AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Jeg ble EKSTREMT full i går og har tydeligvis hatt nach. Problemet er bare det at jeg TROR kanskje noen andre har sovet sammen med meg. Når jeg våkna var det vått i senga, og min første tanke var jo at jeg selv har tissa meg ut. Men jeg var fullt påkledd og ingen av klærne mine var våte. Det var liksom vått helt nederst (ved beina) i senga, og da jeg våkna fant jeg bankkortet til en av de som var her. Litt senere fant jeg også en t-skjorte som også var litt våt. Selv om det er ganske tydelig at det ikke er jeg som har tissa meg ut, så har jeg fyllenerver som faen, og jeg husker egentlig ikke hvem som var her bortsett fra han ene. Jeg tenker at det mest sannsynlig må ha vært han. Jeg vet at han har dame og det gjør bare situasjonen 10 ganger verre. Det er jo på en måte ikke meg det er flaut for, men alikevel så blir det jo kjempeflaut å treffe på han igjen. Og det er ganske jævlig for meg ettersom jeg ikke egentlig vet helt sikkert om det er han. Altså, jeg var jo påkledd, og jeg har ikke peiling på hvorfor han ikke har tatt med seg t-skjorta. Han må jo ha tatt den av seg etter at han hadde vært i senga ettersom den også var våt.. Herregud. Noen som har en enda verre historie så jeg ikke føler meg så jævlig?? Anonymous poster hash: 7fda3...f79
ekkoet Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Lukter det? Kan ikke bare være vann? Det gjør i det minste historien litt mindre ekkel og pinlig. Det finnes en fin "ditt verste ONS" tråd her på forumet, bør ikke være vanskelig å finne 10 historier som overgår din der. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=655352&page=1 Endret 7. februar 2014 av ekkoet
fargestift Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Jeg var ute i går, tryna kl 22 på kvelden (går med briller, glemte de på vei ut døra for måtte jo løpe til bussen). Ikke nok med det var det 40 stk som så det og min store kjærlighet i livet.. herreguuuuuuuud har vært helt rød i ansiktet, blir så flau. Vi er jo ikke sammen, men jeg kunne ønske det ble noe mer mellom oss. Vel, det skal mye til før jeg glemmer denne hendelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå