Gå til innhold

Romdame var slem mot meg! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på t-banen for en tid tilbake, og passet mine egne saker.

Så så jeg at det kom noen romfolk, to menn og en dame. De pekte mot der jeg satt, sikkert fordi det var ledig plass, og romdamen gikk mot meg.

Nå satt jeg ikke å niglodde, men jeg så med sidesynet hva som skjedde.

Så satte hun seg halveis oppå meg!

Hun satte seg slik at hun satte seg hardt ned på ene hoften min så jeg fikk veldig vondt. Jeg skvatt, og romdamen dumpet så på setet ved siden av meg og sendte meg DET blikket!

Jeg ble veldig satt ut og ble redd, fordi hun var så slem og frekk, og de to mennene stod lenger borte og observerte ...

Hvorfor i alle dager gjorde hun slik? Jeg ble iallfall veldig lei meg, og jeg hadde veldig lyst til å spørre hva hun holdt på med?

Vet ikke om de kan norsk eller engelsk eller tysk?

Så jeg satt der, og heldigvis gikk hun av, og jeg følte meg veldig tråkket på.

Sånn kunne jeg aldri ha behandlet et annet menneske ...

Anonymous poster hash: bd967...3f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bommet vel litt da hun satte seg? Kan skje med alle det....

Anonymous poster hash: 21fe4...b70

• Liker 3
Skrevet

Hun bommet vel litt da hun satte seg? Kan skje med alle det....

Anonymous poster hash: 21fe4...b70

Kanskje? Men hvorfor sende meg DET stygge blikket?

Gjest Ingaborga
Skrevet

For sent å gjøre noe med det nå da, men hvis det skjer igjen kan du jo bare bitch-blikke henne tilbake da, det er det jeg ville ha gjort :fnise:

Skrevet

Hun bommet vel da. Kanskje hun bare var i råttent humør og lot det gå ut over deg?

Anonymous poster hash: 1de21...7ec
Skrevet

De folka er sånn, bare ignorer det og pass på veske/bag når du ser de luske rundt.

• Liker 17
Skrevet

Javel. Rart der og da, men det tar vel halvannet sekund før saken er ute av verden? Mulig jeg ikke forstår her, men det er jo bare en litt rar ting som skjer, og så glemmer man det. Det er altfor mange rare folk her i verden til å gidde å bry seg om sånt, og det hun gjorde var jo ikke så grusomt heller. Frekt og rart, det er alt. Kom deg videre.

Anonymous poster hash: 8b630...b45
  • Liker 5
Skrevet

Wow... du kan ikke ha hatt mye motgang i livet, hvis dette er noe du går og grubler på!

• Liker 6
Skrevet

Wow... du kan ikke ha hatt mye motgang i livet, hvis dette er noe du går og grubler på!

Jeg har hatt motgang hele livet, og det er kanskje derfor jeg er veldig sår på sånne ting... Du skulle bare visst hva jeg har vært igjennom, og jeg har gått til terapi i flere år... Men det er en annen sak.

Poenget er at jeg kan ikke skjønne hvorfor HUN sendte MEG DET blikket, når jeg bare satt der? jeg ble iallfall veldig lei meg.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som et lommetyv-triks. Er du sikker på at du forsatt har lommebok, mobiltlf osv?

Anonymous poster hash: 3e35b...93d
  • Liker 23
Skrevet

Høres ut som et lommetyv-triks. Er du sikker på at du forsatt har lommebok, mobiltlf osv?

Anonymous poster hash: 3e35b...93d

Haha, ja, jeg hadde hverken veske eller pose med meg. Hadde verdisaker på innerlomma, og jeg ville merket det om hånden kom innenfor jakken, ja. .. :fnise:

Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

At hun var slem mot deg er jeg ikke enig i.Frekt kanskje,men hun kan bare ha bommet.Det har jeg også gjort,og jeg gjorde det ikke med vilje. Noen ganger er det vanskelig å sette seg når bussen har begynt å kjøre.

Ingenting å bry seg om rett og slett,og at hun ga deg et sånt blikk kan jo bare være noe du har tolket inn i situasjonen.

Er du samme person som har laget alle de andre trådene om at folk ikke liker deg eller blir sur på deg uten grunn?

I så fall må du nesten bare jobbe med deg selv sånn at du ikke bryr deg så mye om småting som skjer i hverdagen.

Endret av Crazycatlady
  • Liker 5
Skrevet

Kanskje det er nettopp det hun har hatt? Har man opplevd mye sårt så kan man bli ekstra følsom.

Jeg hadde også reagert på en slik episode. Men hadde ikke blitt lei meg, men sinna. Jeg hadde dyttet henne vekk om hun gjorde det samme med meg.

Anonymous poster hash: cf346...243

Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til vold og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

Enten så bommet hun når hun satt seg ned og var i dårlig humør (grunnet blikket hun ga deg). Eller så trodde hun kanskje at du flyttet deg nærmere hennes sete i det hun satt seg ned, og traff deg. Og derfor ga deg stygt blikk for det.

Men kan jo selvfølgelig være et lommetyv triks som en over her skrev. For å få oppmerksomheten din over på noe annet. Så det er viktig å passe på sine eiendeler (gjelder uansett hvem man egentlig sitter vedsiden av og går forbi).

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja, jeg hadde hverken veske eller pose med meg. Hadde verdisaker på innerlomma, og jeg ville merket det om hånden kom innenfor jakken, ja. .. :fnise:

Kanskje det var derfor hun kikket stygt på deg :P

Anonymous poster hash: 422ce...d4c

• Liker 3
Skrevet

Kanskje det var derfor hun kikket stygt på deg :P

Anonymous poster hash: 422ce...d4c

Haha, ja, kanskje hun ble sur fordi jeg ikke hadde vesker eller poser! :P

• 4 uker senere...
Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Du kan da ikke skylle på at du har vært igjennom masse, når det er snakk om hvordan du tolker.
Du er du, og du kan jobbe med deg selv om du mener at det er et problem. Om dette er en tråd hvor du vil at vi skal synes synn på deg, så tror jeg ikke det gikk heeelt din veg :)
Neste gang så bare smiler du til henne, og lever livet ditt videre! :danse:

Gjest pluviophile
Skrevet

Smiler til henne?? Jeg hadde blitt j****g forbannet, og lirt av meg noen gloser på valgfritt språk (med det tonefallet jeg ville hatt så hadde hun garantert skjønt det, uavhengig av språkvalg).

Man kan ikke bli lei seg hver gang noen er hensynsløse, da ender man jo opp med å gå rundt og sture resten av livet.

• Liker 2
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Vet ikke om de kan norsk eller engelsk eller tysk?

Hvorfor i alle dager skulle de ha prata tysk? Romansk mener du vel :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...