmen i et halvt år nå, etter litt nærmere ettertanke :(

Skrevet

Hvilken film er det?

Skrevet

Det er World War Z. Vi elsker zombier.

Skrevet

Kultent, rett og slett! Kultent. Men du får heller se den sammen med han og skøne om at du ikke har sett den.

Anonymous poster hash: c80f2...3c4

Skrevet

Imponerende at du klarer å lyve til din egen bror.

Skrevet

Tenk om han har sett den, og dere begge bare later som dere ikke har sett.

Og nå som jeg har sagt dette, tenk deg at det kanskje er slik at begge bare later, og nå også begge kanskje mistenker at den andre har sett den, men tror at den andre og bare later. Så dere begge later som dere ikke har sett den, men dere har begge også mistanke om at den andre har sett den. Det er en reell fare for at situasjonen faktisk er slik jeg beskriver.

Skrevet

Det er World War Z. Vi elsker zombier.

Men den er det jo fullt mulig å se igjen :D

Jeg og typen så den igjen nå for ikke så lenge siden, og da var det bare ett par måneder siden første gang vi så den. Koste oss like mye :P

Skrevet

Tvert imot slemt. Du er så redd for å såre følelsene til din bror pga en filleting som en film. Du er uten tvil en snill person som tenker slik! :)

• Liker 2
Skrevet

Men hvorfor valgte du å se den filmen med noen andre når du hadde lovet å se den med broren din?? Jeg syns du er slem. Se filmen med din bror NÅ.

Anonymous poster hash: e30f5...322
Skrevet

Kultent, rett og slett! Kultent. Men du får heller se den sammen med han og skøne om at du ikke har sett den.

Hva er kultent?

Imponerende at du klarer å lyve til din egen bror.

Å... beklager. Jeg har jo litt dårlig samvittighet for dette :(

Tenk om han har sett den, og dere begge bare later som dere ikke har sett.

Og nå som jeg har sagt dette, tenk deg at det kanskje er slik at begge bare later, og nå også begge kanskje mistenker at den andre har sett den, men tror at den andre og bare later. Så dere begge later som dere ikke har sett den, men dere har begge også mistanke om at den andre har sett den. Det er en reell fare for at situasjonen faktisk er slik jeg beskriver.

Ja jeg skjønner hva du mener. Det er jo en mulighet det også, om han ikke har klart å holde ut i et halvt år. Men mener du da at jeg bør fortelle han det?

Men den er det jo fullt mulig å se igjen :D

Jeg og typen så den igjen nå for ikke så lenge siden, og da var det bare ett par måneder siden første gang vi så den. Koste oss like mye :P

Ja jeg skal klart se den igjen med han når jeg kommer hjem igjen :)

Tvert imot slemt. Du er så redd for å såre følelsene til din bror pga en filleting som en film. Du er uten tvil en snill person som tenker slik! :)

Synes du virkelig det? Vel, takk. :)

Men hvorfor valgte du å se den filmen med noen andre når du hadde lovet å se den med broren din?? Jeg syns du er slem. Se filmen med din bror NÅ.

Anonymous poster hash: e30f5...322

Jeg vet ikke... Det var med en kompis jeg nylig hadde blitt kjent med og alt vi gjorde var å se filmer.. nei huff, beklager. Men jeg får uansett ikke sett den med han før om to måneder ca.

Skrevet

Kultent er slemt/dårlig gjort.

Skrevet

Ble litt rørt over innlegget ditt jeg.

Du har samvittighet du :-)

Vet du? Du trenger i k k e si at du har sett den. Bare se på nytt med ham som avtalt.

Jeg tror faktisk dere vil le av dette om noen år. Og broren din er heldig som har deg :-)

Anonymous poster hash: 1f6fb...040

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...