Rapunzel_ Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Onsdag kveld kjente jeg noe rart "under huden" mellom øyenbrynene, men så ikke noe spesielt i speilet. Da jeg sto opp i går morges, var jeg litt rød, og det var enda vondere. Det er veldig likt slik en kvise kjennes ut, og jeg tenkte med en gang at her var det en megakvise på vei ut. Men det har ennå ikke dukket opp noen kvise, og jeg er enda rødere i dag, og det kjennes ut som en liten kul. Ser jeg meg i speilet ser det ut som det lille partiet mellom øyenbrynene er opphovnet... Hva kan dette være? Har fortsatt den kvise-følelsen, men merkelig at det ikke kommer noen kvise. Kjennes ut som det er verdens største kvise som bare ligger under huden og godgjør seg
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Sikkert en underjordisk kvise. Det er ikke alle som når overflaten. Anonymous poster hash: a1104...45a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Merkelig, en sånn hadde jeg også for et par dager siden. Kjentes ut som det skulle vokse et horn ut av panna Men nå er den på vei vekk igjen uten at det har blitt noen kvise, så jeg vet ikke hva det er :klø: Anonymous poster hash: a5c0c...8df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå