@laide^ Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Jeg får ikke spurt ikea anna sa det ikke virker på nettbrett. Men noen som vet om skapet er gått ut av produksjon? Fant det på nettsiden før jul, men nå når jeg skulle kjøpe det finner jeg det ikke
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Det er visst borte nå ja. Jeg var tenkt å kjøpe dette og siden jeg bor langt unna Ikea ville jeg bestille på nett. Men akkurat Liatorp skapet gikk ikke an å bestille. Det er noen få uker siden, så spørs om det var fordi det skulle ut av produksjon da. Anonymous poster hash: de4e9...8b1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Det ligg mange på Finn, då. Mange? Finner kun ett jeg...... Anonymous poster hash: de4e9...8b1
Gjest navnelapp Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Ok, eg søkte på liatorp, og fekk opp mange treff. Men det var kanskje skjenk osv.. Har du prøvd qxl?
@laide^ Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2014 Nei har ikke det. Dersom det bare ligger 1 ute på finn så er sannsynligheten liten for at det er nærme der jeg bor. Dumt det ikke ligger på ikea sine nettsider enda. Skapet er jo så fint!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Nei har ikke det. Dersom det bare ligger 1 ute på finn så er sannsynligheten liten for at det er nærme der jeg bor. Dumt det ikke ligger på ikea sine nettsider enda. Skapet er jo så fint! Det lå på nettsidene, men var ikke mulig å bestille på nett. Nå er det fjernet, så spørs faktisk om det er ikke er å få tak i lenger. Men som oftest når Ikea bytter ut noe, så kommer det noe tilsvarende nytt. Så det går jo an å håpe. Det er jo et populært skap, så litt rart om de bare fjerner det helt. Anonymous poster hash: de4e9...8b1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Det lå på nettsidene, men var ikke mulig å bestille på nett. Nå er det fjernet, så spørs faktisk om det er ikke er å få tak i lenger. Men som oftest når Ikea bytter ut noe, så kommer det noe tilsvarende nytt. Så det går jo an å håpe. Det er jo et populært skap, så litt rart om de bare fjerner det helt. Anonymous poster hash: de4e9...8b1 Sjekket Ikeas Facebooksider, og der står det at det er gått ut av sortimentet....... Anonymous poster hash: de4e9...8b1
Batteri Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor kontakter dere ikke kundeservice? 81544000.
@laide^ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2014 Sjekket Ikeas Facebooksider, og der står det at det er gått ut av sortimentet....... Anonymous poster hash: de4e9...8b1 Takk!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Det du kan gjøre er å kjøpe bokhyllen og sette på de dørene som man får kjøpt utenom. Men da er det viktig at du plasserer sportlighter under hver hylle. Men det er veldig enkelt. Du kan koble flere spotligheter sammen i en boks som går i stikkontakten. Vi har gjort det samme på vårt vitrineskap fra Liatortp da Den har glasshyller øverst som lyset går igjennom, men deretter en treplate som lyset ikke går igjennom og derfor stopper. Visst du ser på bildet under så ser du at lyset bare er i den øverste delen. Vi har satt spotter i de to delene under også slik at de også er opplyst. Øverst har vi 2 spotter, og på de to andre delene har vi 1. Det som er greit med den bokhyllen med dør på (synes jeg) er at døren er tett nederst slik at man kan få plass til litt rot der. Jeg har tenkt å kle inn de nederste dørene på mitt vitrineskap. Anonymous poster hash: b77ce...48d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Vi har også Liatorp-bokhyllen med dører. Superfornøyd, og har ikke tenkt på at det faktisk eksisterer et vitrineskap i og med at bokhyllen jo blir et vitrineskap! Vi har løst problemet med mørke hyller ved å legge en lyslenke av "happy lights" nedover bak hylleplatene og bortover i hver hylle. Gir et så nydelig lys som ikke er hvitt! Anonymous poster hash: 7d516...267
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå