Gjest Bjørk Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Skal til tannlegen snart, har ikke vert der på 4 år !!!!!!! Gruer meg enormt har tannlegeskrekk og tannverk. Men nå må jeg gå, slik at jeg kan få en fin ferie i Tyrkia om 2 uker. Er det noen som har noen gode råd til meg :cry:
Usikker Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Vær ærlig overfor tannlegen din - og si at du er livredd. Da vil h*n ta hensyn til dette. Lykke til 8)
14062003 Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Vær ærlig overfor tannlegen din - og si at du er livredd. Da vil h*n ta hensyn til dette. Enig!
LarsLarsere Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Skal til tannlegen snart, har ikke vert der på 4 år !!!!!!! Gruer meg enormt har tannlegeskrekk og tannverk. Men nå må jeg gå, slik at jeg kan få en fin ferie i Tyrkia om 2 uker. Er det noen som har noen gode råd til meg :cry: tror det er 5 år for meg. Har ikke vondt,men bør vel gå snart... Tannleger er skummle!
Grooo Skrevet 24. mai 2004 #5 Skrevet 24. mai 2004 Lars da.. Tannleger er ikke farlige! Jeg går til en super en på Bislett, hun er så snill som bare det... Si i fra hvis du vil jeg skal formidle kontakt, har allerede sendt flere andre venner dit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå