Gå til innhold

Pronovias store eller små i strl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer? Ønsker meg promovias uceda og tenker å finne den på nett. Er vanligvis en 38. Bør jeg da gå opp eller ned eller legge meg på 38? Redd den ikke vil sitte godt over bysten da jeg har en d- cup men er relativt smal ellers rundt midje..

Anonymous poster hash: 082c5...0aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg tipper at en 38 vil passe bra til deg både i midje og i bysten. Jeg har E-cup (profesjonelt målt, da... Man er ifte større enn man tror) og 38 satt som støpt.

Men det er greit å ha i bakhodet at man ofte må påregne å måtte justere en brudekjole hos skredder, for at den skal sitte heeelt perfekt. F.eks så trenger ikke jeg å justere lengden på skjørtet i str 38- men jeg er 1.80 høy og skal ha 10 cm hæler i tillegg. Så på de fleste vil kjolene fra Pronovias være ganske lange.

Skrevet

Da tror jeg at jeg satser på 38😊bedre og kjøpe for stor enn for liten vil jeg tro!

Anonymous poster hash: 082c5...0aa

• 1 måned senere...
Skrevet

Har kjøpt akkurat denne kjolen selv;) DRØMMEKJOLEN<3

Er stort sett alltid en 38, men kjolen er kjøpt i str 36. Har inntrykk av at de fleste må ned en str i Pronovias...

Skrevet

Pronovias er store i str.

Jeg bruker vanligvis 34, av å til 36 om det er rare str. Kjøpte kjole i str. 30

Men nå har jeg ikke så særlig til pupper da :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte også min Pronovias i en str mindre enn det jeg bruker til vanlig. Jeg er en 36, men måtte ha 34..

Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg syntes det var avhengig av fasongen på kjolen (og sikkert min egen fasong!). Vanlig "ballkjole", altså A-line, gikk fint å få på seg i 36, men havfruefasong i samme størrelse satt ikke pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...