Diva Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Jeg vet det er fnørten tråder om linser og nettbutikker. Men jeg spør bare enkelt og greit om dårlige / gode erfaringer ved handel av linser på www.lensway.com/no Noen synspunkter ?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Jeg bruker lensway og så lant har det fungert helt fint. får linsene rett i postkassa sammen med en giro. Det eneste rare er at jeg får to pakker med to ulike giroer, men det kan skyldes at jeg bestiller to ulike linser (en for skjev hornhinne og en vanlig) og dermed må bestille to ganger.
Musemor Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Nei Onyx, jeg tror de gjør det for at du skal unngå å komme over 200 kroners-grensen og må betale ekstra Jeg har også bestilt derfra og var fornøyd! Minuset var at de ble stoppet i tollen , så det tok noen dager ekstra (men måtte ikke betale ekstra pga ovennevnte)
Arkana Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Nei Onyx, jeg tror de gjør det for at du skal unngå å komme over 200 kroners-grensen og må betale ekstra Lensway er en norsk nettbutikk, så det er ikke toll uansett. De har nettbutikker i andre land også, så om dine har blitt stoppet i tollen må du ha bestilt fra et annet land enn Norge. Jeg bestiller alltid linser fra Lensway, de er de billigste på mine linser og jeg har dem i posten i løpet av tre dager.
Gjest Diva i.i. Skrevet 24. mai 2004 #5 Skrevet 24. mai 2004 Så flott :D Tusen takk for svar, dere! Det er for sambo, som trenger nye Focus Dailies! Tenker han sjanser på Lensway nå jeg. God kveld videre : o )
Mrs. B Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Jeg har bestilt Focus Dailies fra Lensway og har vært veldig fornøyd med det. Kom i posten etter få dager. Bestiller du fra den norske siden skal du ikke betale toll eller noe slikt, for pakken sendes fra Norge. www.lensway.no
Gjest Lizbet Skrevet 25. mai 2004 #7 Skrevet 25. mai 2004 Kan vel bare slutte meg til de andre her. Har ingen dårlige erfaringer derifra. Har hendt leveransen har tatt lengre tid enn lovet, men det har ikke hatt noen betydning i grunnen.
Gjest Xavia Skrevet 25. mai 2004 #8 Skrevet 25. mai 2004 Jeg har bestilt fra Lensway mange ganger. Like fornøyd hver gang. god kundeservice er det også.
Diva Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2004 Knall å høre :D Har sagt ifra til sambo, og han kommer nok til å prøve sjappa! Tusen takk for svar : o )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå