AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Vel. Jeg er i et forhold, som både får meg til å føle meg verdiløs og bra på en gang. Det er litt vanskelig å beskrive, men kan jo prøve.. Pga. militæret har vi hatt et avstandsforhold fra starten av. Han er hjemme nå, og når vi er sammen er ting veldig fint, og vi har det koselig sammen. Han er søt, grei, og behandler meg som regel bra. Problemet er at han juger mye. Han juger om teite ting, som at han ikke orker besøk av meg fordi han vil sove, får så å dra ut med noen venner. Hadde han bare sagt at han heller ville være med kompiser, så hadde jeg bedt han kose seg og funnet på noe annet uten å tenke mer over det. Sier han legger seg, men aktiv som faen på spotify og facebook liksom. Jeg er jo ikke dum heller. Hvis han ikke føler for å svare eller prate, så er det jo bare å si det? Blir jo ikke akkurat fornærma fordi han er opptatt.. Løgner som hvor han er går det også i. Bare sånne teite småting, som jeg alltid klarer å buste han i. Han legger seg flat bla bla bla, sier unnskyld. Så skjer det igjen, gang på gang. Ganske sikker på at han ikke er utro også. Andre ting, er facebook og snapchat. Ja, de velkjente sosiale mediene som ødelegger mange forhold. Problemet i seg selv er ikke så stort, men over tid har det begynt å irritere meg skikkelig. Han ignorerer meg. Ved flere anledninger ser jeg at han har sikkert åtte uåpna snaps fra meg, mens alle andre er åpnet. Forventer ikke svar eller noe, og det vet han jo. Spurt han på det et par ganger før, og han klarer aldri å svare for seg. Samme med facebook, han bare lar være å åpne alt av ting som jeg sender han, skal spørre han om, lurer på, ja u name it. Blir bare sånn, why the fuck? Jeg maser -ikke-. Jeg snakker kanskje til han på face en gang hver andre uke, liksom. Likevel bare lar han være å svare meg og lar meg lure på hva jeg egentlig gjør galt siden kjæresten min tydeligvis elsker å unngå alt som har med meg å gjøre. Det er som at når vi ikke er sammen, som er 2 ganger i uka kanskje, så er jeg som ikke-eksisterende for han. Det er liksom bare småting som jeg normalt ikke hadde brydd meg om. Greia er bare at det har blitt så mye av det, hele tida. Jeg kjenner jeg sliter med å stole helt på han, på grunn av teite løgner uten grunn, og da blir små bagateller veldig store i hodet mitt. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men jeg føler meg bare så... dum. Føler meg som masekjæresten fra helvete, uten at jeg egentlig maser i det hele tatt. Føler meg ikke bra nok, når jeg aldri kunne gjort det samme mot han - og hvertfall ikke etter han hadde påpeket det et par ganger. ER jeg så verdiløs, liksom? Hodet mitt sprekker. Anonymous poster hash: 206b0...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Når skal du gjøre det slutt med han? Du fortjener noe mye bedre! Anonymous poster hash: f4f4f...428 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Når skal du gjøre det slutt med han? Du fortjener noe mye bedre! Anonymous poster hash: f4f4f...428 TS her.. Greia er nok bare.. at jeg gir meg. Jeg sier det går fint, fordi jeg VIL jo ikke lage drama rundt sånne ting. Håper alltid han slutter å gjøre sånne ting, spesielt når jeg har sagt det og han VET at det sårer meg. Likvel er jeg bare dumsnill som alltid lar alle behandle meg slik som de vil. Er vanskelig å sette grenser og faktisk bli sur når jeg bare ønsker god stemning.. Anonymous poster hash: 206b0...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Når kjæresten min oppfører seg slikt er det kun en ting som fungerer her i huset; become a bitch. Anonymous poster hash: 3650f...906
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Du skal ikke ønske god stemning. Du skal ønske og KREVE respekt. Forstår at følelser er vanskelig, men noen ganger må man legge følelsene tilside og følge fornuften. Anonymous poster hash: f4f4f...428
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Når kjæresten min oppfører seg slikt er det kun en ting som fungerer her i huset; become a bitch. Anonymous poster hash: 3650f...906 Haha, bra noen der ute har litt mer bein i nesa enn meg. Prøver å faktisk være "streng" sånn at han skjønner jeg blir sur, men da blir jeg ALLTID sittende å tenke i mange timer etterpå, få dårlig samvittighet og lure på om jeg overreagerer. Føler bare hovedinnlegget mitt virker teit fordi det sikkert ikke er andre enn meg som blir lei meg over sånne ting. TS Anonymous poster hash: 206b0...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Haha, bra noen der ute har litt mer bein i nesa enn meg. Prøver å faktisk være "streng" sånn at han skjønner jeg blir sur, men da blir jeg ALLTID sittende å tenke i mange timer etterpå, få dårlig samvittighet og lure på om jeg overreagerer. Føler bare hovedinnlegget mitt virker teit fordi det sikkert ikke er andre enn meg som blir lei meg over sånne ting. TS Anonymous poster hash: 206b0...e7e Nope. Been there, done that. Dessverre en av livets erfaringer Anonymous poster hash: f4f4f...428
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Du skal ikke ønske god stemning. Du skal ønske og KREVE respekt. Forstår at følelser er vanskelig, men noen ganger må man legge følelsene tilside og følge fornuften. Anonymous poster hash: f4f4f...428 Takk. Respekt, der har du ordet. Mangel på gjensidig respekt er vel hovedproblemet. Etter en krangel om da han jugde til meg, innrømmet han det at han burde respektere meg mer. Trodde det satt en stukk i han, men all back to normal og null respekt med en gang. Trodde alt som måtte til for å få det, var å respektere han. Have no idea. TS Anonymous poster hash: 206b0...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Nope. Been there, done that. Dessverre en av livets erfaringer Anonymous poster hash: f4f4f...428 Hmm, okei! Litt "fint" at jeg ikke er helt dust. Føler jeg ofte blir lei meg for teite småting, og er redd for at han skal bli lei av det. Men så lenge han holder på slik, så kan han ikke forvente at jeg IKKE blir lei og sur. Oppdaga akkurat at han driver å ignorerer snaps fra meg igjen. Tar å sjekker i blant, og sjekker poengscoren hans, og ser at mine ikke er åpnet. Kanskje jeg burde konfrontere han med det i morgen, men vet ikke helt hvordan. TS Anonymous poster hash: 206b0...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Haha, bra noen der ute har litt mer bein i nesa enn meg. Prøver å faktisk være "streng" sånn at han skjønner jeg blir sur, men da blir jeg ALLTID sittende å tenke i mange timer etterpå, få dårlig samvittighet og lure på om jeg overreagerer. Føler bare hovedinnlegget mitt virker teit fordi det sikkert ikke er andre enn meg som blir lei meg over sånne ting. TS Anonymous poster hash: 206b0...e7e Jeg blir lei meg jeg og, men jeg akter bare ikke å finne meg selv i den situasjonen, om han velger å ignorere meg så får han bare gjøre det. Men however, så burde han ikke forvente at jeg skal være sukkersøt tilbake. Da setter jeg meg bare ned å holder på med mitt, dersom han spør gidder jeg ikke engang å svare han. Uten noe dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 3650f...906
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Jeg blir lei meg jeg og, men jeg akter bare ikke å finne meg selv i den situasjonen, om han velger å ignorere meg så får han bare gjøre det. Men however, så burde han ikke forvente at jeg skal være sukkersøt tilbake. Da setter jeg meg bare ned å holder på med mitt, dersom han spør gidder jeg ikke engang å svare han. Uten noe dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 3650f...906 Vel, prøver å tenke slik selv. Han gidder ofte ikke svare på meldinger fra meg, kan gjerne gå 5-6 timer. Sitter alltid og sier til meg selv at da gidder jo faen ikke jeg å svare han heller. Ender med at jeg svarer etter kort tid, fordi jeg ikke orker å gå å være sint. Klarer ikke være langsint.. Dessuten tror jeg ikke han bryr seg om jeg ignorerer han heller. Kanskje der problemet ligger, at han ikke bryr seg om jeg hadde gjort det samme mot han.. Aner ikke Jeg er bare ... lei Anonymous poster hash: 206b0...e7e
dillyduzit Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Vel, prøver å tenke slik selv. Han gidder ofte ikke svare på meldinger fra meg, kan gjerne gå 5-6 timer. Sitter alltid og sier til meg selv at da gidder jo faen ikke jeg å svare han heller. Ender med at jeg svarer etter kort tid, fordi jeg ikke orker å gå å være sint. Klarer ikke være langsint.. Dessuten tror jeg ikke han bryr seg om jeg ignorerer han heller. Kanskje der problemet ligger, at han ikke bryr seg om jeg hadde gjort det samme mot han.. Aner ikke Jeg er bare ... lei Anonymous poster hash: 206b0...e7e Haha husker en gang jeg var sur på han, gikk et helt døgn uten mldkontakt, dro til mamma og ble der. Dro hjem til leil (dagen etter) og snakket bare ikke med han. Han vil nok bry seg etterhvert ops, nå er jeg avslørt, glemte visst å trykke på anonymknappen.. Endret 7. februar 2014 av CsHeg
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #13 Skrevet 7. februar 2014 Haha husker en gang jeg var sur på han, gikk et helt døgn uten mldkontakt, dro til mamma og ble der. Dro hjem til leil (dagen etter) og snakket bare ikke med han. Han vil nok bry seg etterhvert Haha, det er ganske bra gjort! Jeg blir bare sittende å tenkte, og komme fram til konklusjonen om at jeg overreagerer og ikke har noe grunn til å bli så sur på grunn av han bare sa en ting, gjorde noe annet, at han ditcher meg eller når jeg konfronterer han med snap/face ignoreringa. Han bare ror seg vekk på en eller annen teit måte.. Anonymous poster hash: 206b0...e7e
dillyduzit Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 Haha, det er ganske bra gjort! Jeg blir bare sittende å tenkte, og komme fram til konklusjonen om at jeg overreagerer og ikke har noe grunn til å bli så sur på grunn av han bare sa en ting, gjorde noe annet, at han ditcher meg eller når jeg konfronterer han med snap/face ignoreringa. Han bare ror seg vekk på en eller annen teit måte.. Anonymous poster hash: 206b0...e7e Syntes du skal ta det opp med han og faktisk snakke med han om det. Ror han seg vekk er han ikke noe å holde på tenker nå jeg. Ikke for å motsi meg helt, men jeg og bf har en ganske rolig tone men han vet at jeg kan hisse meg noe kraftig opp, et par dager senere er det back to normal. Når du vet han ror seg vekk, tar du han med en kraftig konfentrasjon(?) og bli pottesur. Gir han seg ikke, så syntes jeg du skal begynne med samme kort tilbake så kan han jo se selv hvor hyggelig han er.
Gjest Pheel Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Viser han ikke at han setter pris på og bryr seg mye om deg, så gjør han det jo vel heller ikke? Betyr overhodet ikke at det er noe galt med deg, men virker jo bare som han prioriterer alle andre fremfor deg, og rett og slett ikke setter nok pris på hva det er han faktisk har.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har det på samme måte. Han svarer veldig treg på meldingene (noen ganger ikke i det hele tatt). Midt i en samtale kan han plutselig "sovne" eller bli borte i flere timer fordi han skulle gjøre noe (er jo å bare si ifra, så slipper jeg å lure hvor han ble av midt i samtalen vår). Kombinert med andre ting har jeg blitt så lei at vi ikke lenger har hverandre på FB eller Snapchat. Allikevel er han veldig aktiv på disse stedene. Akkurat nå sender vi bare 1-2 sms'er hver dag, det er liksom all kontakten vi har. Og vi treffes kanskje 1-2 ganger i uka. Føler egentlig at vi har mistet den kontakten vi burde hatt som et kjærestepar. Dette kommer aldri til å gå bra! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med min situasjon heller. Har begynt å planlegge hverdagen min uten han, er egentlig litt trist. Kan ha noe med at han vet hvor han har meg, hvorfor gidde å jobbe for en man allerede har? Hva vet jeg... Anonymous poster hash: 261e4...7f9
Betty Blue Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 Herregud jente....Lag drama! Kjeft, smell og øs ut frustrasjonen. For det høres i dette tilfellet virkelig ut som det er på tide. Slik behandling kan du ikke finne deg i over tid. Stå opp for deg selv.
Betty Blue Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Han mangler tydeligvis helt respekt for deg, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Det er så enkelt som at den man virkelig bryr seg om, den kontakter man. Leit å si det, men han er ikke tilstrekkelig interessert i deg, og jeg tviler på at det kommer til å bli noe bedre etter hvert. Når du ser at han heller foretrekker andre ting enn å holde kontakten med deg, ja, da er det rett og slett ikke noe forhold du bør satse videre på. Skal jo ikke være nødvendig å kjefte for å få en kjæreste til å bry seg, da er det noe som ikke stemmer. Kom deg ut av forholdet og møt en som er like opptatt av deg som du er av ham. Anonymous poster hash: 9a9fd...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå