AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 For fire år siden hadde jeg noe på gang med en mann, vi var aldri sammen offisielt, men jeg møtte familien og noen av vennene hans. Vi hadde noe på gang i tre måneder før det tok slutt, det var min avgjørelse og jeg vet at jeg såret denne mannen. Han prøvde å gjenoppta kontakten flere ganger men ble avvist av meg. Nå, fire år senere, har jeg møtt brore hans og vi har veldig god kjemi, så.... Da er spørsmålet, er dette upassende? Anonymous poster hash: 5dac4...351
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Ja, men det kan tenkes han ikke bryr seg og da er det greit. Snakk med han først. Anonymous poster hash: e2efe...f83
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Ja, men det kan tenkes han ikke bryr seg og da er det greit. Snakk med han først. Anonymous poster hash: e2efe...f83 Du syns det er upassende etter så mange år? Føler ikke for å ta dette opp med ham, har ikke snakket med ham på flere år, han har fått seg dame og alt, så da vil han kanskje ikke ha noe i mot dette? Vi var heller aldri sammen, vi drev bare og rotet. Anonymous poster hash: 5dac4...351
chikako Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Det har jeg prøvd. Gikk fint, det. Det gikk ikke noe langt med den første, det skal sies. Vi verken rota eller hadde sex, men vi hadde en liten flørt på gang. Så traff jeg broren og ble stormforelska, ble tatt godt imot i familien og den første syntes også det var greit. Forholdet skar seg, men det var av andre årsaker. Jeg ville snakka med dem begge om det, dog.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Det har jeg prøvd. Gikk fint, det. Det gikk ikke noe langt med den første, det skal sies. Vi verken rota eller hadde sex, men vi hadde en liten flørt på gang. Så traff jeg broren og ble stormforelska, ble tatt godt imot i familien og den første syntes også det var greit. Forholdet skar seg, men det var av andre årsaker. Jeg ville snakka med dem begge om det, dog. Jeg rota med broren hans i to-tre måneder og jeg vet at han ble ordentlig glad i meg, men følelsene mine kjølnet og det gikk som det gikk. Men dette skjedde som sagt for flere år siden og jeg merker at jeg er ikke helt komfortabel med å ta dette opp med ham, han er nå i et seriøst forhold... Den broren som jeg nå har god kjemi vet at vi hadde noe på gang, så dette er noe han er klar over. Anonymous poster hash: 5dac4...351
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 For meg hadde det blitt for merkelig. Anonymous poster hash: 32c9f...024
Gjest Bond Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Japp fordi det å holde på tre måneder + flere forsøk på å gjenoppta kontakt + det at du såret ham virkelig er ikke helt uskyldig eks-flørt. Jeg tenker at dette umulig kan lede til noe bra mtp at du da må forholde deg til eks-flørten din og dette vil også skape splid mellom to brødre og alt i alt vil dette etter all sannsynlighet bare lede til mer drama.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Japp fordi det å holde på tre måneder + flere forsøk på å gjenoppta kontakt + det at du såret ham virkelig er ikke helt uskyldig eks-flørt. Jeg tenker at dette umulig kan lede til noe bra mtp at du da må forholde deg til eks-flørten din og dette vil også skape splid mellom to brødre og alt i alt vil dette etter all sannsynlighet bare lede til mer drama. Jeg såret ham ikke ved å gjøre noe dumt, men følelsene var bare ikke tilstede og da hadde jeg ikke noe annet valg enn å avslutte det vi hadde på gang. Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, så er han i et ganske seriøst forhold og har vært sammen med denne jenta i over ett år nå, så derfor trodde jeg vel ikke at dette skulle bli et problem. Vet også at disse brødrene har et godt forhold, så tviler på at det ville blitt drama.. Anonymous poster hash: 5dac4...351
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Uansett hva ex-flørten sier så er han ikke komfortabel med det, om han har litt selvrespekt. Han ville ha deg, du ville ikke ha han. Han vil ikke forholde seg til deg som familiemedlem. Ikke kom her å fortell oss at det var 100% tilfeldig. Du er litt som en psykopat som "tilfeldigvis" alltid blir sammen med noen man kan dra fordel av. Ikke at du er det eller ute etter noe, men at det ligger en eller annen demonstrasjon latent er ikke usannsynlig. Av 2 millioner menn her i landet valgte du broren til x-flørt, ikke kom her å fortell oss at det er 100% tilfeldig. Ha litt respekt for et menneske du dessverre måtte skuffe, dropp han. Anonymous poster hash: cd427...a48 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Man har IKKE sex med to brødre eller to søstre uansett om det er flørt eller ei. Det er skikkelig whitetrash. Noen ganger må man faktisk sette hensynet til andre over sin egen egoisme. Anonymous poster hash: 28efc...4d8 1
Gjest Bond Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Jeg såret ham ikke ved å gjøre noe dumt, men følelsene var bare ikke tilstede og da hadde jeg ikke noe annet valg enn å avslutte det vi hadde på gang. Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, så er han i et ganske seriøst forhold og har vært sammen med denne jenta i over ett år nå, så derfor trodde jeg vel ikke at dette skulle bli et problem. Vet også at disse brødrene har et godt forhold, så tviler på at det ville blitt drama.. Anonymous poster hash: 5dac4...351 Vel om de har et godt forhold da er det ennå rarere at broren har holdt på med kjæresten vil jeg tenke. Det er bare noe litt merkelig for min del, fire år er jo lenge, men ikke så lenge. Finnes flere fisk i havet tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 Uansett hva ex-flørten sier så er han ikke komfortabel med det, om han har litt selvrespekt. Han ville ha deg, du ville ikke ha han. Han vil ikke forholde seg til deg som familiemedlem. Ikke kom her å fortell oss at det var 100% tilfeldig. Du er litt som en psykopat som "tilfeldigvis" alltid blir sammen med noen man kan dra fordel av. Ikke at du er det eller ute etter noe, men at det ligger en eller annen demonstrasjon latent er ikke usannsynlig. Av 2 millioner menn her i landet valgte du broren til x-flørt, ikke kom her å fortell oss at det er 100% tilfeldig. Ha litt respekt for et menneske du dessverre måtte skuffe, dropp han. Anonymous poster hash: cd427...a48 Man har IKKE sex med to brødre eller to søstre uansett om det er flørt eller ei. Det er skikkelig whitetrash. Noen ganger må man faktisk sette hensynet til andre over sin egen egoisme. Anonymous poster hash: 28efc...4d8 Oi, så nå blir jeg stemplet som psykopat og "whitetrash" fordi jeg har fått god kjemi med broren til ex-flørt av meg som jeg ikke har snakket med på årevis? Og ja, dette er helt tilfeldig, det er ikke sånn at jeg har vært interessert i broren hans før, det var han som tok initiativ til samtale og han som har vist interesse, og på hvilken måte drar jeg fordel av dette her? Jeg har forøvrig ikke ligget med noen av dem! Anonymous poster hash: 5dac4...351 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #13 Skrevet 7. februar 2014 Vel om de har et godt forhold da er det ennå rarere at broren har holdt på med kjæresten vil jeg tenke. Det er bare noe litt merkelig for min del, fire år er jo lenge, men ikke så lenge. Finnes flere fisk i havet tenker jeg. Forstår at det kan virke merkelig, men det er lenge siden, har ikke hatt kontakt med ham etter dette og vi var jo aldri i et forhold. Får vel tenke gjennom dette her, kanskje det ikke er lurt å innlede noe med broren hans, syns bare han er en så flott fyr. Anonymous poster hash: 5dac4...351
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 Klisjeen mange fisker i havet lever i beste velgående. At du følte for å opprette denne tråden sier det meste, både om hva du bør gjøre, men også at du klarer å tenke klart. Anonymous poster hash: cd427...a48
chikako Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Oi, så nå blir jeg stemplet som psykopat og "whitetrash" fordi jeg har fått god kjemi med broren til ex-flørt av meg som jeg ikke har snakket med på årevis? Og ja, dette er helt tilfeldig, det er ikke sånn at jeg har vært interessert i broren hans før, det var han som tok initiativ til samtale og han som har vist interesse, og på hvilken måte drar jeg fordel av dette her? Jeg har forøvrig ikke ligget med noen av dem! Anonymous poster hash: 5dac4...351 Dette synes jeg er drøyt også. Det kan da ikke være så vanvittig rart at dette skjer (vi har jo slått fast at det ikke er første gangen, jeg har jo gjort det sjøl). Ting blir så klart mer komplisert, men det blir ikke mer komplisert enn man gjør det. Om det ikke er noe problem for broren, og dette er såpass lenge siden, så er det ikke noe stort problem. Jeg synes ikke du skal forkaste den kjemien dere har fordi KG mener det er uortodokst. Forholdet mitt varte i fire år, det, og det var helt andre ting som gjorde at det ble slutt, og vi er venner. Og jeg og broren som jeg ikke var sammen med har faktisk fremdeles mye med hverandre å gjøre, vi møtes jevnlig og har en god tone. Man kan legge mye eller lite i flørting og sex, men når noe er dødt, er det ikke noen vits i å lage unødvendig drama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå