AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Hva har du kjøpt til din kjæreste? Har du noen forslag, På hva jeg kan kjøpe til min kjæreste? Kjæresten min bor langt fra meg,(i norge) så jeg må sende dette med post. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gå for... Ett kort bare syns jeg er lite.... Har du kanskje hatt avstands forhold før, hva slags gaver sendte du med post da? tar i mot alle tips og råd:)) Anonymous poster hash: 2c16f...fcf
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Hvor gamle er dere, hvor lenge har dere vært sammen, har dere et seksuelt forhold, og hvilken økonomisk grense har du for presangen? Slikt hadde vært greit å vite før man gir gavetips.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Hvor gamle er dere, hvor lenge har dere vært sammen, har dere et seksuelt forhold, og hvilken økonomisk grense har du for presangen? Slikt hadde vært greit å vite før man gir gavetips. Han blir snart 31 og jeg er 25. Vi har vært sammen snart 4 år, og vi sees så si hver 3 uke. Og vi har ett seksuelt forhold ja Anonymous poster hash: b0fd0...277
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Han blir snart 31 og jeg er 25. Vi har vært sammen snart 4 år, og vi sees så si hver 3 uke. Og vi har ett seksuelt forhold ja Anonymous poster hash: b0fd0...277 Ok. Hvilken pris hadde du tenkt på gaven da?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Velg noe små ting som kan pakkes sammen, feks et anheng med bilde, hårlokk, parfymeprøver, og hjertesjokolade. Anonymous poster hash: 54b54...ff5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Kan foreslå en hjemmelaget gave! En krukke (for eksempel) med fine hjemmelagete gavekort. Der kan du skrive mange forskjellige kort hvor du kan tilby -blowjob - massasje - kino - favorittmiddagen hans Osv osv osv osv Denne gaven ga jeg til min samboer forrige valentine, å han ble så gla for gaven! Han sparer enda på noen av gavekortene Syns det er fint med et personlig preg på en valentines gave da jeg ikke er så veldi for å bruke så mye penger i anledning dagen Anonymous poster hash: fdbe3...84e 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Enn om kjæresten din driter i valentine og du får ingenting tilbake? Blir du lei deg da? Eller er det viktigste at han får noe fint selv om han bare tenker "jaja" og heiser på skuldrene?Anonymous poster hash: b5e5e...972
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor skulle en voksen mann bry seg om valentinsdagen? Det er for fjortiser og amerikanere.Anonymous poster hash: ebcad...b87 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor skulle en voksen mann bry seg om valentinsdagen? Det er for fjortiser og amerikanere.Anonymous poster hash: ebcad...b87 Om noen vil glede kjæresten sin på valentines så må de nå få lov til det. Skader nå ikke noen akkurat. Anonymous poster hash: f1c55...112
plix Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Hva har du kjøpt til din kjæreste? Har du noen forslag, På hva jeg kan kjøpe til min kjæreste? Kjæresten min bor langt fra meg,(i norge) så jeg må sende dette med post. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gå for... Ett kort bare syns jeg er lite.... Har du kanskje hatt avstands forhold før, hva slags gaver sendte du med post da? tar i mot alle tips og råd:)) Anonymous poster hash: 2c16f...fcf Jeg har ikke kjøpt noe, og er ikke vant til å feire eller styre med gaver den dagen I fjor laget vi en sen middag ilag, og spiste den som en slags date etter leggetiden (har småbarn). Hvis jeg var deg ville jeg mest sannsynligvis sendt et kort, og passet på at skype-tiden (?) ikke ble for sukkersøt. Kanskje overrasket ham med billetter rut-retur for en av dere, til den andres oppholdssted? (Du skrev du tok imot alle råd )
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Ok. Hvilken pris hadde du tenkt på gaven da? Maksimum 1000 kr. Anonymous poster hash: b0fd0...277
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Velg noe små ting som kan pakkes sammen, feks et anheng med bilde, hårlokk, parfymeprøver, og hjertesjokolade. Anonymous poster hash: 54b54...ff5 Hørtes bra ut takk for tips Anonymous poster hash: b0fd0...277
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har ikke kjøpt noe, og er ikke vant til å feire eller styre med gaver den dagen I fjor laget vi en sen middag ilag, og spiste den som en slags date etter leggetiden (har småbarn). Hvis jeg var deg ville jeg mest sannsynligvis sendt et kort, og passet på at skype-tiden (?) ikke ble for sukkersøt. Kanskje overrasket ham med billetter rut-retur for en av dere, til den andres oppholdssted? (Du skrev du tok imot alle råd ) Middag er jo koselig også:-) Jeg likte den siste best, selv om det koster litt å komme meg til han... men slett ikke en dum ide. MEN jeg var med han for to dager tilbake :/ Anonymous poster hash: b0fd0...277
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 D f Middag er jo koselig også:-) Jeg likte den siste best, selv om det koster litt å komme meg til han... men slett ikke en dum ide. MEN jeg var med han for to dager tilbake :/ Anonymous poster hash: b0fd0...277 da får jeg være fjortis da.. hvorfor skulle han ikke bry seg? Anonymous poster hash: b0fd0...277
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har ikke kjøpt noe, og er ikke vant til å feire eller styre med gaver den dagen I fjor laget vi en sen middag ilag, og spiste den som en slags date etter leggetiden (har småbarn). Hvis jeg var deg ville jeg mest sannsynligvis sendt et kort, og passet på at skype-tiden (?) ikke ble for sukkersøt. Kanskje overrasket ham med billetter rut-retur for en av dere, til den andres oppholdssted? (Du skrev du tok imot alle råd ) Middag er jo koselig også:-) Jeg likte den siste best, selv om det koster litt å komme meg til han... men slett ikke en dum ide. MEN jeg var med han for to dager tilbake :/ Anonymous poster hash: b0fd0...277
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 Hvorfor skulle en voksen mann bry seg om valentinsdagen? Det er for fjortiser og amerikanere.Anonymous poster hash: ebcad...b87 da får jeg være fjortis da.. hvorfor skulle han ikke bry seg? Anonymous poster hash: b0fd0...277
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 Kan foreslå en hjemmelaget gave! En krukke (for eksempel) med fine hjemmelagete gavekort. Der kan du skrive mange forskjellige kort hvor du kan tilby -blowjob - massasje - kino - favorittmiddagen hans Osv osv osv osv Denne gaven ga jeg til min samboer forrige valentine, å han ble så gla for gaven! Han sparer enda på noen av gavekortene Syns det er fint med et personlig preg på en valentines gave da jeg ikke er så veldi for å bruke så mye penger i anledning dagen Anonymous poster hash: fdbe3...84e Men jeg likte denn best, hehe hørtes veldig gøy ut egentlig, med hjemme laget gave.... Men hvor kjøpte du krukke og papir og slikt? altså litt teit spm kanskje, men jo mer jeg vet jo lettere blir det å finne fram til ting og tang Anonymous poster hash: b0fd0...277
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 da får jeg være fjortis da.. hvorfor skulle han ikke bry seg? Anonymous poster hash: b0fd0...277 Fordi han tror han er sammen med en voksen kvinne? Fjortisfakter er turn-off for voksne menn.Anonymous poster hash: ebcad...b87 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Men jeg likte denn best, hehe hørtes veldig gøy ut egentlig, med hjemme laget gave.... Men hvor kjøpte du krukke og papir og slikt? altså litt teit spm kanskje, men jo mer jeg vet jo lettere blir det å finne fram til ting og tang Anonymous poster hash: b0fd0...277 Jeg brukte et lite norgesglass jeg hadde stående litt tykt papir med farge får du for eksempel kjøpt på ark, notabene, norli osv jeg brukte sølvpenn å skrev på rødt tykt papir, med min fineste skrift Du kan også kjøpe en fin liten gaveboks på en hobbybutikk Ja, det er en morsom gave!! Anonymous poster hash: fdbe3...84e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 FUCK valentine! Anonymous poster hash: f6e3e...4f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå