Toscana Skrevet 24. september 2021 #21 Skrevet 24. september 2021 (endret) Toscana skrev (7 minutter siden): 😊 Jeg vil gjerne motta tips om kirurgen som anbefales😊😊😊 Endret 24. september 2021 av Toscana
Mariah<3 Skrevet 8. mai 2022 #22 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 15.27): Jeg opererte nesen på Klinikk Bunæs og angrer på operasjonen. Det var dårlig kommunikasjon mellom meg og legen i forkant av inngrepet. Likevel så følte jeg meg trygg fordi Dr.Bunæs har mye erfaring med neseoperasjoner. Jeg ble ikke operert av Bunæs, men av en annen kirurg som jobbet på hans klinikk. Jeg var tydelig på at det jeg ikke likte ved nesen min var en litt tung nesetipp og forklarte noe om tippen dannet en stor nedover trekant når jeg smilte. Han var derimot kun opptatt av en liten kul jeg hadde på neseryggen i profil. Den plaget ikke meg. Neseryggen ble senket svært mye. Nesen ble i tillegg generelt gjort litt smalere. Jeg liker ikke smale neser og synes ikke at nesen min var generelt for bred. Av en eller annen grunn så førte dette til at nesetippen falt enda lengre nedover slik at det totalt sett ser ut som at nesen min er mye lengre enn det den var. Den passer verre i ansiktet mitt enn min naturlige nese og jeg ser totalt sett mindre pen ut. Profilen er kanskje litt mer etter klassiske skjønnhetsidealer, men jeg hadde ingen stor kul på nesen i profil heller, bare en bitteliten en som Margot Robbie type. Jeg hadde aldri gjort inngrepet om igjen, både fordi jeg nå sett tilbake ser at nesen min var veldig pen som den var naturlig og at kirurgen tydellig hadde ønsker iforhold til hvilke endringer som burde gjøres og ønsket sluttresultat som skilte seg fra mine ideer og ønsker. Kosmetiske inngrep er jo ikke nødvendige operasjoner og å endre på ting som pasienten ikke synes er stygt er jo bare tull. Foruten det så senket han neseryggen mye lenger ned enn bare å gjøre den rett. Den minner meg litt om Bella Hadid sin nese i profil med en neserygg som er senket unødvendig mye og ser litt flat/most ut. Jeg vet ikke om det er en følge av dette (mindre volum på ryggen) som førte til at tippen falt lenger nedover, men det gjorde at jeg ser verre ut forfra (annet enn profil som jeg også mener at ikke er bedre, bare annerledes) pga at den lange nesen passer mindre til ansiktet mitt. Jeg ligner mer på broren min etter operasjonen og han har en forholdsvist lang nese. Jeg var før den med en litt mer rund og feminin nese. Jeg kan gjøre ett nytt inngrep, men forskjellen jeg ønsker er forholdsvist liten, så jeg er redd for at det kan bli verre. Det er iallefall ikke noe jeg komme til å gjøre i de neste 5 årene og bare dersom jeg har veldig god kommunikasjon med en kirurg og han er selvsikker på at han kan gjøre endringer som vil gjøre nesen mer slik jeg vil ha den. Mest sannsynligvis så kommer jeg ikke til å gjøre noe på nytt. Det er også dyrt, i tillegg til risikoene. Jeg er sur for at de gjorde et inngrep i første stedet uten klarhet i at jeg ønsket de endringene han planla å gjøre med nesen min. I tillegg så var nesen min faktisk fin naturlig sett og harmonerte veldig fint i ansiktet mitt. Jeg fikk alltid mye komplimenter på ansiktet mitt før operasjonen. Anonymkode: 34be2...5da Hei, var det Håvar Løseth som utførte operasjonen? Jeg vurderer han siden jeg bare har lest bra ting om han så setter veldig stor pris på svar
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #23 Skrevet 8. mai 2022 Kan man se endringer man kan forvente med et 3d bilde? Anonymkode: 49d75...b94
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #24 Skrevet 8. mai 2022 Man ser liksom rett inni neseborene mine, litt store. Vil ikke ha oppstopper nese jeg ser alle får. Vil ikke ha spiss grisenese. Anonymkode: 49d75...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå