Gå til innhold

Hva gjør jeg med jeg ikke syns at dama er fin lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste måneden har synet mitt på dama mi endret seg. Jeg syns bare hun er helt vanlig og jeg tenner ikke på henne. Har aldri vært noe problem å tenne på henne før, men når hun legger opp til sex eller klinings nå klarer jeg ikke nyte det. Sex får jeg ikke til med henne lenger og hun merker på meg at det er noe galt. Har sagt jeg bare ikke har lyst for tiden så hun krever at jeg går til en lege med problemene mine så jeg sitter fint i det som dere skjønner. Vi har vært sammen i litt over et halv annet år, og fram til nå har jeg hele veien kun tent på henne. Hun har ikke forandret seg noe. Har ikke sett på andre damer en gang, men nå kunne hun vært hvem som helst. Hva skjer med meg? Anonymous poster hash: 52cf0...8d7

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Artig hva som skjer når forelskelsen ligger seg...... Kanskje du ikke oppriktig elsker henne? Dette virker bare som noe som var en kort romanse.

Skrevet

Du burde si til henne at du ikke tenner på henne lenger hvertfall. Hun fortjener å vite det, så hun kan velge om hun vil fortsette å være sammen med en som tenner på henne eller ikke. Lykke til!

Anonymous poster hash: 97416...704
  • Liker 4
Skrevet

Du burde si til henne at du ikke tenner på henne lenger hvertfall. Hun fortjener å vite det, så hun kan velge om hun vil fortsette å være sammen med en som tenner på henne eller ikke. Lykke til!

Det er ikke lurt å fortelle kjæresten sin at man ikke tenner på dem lengre. Det vil gi henne dårlig selvtilitt. Kan hende det er som Coolaid skriver, at du rett og slett ikke elsker henne.

Anonymous poster hash: 1199d...e4f

• Liker 9
Skrevet

Det er ikke lurt å fortelle kjæresten sin at man ikke tenner på dem lengre. Det vil gi henne dårlig selvtilitt. Kan hende det er som Coolaid skriver, at du rett og slett ikke elsker henne.

Anonymous poster hash: 1199d...e4f

Hva skal han gjøre da? Si at han ikke elsker henne lenger?

Skrevet

Artig hva som skjer når forelskelsen ligger seg...... Kanskje du ikke oppriktig elsker henne? Dette virker bare som noe som var en kort romanse.

Jeg har gått rundt i snart to år og kun tenkt på henne. Andre jenter har vært helt usynlig for meg. Forelskelsen ga seg for et halvår siden, men jeg var likevel fast bestemt på at hun var dama i mitt liv. Jeg er utrolig glad i henne, men den siste måneden klarer jeg ikke se på henne på samme måte. Hun tenner meg virkelig ikke, det er så rart.

Anonymous poster hash: 52cf0...8d7

• Liker 1
Skrevet

Han har jo aldri elsket henne. Man elsker ikke etter et og et halvt år. Da er man forelsket. Så slutter man å være forelsket, og da får man si det, da, at man ikke er forelsket lenger. Og finne noen andre.

Anonymous poster hash: 00c05...9e9

• Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet

Tenke seg veldig godt om og ta en voksen beslutning om forholdet bør fortsette? Å fortelle til en kjæreste at man ikke tenner på henne mer er et dårlig trekk.

Skrevet

Det endrer seg nok fort hvis du dumper henne og hun går videre.

Anonymous poster hash: fce4f...8b0
  • Liker 2
Skrevet

Så dump henne da, og ikke la henne sløse bort tiden sin på deg. Du elsker ikke henne, la henne finne en mann som elsker henne.

Anonymous poster hash: 0efd1...b7f
  • Liker 5
Skrevet

Tenke seg veldig godt om og ta en voksen beslutning om forholdet bør fortsette? Å fortelle til en kjæreste at man ikke tenner på henne mer er et dårlig trekk.

Forholdet bør selvfølgelig ikke fortsette om han ikke tenner på henne? Hvor sykt er ikke det, å la henne tro at han tenner på hun når det ikke er sånn? Hun fortjener å være i et forhold med en som tenner på henne, så det er jo helt klart at forholdet ikke bør fortsette.

• Liker 1
Skrevet

Er for så vidt enig, men snakk for all del med henne om det! Ikke la henne leve i troen på at alt er som det skal i forholdet, også deretter dumpe det på henne at du ikke vil være med henne lengre. Jeg har nettopp sett det skje på nært hold, og det er forferdelig for den som må "lide." hun kommer til å bli helt knust, og det vil ta så lang tid før det ordner seg at, åh, vær så snill å snakke med henne som en voksen person, ikke kom helt plutselig, for det ER så vondt.

Skrevet

Jeg ser etter konstruktive tilbakemeldinger fra personer som har erfart det samme og gjerne råd til hva jeg gjør herfra og om det kan endre seg. Dere som umodent skriver at jeg skal dumpe henne og insinuerer at jeg ikke er glad i henne kan holde dere vekk fra tråden. dette skal ikke være en ventil for dere med umodne holdninger. Anonymous poster hash: 52cf0...8d7

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Forholdet bør selvfølgelig ikke fortsette om han ikke tenner på henne? Hvor sykt er ikke det, å la henne tro at han tenner på hun når det ikke er sånn? Hun fortjener å være i et forhold med en som tenner på henne, så det er jo helt klart at forholdet ikke bør fortsette.

Man kan jo tenne mindre på partneren en periode for så å finne tenning igjen? Dette trenger ikke være svart/hvit. Rart at man prioriterer tenning framfor å finne ut om kjærligheten for hverandre eksisterer. Litt vel enkelt?

Skrevet

Du ser det an litt, og hvis det ikke endrer seg - og du ikke er deprimert på mannemåten, sier du at du ikke har de riktige følelsene og gjør det slutt.

Anonymous poster hash: fce4f...8b0
  • Liker 2
Skrevet

Stakkars henne :( Hun fortjener en som elsker henne for den hun er <3

Anonymous poster hash: 58f43...851
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg ser etter konstruktive tilbakemeldinger fra personer som har erfart det samme og gjerne råd til hva jeg gjør herfra og om det kan endre seg. Dere som umodent skriver at jeg skal dumpe henne og insinuerer at jeg ikke er glad i henne kan holde dere vekk fra tråden. dette skal ikke være en ventil for dere med umodne holdninger.

Anonymous poster hash: 52cf0...8d7

Nå er det ikke sånn på et diskusjonsforum at du kan velge svarene du får. Vet ikke om du sikter til min kommentar men jeg sa ikke at du ikke var glad i henne. Jeg stilte det som et spørsmål.

Skrevet

kan godt elske noen selv om du ikke tenner på de lenger. jeg elsket min ex men dessverre var det ikke noe seksuell tiltrekning lenger

Anonymous poster hash: a22f6...84e

• Liker 2
Skrevet

Slå opp, hun fortjener å være sammen med noen som tenner på henne akkurat slik hun er. Det du gjør nå er å føre henne bak lyset.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Stakkars henne :( Hun fortjener en som elsker henne for den hun er <3

Anonymous poster hash: 58f43...851

åååå heeeeeerregud. man kan faktisk ikke bestemme selv hvem man tenner på å ikke. noen ganger forsvinner den seksuelle tiltrekninga. handler ikke om at han ikke elsker henne for det hun er men han tenner ikke på henne lenger. to forskjellige ting det

Anonymous poster hash: a22f6...84e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...