AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Nå er jeg snart et nervevrak tror jeg. Har mye å gjøre for tiden og dette tullet hans gjør meg uvel og frarøver nattesøvn. I løpet av 8 måneder har jeg ved 3 anledninger sett at han sier han er hjemme eller på jobb, når facebook- chatten sier han er milevis unna. Han skrur den vanligvis av, så jeg ikke skal " stalke". Min intensjon er ikke å stalke, fpr det står jo tydelig de gangene gps' n virker. I helgen var han med venner for å se en kamp på en bar. Dagen etter har han to nye " venninner" på facebook. De var ute på langt på natt. Jeg fikk ikke svar da jeg skrev sms, så skrev også på chatten. Jeg tenkte ikke mer over det. Spurte hvor de hadde sett kampen og fikk en svar om at de var hos en kompis. Senere så jeg han hadde svart på chatten samme kveld. Han glemte å skru av gpsn som da oppga motsatte side av byen. Han påstår at gps øyver. Jeg spurte hvor han ble kjent med jentene. Da sa han at de hadde vært innom en bar i nærheten av huset til komisen hvor de hadde kommet i snakk mef disse. Han slettet de " for meg". Dette har skjedd 2 ganger før. Vanskelig å få tak i, tar ikke telefonen og stedet på gpsn sier noe annet enn han.........Anonymous poster hash: 54b64...5d1
Gjest Gaea Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Synes GPS på facebook ofte er veldig unøyaktig, jeg. Ikke sånn at den sier jeg er i Trøndelag når jeg er i Oslo altså, men den bommer ganske ofte.
Rapunzel_ Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Ta opp hele greia med han, og fortell at det plager deg. Det er ekkelt å føle at en ikke stoler hundre prosent på partneren sin, selv om en har så innmari lyst til å klare å stole helt på h*n. Har selv følt dette. Kanskje det blir bedre hvis han blir klar over det
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Den er sjelden helt rett og flytter seg som det passer seg selv, helt uavhengig om jeg har forflyttet meg eller ikke. Anonymous poster hash: 605d7...22d 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Den bommet med ca. 4 mil...TS Anonymous poster hash: 54b64...5d1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Min har sagt "Hvam" når jeg er på Gardermoen, og "Halden" når jeg har vært i Sarpsborg. Såpass mye kluss at jeg valgte å slå den av for over ett år siden. Anonymous poster hash: e7592...0a8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Den bommet med ca. 4 mil...TSAnonymous poster hash: 54b64...5d1 FB tror ofte jeg er på andre siden av fjorden når jeg sitter hjemme.. Anonymous poster hash: 888ea...4ad 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Den er veldig unøyaktig. Det står f.eks at jeg er i Oslo, når jeg er 1,5 mil derfra. Synes du skal slutte med det du driver med, det kan føles veldig belastende for han, for jo det er stalking. 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Ja ikke sjelden at det er avvik på 50 mil eller mere, men oftere 7 mil +-. Så ville nok stolt på partneren selv om facebook prøver å si noe annet... Anonymous poster hash: 605d7...22d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Den bommet med ca. 4 mil...TSAnonymous poster hash: 54b64...5d1 Det har den gjort til meg også. Ikke heelt 4 mil, men ca 3 mil iallefall. F.eks, jeg bor på stjørdal, og facebook har mange ganger fått det for seg at jeg har vært i trondheim, når jeg ikke har vært det. Anonymous poster hash: b414a...284 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Min sier også mye feil! Den sier alltid Lambertseter, når jeg er hjemme. Og jeg bor over to mil unna Anonymous poster hash: fc6e2...ff6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 Min gps har aldri vist feil. Hver gang jeg chatter med noen, så får jeg til og med opp nøyaktig adresse både hos meg selv og vedkomne. Og ja, jeg vet 100% at personen faktisk er der da. Anonymous poster hash: 4b3e5...b20
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #13 Skrevet 7. februar 2014 Min har ofte sagt at jeg er i Vika i Oslo når jeg er ca. åtte mil unna. Anonymous poster hash: 2c4b1...b74 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 Takk. En lettelse, men synd det skjer i forbindelse med festing, hver gang. Aldri ellers.Anonymous poster hash: 54b64...5d1 3
Nuttery Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Skjer med meg ofte. Står jeg er på Årum når jeg er i Fredrikstad osv. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Den GPS på telefonene er temmelig farlut til tider da. Sikkert på steder med dårlig signal. Så senest gjennom bildene på telefonen for noen dager siden. Et av de er "tatt" i Stryn. Der har jeg ikke vært på to år, aldri tatt noe bilde da jeg reiste forbi der...og stryn er vel 3-4 timer unna her som bildet er tatt... FB chat har og plassert meg og de jeg kjenner på ganske mange rare steder....Anonymous poster hash: 19285...bb3 1
Gjest Skrevet 7. februar 2014 #17 Skrevet 7. februar 2014 Kommer nå helt ann på hvor man er da! Hos meg mener den at jeg er på andre siden av fjorden, men i sentrum er den ganske nøyaktig.
Gjest Ironically me Skrevet 7. februar 2014 #18 Skrevet 7. februar 2014 Bruker ikke sånt, jeg! Fy f-n, for et deilig liv jeg har! 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #19 Skrevet 7. februar 2014 den gps greia på facebook er ikke alltid nøyaktig nei. ei gang kom det opp at venninna mi var i polen og det var ho aldeles ikke. på min ble det noen ganger vist at jeg var ute i skagerak sjøen et sted. så nøyaktig er den ikke alltid Anonymous poster hash: d1cf3...d4b
Gjest Raindrops Skrevet 7. februar 2014 #20 Skrevet 7. februar 2014 (endret) At han holder ut... Endret 7. februar 2014 av Raindrops 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå