Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har ett sted på haken min, med kronisk underjordisk kvise.
Hadde akkurat en som jeg fikk tømt for puss, det ble litt rødt merke/sår, men roer seg etter noen dager. Endelig ser huden ganske fin ut igjen, men neida.. når jeg kjenner på haken, er det en ny underjordisk kvise på vei.
Det er der hele tiden, og jeg er lei av å gå rundt med en rød kul eller rødt merke på haken konstant.
What to do? Prøver å ikke røre, men det hjelper ikke.. det dukker opp allikevel.

Anonymous poster hash: d805c...b1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virke som du rett og slett ikke blir kvitt roten. Du må klemme hardere, og gjerne med noe hardt (men ikke spisst) slik at du får ut roten. Det kan være bare en liten prikk som bygger seg opp og opp igjen. Klem til du kjenner at det eksploderer og det kommer skikkelig mørkerødt blod ut etterpå.

Anonymous poster hash: 7eae5...3c1
Skrevet

evnt ta en liten youtube search også, hent inn litt tips og teknikker.

Anonymous poster hash: 7ca1a...541
Skrevet

Jeg får ofte sånne, og det hjelper å lindre med en isbit, så krymper den litt:) Det får iblant mine til å forsvinne for en stund. Vet ikke om man er nødt å klemme dem ut for å bli kvitt dem for godt,da. Men anbefaler å bruke en isbit først, for å se om det hjelper for deg også:)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Inngrodd hår kanskje?

Jeg gnir på tomatjuice eller så teiper jeg på en liten bit tomat mens jeg sover over den inngrodde kvisen - det trekker ut betennelsen, true story. Så klemmer jeg den dagen etter. Høres noe rart ut, men man skal ikke se ned på kjerringråd :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...