Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Har noen vært ute for menn som meg? Jeg syntes det er utrolig deilig å ha sex i, under og rundt vann. Jeg tenner utrolig på å holde hodet til dama under vann når jeg knuller. Syntes også det er utrolig opphissende å ha hodet under vann idet jeg kommer..... Er jeg litt spesiell eller?
Gjest GreenSky Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Jeg tror ikke at det er så veldig spesielt, men har en liten pekefinger; Vær veldig forsiktig med å holde hodet til dama di under vann. Det kan raskt gå galt, særlig hvis du i nytelsens øyeblikk ikke er like oppmerksom på ting rundt deg som du ellers ville vært. Ellers... Enjoy! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Jeg tror ikke at det er så veldig spesielt, men har en liten pekefinger; Vær veldig forsiktig med å holde hodet til dama di under vann. Det kan raskt gå galt, særlig hvis du i nytelsens øyeblikk ikke er like oppmerksom på ting rundt deg som du ellers ville vært. Ellers... Enjoy! :-) Der har du et poeng!
Icy Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Har noen vært ute for menn som meg? Jeg syntes det er utrolig deilig å ha sex i, under og rundt vann. Jeg tenner utrolig på å holde hodet til dama under vann når jeg knuller. Syntes også det er utrolig opphissende å ha hodet under vann idet jeg kommer..... Er jeg litt spesiell eller? Høres nesten litt farlig ut det. Man kan da ikke knulle en dame under vann i lengre tid. Greit ett par sekunder. Men som alle vet så er vi nok meget opphisset under sex så vi trenger en god del luft. Og vi er ikke fisker så vi kan ikke puste under vann... Så vi må nok opp til overflaten for å puste git
Suzy Skrevet 25. mai 2004 #7 Skrevet 25. mai 2004 Har noen vært ute for menn som meg? Jeg syntes det er utrolig deilig å ha sex i, under og rundt vann. Jeg tenner utrolig på å holde hodet til dama under vann når jeg knuller. Syntes også det er utrolig opphissende å ha hodet under vann idet jeg kommer..... Er jeg litt spesiell eller? Så du forrige episode av CSI Miami???? :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå