Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser heller ikke helt poenget med det.. Skaden ble jo gjort dagen før.. Men de sier så, så derfor gjorde jeg det. Jeg sitter med samme spørsmål som deg, hva er vitsen?

Hvis jeg ikke husker feil så står det i vedlegget til Yasmin at man skal ta begge da, eller kanskje det står at man ikke skal ta begge :P

P-piller kan brukes som angrepille men det varierer fra merke til merke hvor mange man kan ta for å få effekten. Men er stor sjanse for å bli kvalm og spy av flere p-piller så vanlig angrepille er vist det beste.

Skrevet

Hmm.. Nå stusser jeg litt på noe her, håper dere har evt samme erfaring.
Som jeg nevnte litt igår for de som leste det, så hadde jeg en lysbrun/lyserosa utflod etter samleie i går formiddag, og den varte ut hele dagen/kvelden, ble litt sterkere rød (men den kom kun når jeg gikk på do, så jeg så det på papiret). Siste gang jeg gikk på do før jeg la meg, var den blitt lyyserosa igjen.

I dag morges derimot, så forsvant det. Nothing.. Jeg tar siste p-pilla på brettet i dag, og neste uke, om ca. 4-5 dager skal mensen komme. Så i går, hadde jeg miniblødning/utflod 5 dager før ikm.

Hva tror dere? Jeg har grublet og lest om andres erfaringer fra det vi kaller festeblødning, som ikke alle har. Jeg har aldri vært gravid før, så jeg vet ikke om jeg får det eller ikke.

Hva tror dere dette høres ut som?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...