Gå til innhold

Tupperware som er misfarget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen bokser som skal være gjennomsiktige, men har visst hatt noe mat i som har gitt plasten en stygg gulbrun farge.

Noen tips til hvordan jeg får de fine igjen?

Anonymous poster hash: 6da3d...cbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plast, særlig tupperwareplasten, er føkkings umulig å fjerne fargeflekker fra. Selv med klor er de umulige å få helt gjennomsiktige, fargen graver seg liksom inn i plasten.

Du kan få flekkene nesten bort, men det er det beste jeg har fått til, så jeg har bare innsett at de aldri blir helt "rene" igjen noensinne.

Prøv klor, neglelakkfjerner og whitesprit, funker ikke det er det ikke så mye å gjøre enn å enten la det være, eller kjøpe nye.

Skrevet

Plast, særlig tupperwareplasten, er føkkings umulig å fjerne fargeflekker fra. Selv med klor er de umulige å få helt gjennomsiktige, fargen graver seg liksom inn i plasten.

Du kan få flekkene nesten bort, men det er det beste jeg har fått til, så jeg har bare innsett at de aldri blir helt "rene" igjen noensinne.

Prøv klor, neglelakkfjerner og whitesprit, funker ikke det er det ikke så mye å gjøre enn å enten la det være, eller kjøpe nye.

Ville absolutt ikke prøvd noen av de nevnte midlene om jeg var deg. Det vil sette seg en usmak på alt av mat du har oppi etterpå, fordi midlene er så sterke. Bruk boksene som de er du. De er til for å brukes.

Anonymous poster hash: 9628a...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...