AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Hei! Jeg har mistet omtrent halvparten av håret mitt pga. amming. Rundt ansiktet mitt vokser det små seksjoner med hår og det ser helt på trynet ut når jeg har håret i hestehale. Jeg merket ikke så mye til det før når jeg hadde mørkt hår, men her om dagen tråkka jeg i salaten da jeg ba frisøren om å legge mange tette lyse striper i håret mitt. Den stakkars frisøren sa at det var vanskelig å få stripet alle hår-utvekstene, men at hun skulle prøve, siden jeg insisterte på å få blondt hår ved striping. Nå ser jeg mildt sagt ut som en freaky leopard. håret ser noen lunder greit ut når det er rett ned, men beveger jeg meg, setter det opp på noen som helst måte, eller har det i hestehale på alle forskjellige måter så ser det ikke ut i måneskinn! Jeg har så gjerne lyst til å ha blondt stripet hår, siden jeg ser best ut med det. Men jeg vurderer rett og slett å krype til korset og farge hele håret mørkt igjen mens dette hår-utvekst kaoset holder på.. Er det noen som har lignende erfaringer i forhold til amming og håravfall? Og er det i det hele tatt mulig å gjøre noe annet med håret mitt enn å bare farge det mørkt igjen? (å farge håret blondt vil jeg ikke, da det ser fælt ut på meg..har prøvd) Anonymous poster hash: c9564...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå