Gå til innhold

Han klikket da jeg ikke ville være med på helgetur ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr på jobben jeg har pratet litt med i ny og ne de siste 2 månedene, inviterte meg på helgetur idag. Han ville på fjellet å gå på ski.

Jeg kjenner ikke fyren og syns det hele var litt brått på ... så jeg ble litt satt ut.

Da han spurte, sa jeg at jeg visste ikke helt ... også bare spurte jeg hvor han skulle. Jo, han ville på Geilo, hadde han tenkt. Og jeg visste ikke hva jeg skulle si.

Han ble iallfall helt merkelig. Han sa ingenting, men hele han utstrålte noe ... det var ekkelt.

Han bare for opp av stolen og forsvant ...

Hva i alle dager, tenkte jeg ...

Resten av dagen ignorerte han meg, og jeg bare fortsatte med mitt...

Var jeg frekk, eller er han urimelig?

Når jeg tenker etter har samtalene gått i at han stille meg masse spørsmål for å finne ut hva jeg liker og sånt ... men jeg har ikke vært si interessert i å spørre han så mye...

Anonymous poster hash: e406d...1f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke se utifra det du skriver at han "klikket"?

Anonymous poster hash: 11be6...04a

• Liker 14
Skrevet

Han taklet tydeligvis dårlig å få avslag på en ide han må har tenkt en stund på. Han må ha trodd du var interessert i han fordi du svarer på spørsmål. Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: 0639e...c5d
  • Liker 3
Skrevet

Det er nok ikke etter min definisjon av å klikke, men han hadde en merkelig måte å reagere på. Og nei, du var ikke frekk med mindre du sa noe stygt til han

Skrevet

kanskje han bare ble skuffet?

Anonymous poster hash: bcbac...e48
  • Liker 4
Skrevet

Han der klikklet da overhodet ikke. Han ble nok flau over avslaget rett og slett.

Kan være vanskelig å se noen i øyenene rett etter å ha fått nei fra noen man trodde hadde interesse.

Anonymous poster hash: 0cf5c...96e
  • Liker 7
Skrevet

Det jeg mente med klikket, var at han ble veldig oppfarende innvendig og bare for opp av stolen og forsvant.

Etterpå bare overså han meg ... jeg kan heller ikke fatte at han skulle tro at jeg var interessert ... syns bare det hele er merkelig.

Dessuten syns jeg ikke om å date noen på jobben, da det bare blir trøbbel. Bare se hva som har skjedd nå???

Skrevet

Det jeg mente med klikket, var at han ble veldig oppfarende innvendig og bare for opp av stolen og forsvant.

Etterpå bare overså han meg ... jeg kan heller ikke fatte at han skulle tro at jeg var interessert ... syns bare det hele er merkelig.

Dessuten syns jeg ikke om å date noen på jobben, da det bare blir trøbbel. Bare se hva som har skjedd nå???

Seriøst, du har da flørtet med han. Det er tydelig. Hvor gammel er gutten? Jeg syns nesten litt synd på han nå.

• Liker 2
Skrevet

Enig i denne.

Når det gjelder reaksjonen, så ble han nok skuffet, og syntes det var vankelig å skulle forholde seg til deg rett etterpå. Det blir sikkert bedre om noen dager/uker. Tror jeg hadde blitt litt flau om jeg var han jeg også.

Har selv opplevd å bli spurt ut av et par stk. der jeg jobber nå - heldigvis bare på melding på facebook da. Synes det er vanskelig. Man vil jo være hyggelig mot sine kollegaer, men altfor mange menn tolker det som interesse. Nå er jeg dritredd for et en av de skal ta opp temaet igjen face-to-face. Hva sier man da liksom....

Jobb, fritid, jobb, fritid.... jeg er en av de som liker å ha et skille der. Venninner er greit, men de der mennene. No no nonono, hva er sjansen for å få et forhold til å funke (små).

• Liker 1
Skrevet

Seriøst, du har da flørtet med han. Det er tydelig. Hvor gammel er gutten? Jeg syns nesten litt synd på han nå.

Jeg har ikke flørtet med han ... overhodet ikke. Jeg er jo hyggelig siden jeg er ny, men jeg har liksom ikke funnet min plass i jobbmiljøet enda. Har pratet med litt forskjellige og vært hyggelig mot alle.

Jeg aner ikke hvor gammel han er, men jeg tenker rundt 30-35 et sted? Selv er jeg 30.

Skrevet

Han ble vel skuffet og litt flau for å ha mistolket signalene dine. Han trodde vel at dere hadde noe på gang.

Uansett så klikket han ikke. Da har du ikke sett noen klikke før ;)

Skrevet

Han ble vel skuffet og litt flau for å ha mistolket signalene dine. Han trodde vel at dere hadde noe på gang.

Uansett så klikket han ikke. Da har du ikke sett noen klikke før ;)

Haha, jeg skjønner det, altså, men han hadde så mye følelser som strålte ut av han selv om han ikke sa noe, så jeg følte jeg ble slengt bakover i stolen.

Dessuten hadde foreldrene hans hytte på Geilo som vi kunne bruke, så jeg burde jo ha slått til. ;)

Men nei, jeg syns det var best å avslå når jeg hverken kjenner han og jeg er så ny i jobben...

Skrevet

Virker ikke som om han klikket...heller det at han ikke visste helt hva han skulle gjøre når du ikke ville være med. Kanskje han har trodd at dere har hatt en veldig god tone og kanskje har fått litt følelser for deg? Og derfor reagerte han på den måten? Kan jo fort bli kleint når man spør en person om noe, og så får man nei dersom man har "forventet" å få et ja.

Skrevet

Virker ikke som om han klikket...heller det at han ikke visste helt hva han skulle gjøre når du ikke ville være med. Kanskje han har trodd at dere har hatt en veldig god tone og kanskje har fått litt følelser for deg? Og derfor reagerte han på den måten? Kan jo fort bli kleint når man spør en person om noe, og så får man nei dersom man har "forventet" å få et ja.

Er det slik at menn bare gidder å prate med deg og å bruke tid på deg om de er interessert eller betatt, eller noe?

Skrevet

Er det slik at menn bare gidder å prate med deg og å bruke tid på deg om de er interessert eller betatt, eller noe?

Nei?

Skrevet

Nei?

Vel, jeg bare trodde vi hadde en god tone fordi han ville være hyggelig mot en nyansatt. Jeg syns han virket grei å prate med, så derfor pratet jeg jo med han hver gang han tok kontakt...

Skrevet

Vel, jeg bare trodde vi hadde en god tone fordi han ville være hyggelig mot en nyansatt. Jeg syns han virket grei å prate med, så derfor pratet jeg jo med han hver gang han tok kontakt...

Jeg ville også tenkt det, dersom jeg var i din situasjon. Men jeg tenker at kanskje det var litt mer følelser i bildet fra hans side, siden han reagerte på måten han gjorde når du ikke ville bli med på hyttetur.

Skrevet

Og han mistolket, slikt skjer. Betyr ikke at alle menn i hele verden bare er villig til å snakke med det motsatte kjønn om de får sex. Ikke noe vits å overdrive her.

Anonymous poster hash: 0cf5c...96e

Skrevet

Haha, jeg skjønner det, altså, men han hadde så mye følelser som strålte ut av han selv om han ikke sa noe, så jeg følte jeg ble slengt bakover i stolen.

Dessuten hadde foreldrene hans hytte på Geilo som vi kunne bruke, så jeg burde jo ha slått til. ;)

Men nei, jeg syns det var best å avslå når jeg hverken kjenner han og jeg er så ny i jobben...

Ja, jeg skjønner at du avslo altså. Hadde heller ikke dratt på hyttetur med en kollega jeg knapt kjenner.

Skrevet

Ærlig talt altså ! han er ikke noe å synes synd på ! er det sånn du reagerer også kanskje som han fyren som dro oppfarende og ignorerte henne ? synes det var dårlig gjort og ikke noe snilt av han som inviterte henne å reagere på den måten, seriøst ! vitner om en uempatisk fyr !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...