Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en nyskilt fyr, ble forelska, hodestups. Masse søte meldinger, mengder av gaver, overøste meg med oppmerksomhet. Men han var vag og vanskelig å komme innpå, ville ikke definere forholdet, alt det der.

Og hva oppdager jeg? Han har flytta tilbake til ekskona og hun aner ingenting om min eksistens. Og det oppdager jeg på Facebook, han sa ingenting til meg.

Jeg er en idiot, han er en idiot og jeg er rasende. Jeg må omgås denne mannen ukentlig (jobb), så hvordan skal jeg forholde meg til det hele? Kald? Eller nøytral kollega?

Det riktige er jo å gi blanke faen, men hvordan, når man har mest lyst til å slå ihjel fyren? Jeg har lyst til å slå ihjel meg sjøl også for at jeg var så dum at jeg trudde på alt han sa.

Hva gjør jeg med hauen med gaver? Gir de tilbake? Brenner de? Bruker de med god samvittighet?

Informere kona er uaktuelt, hun kjenner jeg ikke, og deres samliv vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

Jeg er så skuffet, jeg er så sint!

Anonymous poster hash: ab684...a7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vis ham at du er sint, når han føler seg trygg på deg igjen, så slå til og lag storhelvete for ham.

• Liker 3
Skrevet

Bruk gavene med god samvittighet. Hvis ikke, kast dem. Finn deg en venninne du kan snakke med, han er ikke verdig en samtale engang. Gi ham en kald skulder, og spørs han hvorfor, kan du jo si ham noen sannhetsord.

Anonymous poster hash: ff1d2...5c0
  • Liker 1
Skrevet

Ikke vis ham at du er sint, når han føler seg trygg på deg igjen, så slå til og lag storhelvete for ham.

Don´t get mad, get even?

Hah, smart du!

TS

Gjest Ironically me
Skrevet

Jeg ville ikke involvert meg med nyskillte kvinner, for alle trenger tid - og mye kan skje. Med menn er det verre, sier noen. Spørs hvem som tok regien på skillsmissen (eller pausen).

Mitt tips ang jobben: Forhold deg profesjonellt!

Skrevet

Don´t get mad, get even?

Hah, smart du!

TS

Meget.

Gjest Ironically me
Skrevet

Yuhuu! fikk du pluss fra meg!

Skrevet

Det var han som tok initativ. Jeg hadde ikke så veldig sansen for han i utgangspunktet, men fagre ord og gaver, huff og huff, som jeg gikk i fella!

Jeg er så sint på meg selv at det knyter seg i brystet. Heldigvis ante jeg at dette ikke var helt det store, så jeg har holdt helt kjeft om denne mannen til familie og venner. Det er jo noe....

Gjør som Gjest sier, roer meg helt ned, KARMA! Han får vel som fortjent til slutt. Og jeg skal sitte på sidelinjen å fryde meg!

Gjest Coolaid
Skrevet

Det viktigste er å få en avslutting slik at du kan gå videre. Det gjør du med å konfrontere ham slik at du får sagt ditt. Vil han ikke stille opp til en samtale kan du true med at du forteller kona hans alt. Da stiller han nok.

Gaver og sånt kan du gjøre som du vil med, det er bare døde ting. Der finner du ut hva som føles best.

Skrevet

Det viktigste er å få en avslutting slik at du kan gå videre. Det gjør du med å konfrontere ham slik at du får sagt ditt. Vil han ikke stille opp til en samtale kan du true med at du forteller kona hans alt. Da stiller han nok.

Gaver og sånt kan du gjøre som du vil med, det er bare døde ting. Der finner du ut hva som føles best.

Ingen konfrontasjon. Bare vær smørblid og så BANG tar TS ham.

Skrevet

Konfrontasjonen er tatt. Den gikk omtrent slik:

Du har holdt både meg og kona di for narr, og du har brukt meg og såra meg, så det er avslutta fra nå av. Og her har du to instruksjoner:

1. Ikke send meg flere sms, e-post eller ring meg.

2. Du rører meg ikke på jobb.

Og du respekterer det!

Han regerte med å si: det er jo litt vanskelig nå, med alt, men kanskje seinere, at vi kan bli kjærester? Jeg svarte med å si at det kan med 100% sikkerthet slå fra deg.

Så det er oppgjort og avgjort. Men jeg er så flau og jeg skjemmes sånn, og føler meg tråkka på. Men jeg får bite det i meg til jeg får det hele på avstand.

Men jeg må se det her mennesket ukentlig som jeg har fått helt avsmak på. Men litt sinne er vel sunt, slik at jeg aldri involverer meg med noe nyskilt mann igjen.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

TS, godt jobbet ! Da blir det letter for deg å gå videre. Du har ingenting å skamme deg over. Alle kan bli ført bak lyset.

Godt jobbet !

Skrevet

TS, godt jobbet ! Da blir det letter for deg å gå videre. Du har ingenting å skamme deg over. Alle kan bli ført bak lyset.

Godt jobbet !

Takk! Men jeg føler meg som det dummeste kvinnfolket i hele verden, men jeg er vel ikke den eneste. Det kan vel være ei trøst.

Jeg får bruke alt for dyre gaver med god samvittighet da, og ta det hele som ei erfaring. Og legge Gjest sine ord på minne.

Takk alle sammen for at jeg fikk rive av meg litt, det gjorde utrolig godt! Dere er supre!

Skrevet

Sånne personer er så kvalme!

Sitter der og holder på eksen, men skal likevel få en ny på kroken. Alt så de skal føle at de har alle muligheter åpne. Bortskjemte mammagutter er hva de er. Du kan banne på en ting: Han kommer til å finne en ny å plassere i din rolle, samtidig som han er av og på med eksen. Det er sånn mønsteret er, dessverre.

Jeg tror det viktigste for deg er å gjøre det du må for å føle at du har kontroll, for sånne som han er eksperter på å villede og forvirre.

Anonymous poster hash: f0bcc...34d
  • Liker 1
Skrevet

Du gjorde det rette! :-)

Og som en over skrev : avslutninger e r viktige!

Så når feige folk ikke vil, får en sørge for å avslutte selv. Ikke gå "kostbar"og"ignorerende rundt. Det er jo bare et spill, misforstått stolthet.

Nei. Smell fra og sett en strek.

Bra :-)

Anonymous poster hash: 9d24d...6b5

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg få spørre hvilken type gaver det er snakk om..? Bare nyskjærrig.. Om det f.eks er gull og smykker kan du jo bytte de inn til noe annet som du føler du kan bruke som du selv har valgt ut;) Og hvilke type søte ord og mld er det han har skrevet til deg..? Om dere jobber på samme plass er det vel litt rart at du ikke viste at han var gift, separert eller nylig skilt..

Anonymous poster hash: 0fac5...f21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...