Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har prøvd emergin c, fungerer det bra/bedre enn md/decleor?

Har en rens fra apoteket fra før som er ok. Hvilke produkter fra emergin c, har dere prøvd og annser som "nødvendige"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd ganske mye etterhvert, og vil påstå at merket er på lik linje med Matis og Decleor! Md passer ikke til min sensitive hud dessverre.

Av det jeg har vurdert godt nok til å kjøpe nytt av er scientific organics serumet (fukter bra og er ikke klissete), scientific o sin krem (liker den under sminke, men gir ikke fukt nok vinterstid), scirntific o sine peeling pads (fantastiske, selv for sensitiv hud), rensemaske og øyekrem i samme serie. Har også hyper vitalizer kremen-krukke nr 2. Vurderer c-vit serum, men økonomien sier det får vente litt :)

Men jeg må fremdeles ha fuktmaske og rens fra Matis, Climatis fra Matis, og beroligende maske fra Decleor+balm til enkelte dager.

Husker jeg tvilte veldig på kjøp av emerginC i begynnelsen, syntes det ble en plutselig og voldsom hype, og at produktene var vel stive i pris. Men har ikke angret!

Anonymous poster hash: f2126...806

Skrevet

Jeg bestilte det startkitet med scientific organics i desember, og begynner faktisk først nå å gå tom for "daglig"-produktene! Jeg likte alt som var i den, men nå handla jeg inn rens, krem, detoxmaske og peeling pads i full størrelse, og der er rensen og kremen essensiell for min del. Jeg liker generelt ikke toner og prøver meg uten, og øyekremen merket jeg ikke noe særlig forbedring fra min vanlige. Men øyekremen er superdrøy, det må nevnes! Krukka i startkittet inneholdt 15 ml, og min ser omtrent ikke ut til å ha vært rørt. Har brukt den to ganger daglig siden midten av desember, så det er imponerende. Produktene er svindyre, men da jeg så hvor drøye de var og hvor godt de fungerte for huden min var det egentlig ingen tvil.

Jeg tenkte litt at dette merket var voldsomt hypet opp av HC og fanskaren, men jeg ble helt frelst da jeg prøvde de selv.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Er veldig fornøyd, og tror ikke jeg bytter merke med det første. Bruker for øyeblikket rens, serum og fuktighetskrem i det merket. Kan skrive et mer utfyllende innlegg senere da jeg er på vei ut nå :)

Skrevet

Jeg har brukt Decleor, MD Formulations, Matis, Priori, Ole Henriksen, Linda Johansen

& Biotherme tidligere.

Og jeg er veldig fornøyd med mange produkter fra disse merkene fortsatt.

Men jeg er også blitt veldig glad i Emergin C produktene, jeg blander det fortsatt med

favoritter fra andre merker, og det kommer jeg til å fortsette med, men huden min har

aldri vært så bra som nå, så Emergin C i kombinasjon med andre merker

syns jeg fungerer best.

Det jeg bruker nå fra Emergin C er:

Emergin C Organics Kombucha Cleanser

Emergin C Organics Spirulina Toner

Emergin C Organics Phytocell Serum

Emergin C Organics Phytocell krem

Emergin C Organics Detox Mask

Emergin C Lighten up eye cream

Av disse produktene syns jeg at øyekremen er fantastisk. Jeg har prøvd utrolig mange øyekremer,

og har alltid hatt mørke ringer under øyene. Denne ga null effekt i ca 2 uker, og plutselig en morgen

la jeg merke til en stor forandring. Såpass stor at jeg ble veldig overrasket, og når jeg leste på krukken

står det at det på noen mennesker kan ta en stund før man merker det.

Denne kommer jeg alltid til å fortsette å bruke. Men dette er en lett gel, og gir ikke mye fukt til øyepartiet.

Men effekten den har hatt på mine mørke ringer under øyene er fantastisk.

Jeg syns rensen er litt oppskrytt, ærlig talt har jeg hatt bedre renser. Som jeg kommer til å gå tilbake til

når denne er tom.

Kremen og serumet syns jeg er veldig gode. Jeg har alltid fuktfattig hud om vinteren og må vanligvis pøse på med fuktmaske. Men i år har jeg ikke merket noe særlig til dette, og fuktbalansen min har vært

veldig god. Jeg har kombinert hud som er sensitiv, fuktfattig og acne prone, en helt forferdelig kombinasjon. Men etter at jeg begynte med Emergin C serum og krem har jeg ikke hatt ett eneste

utbrudd, og huden min er helt ren. Til og med en gang i måneden når jeg uten unntak alltid har hatt

hormonelle utbrudd, men ikke siden jeg begynte med disse.

Detox masken er god. Men hvis jeg virkelig ønsker en dyprens bruker jeg en annen maske fra annet merke. Men som en allround maske er den utrolig god, og kan brukes når huden min er veldig sensitiv,

noe som er ett veldig stort pluss.

Alt i alt, ett merke som er blitt en stor favoritt, men sammen med favoritter fra andre merker jeg allerede hadde.

Skrevet (endret)

Hvilke produkter vil dere anbefale for å teste? Kjøper ikke en hel haug med produkter jeg ikke vet om huden min tåler. Får uren hud av ingenting, så er veldig forsiktig (acne prone)..

Har dagkrem og slik igjen, som jeg vil bruke opp først, men har hatt en "en-to-tre" rens fra La Roche Posay fra apoteket som har fungert fint, men alltid interessert i prøve nytt. Dog, det må være raskt og enkelt med to små barn i hus!

Ide?

Endret av Illicitus
Skrevet

Hvilke produkter vil dere anbefale for å teste? Kjøper ikke en hel haug med produkter jeg ikke vet om huden min tåler. Får uren hud av ingenting, så er veldig forsiktig (acne prone)..

Har dagkrem og slik igjen, som jeg vil bruke opp først, men har hatt en "en-to-tre" rens fra La Roche Posay fra apoteket som har fungert fint, men alltid interessert i prøve nytt. Dog, det må være raskt og enkelt med to små barn i hus!

Ide?

Jeg vil anbefale å teste ut serum + krem (dag/natt) først og fremst.

Det er de to beste produktene.

Mener da Emergin C Organics Phytocell

Anonymous poster hash: 23033...2f6

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Hva med rense-produkter siden jeg er tom for det, men har krem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...