Gå til innhold

"Ukemønsteret"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi har begrepet "uke", altså mandag-søndag, er det naturlig at vi legger opp livet vårt etter et slikt mønster, hvis dere skjønner hva jeg mener. Det er alltid sånn at man skal trene et visst antall dager i uka, spise kun så og så mye godteri per uke, alt er liksom PER UKE. Skjønner dere hva jeg sikter til?

For min del har jeg også alltid levd etter dette ukemønsteret, men har nå tenkt å slutte med det (til en viss grad). Skal heller se dag etter dag i en stor helhet, og ikke fokusere så mye på en slik avgrensning. Er det noen andre som har det slik? Føler på meg at alle følger "ukemønsteret". Skjønner egentlig ikke helt hensikten. Haha, dårlig skrevet innlegg, men vanskelig å forklare det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe jeg egentlig aldri har tenkt over. Men ja, synes du det passer deg bedre å fokusere på dag for dag, så gjør du det :) Tror dette "ukemønsteret" bare er blitt til for organiseringen sin skyld, og for at vi på en måte skal ha kontroll. Også greit å ha i sammenheng med målsetting osv :)

Anonymous poster hash: f3a70...571

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...