Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Var å kikka på den nye lipfinityen i dag. Den virka ganske så fantastisk da!! Noen som har prøvd den? Hvilken farge har dere? :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Den nye lipfinityen er akkurat som den forrige syns jeg. Er fornøyd med den jeg, men det er viktig å bruke "den blanke" ofte, så leppestiften ikke tørker ut.

Husker ikke hvilken farge jeg har i farten, men det er en ganske lys rosa en. Angrer for at jeg ikke kjøpte en som var en smule mørkere, men det er jo ingenting i veien for å kjøpe en til! :wink:

K

Skrevet

Synes også at den nye lipfinityen er helt lik den gamle. Glinser ikke slik reklamen viser iallefall :roll:

Jeg har en mørkbegunderrød farge. Er veldig fornøyd med den. Har også en knallrød som jeg bruker hvis jeg har røde klær på meg.

Gjest muffen2
Skrevet

Jeg har farge nr 50, blushing rougeatre. Veldig fornøyd med den. Ville i hvert fall ikke hatt noen som var mørkere, men kanskje litt mer rød i steden for rosa...

Gjest Lilleulv
Skrevet

OK, nå har jeg kjøpt! Var en helt ny verden for meg at jeg ikke trenger å påføre nytt hver 2. time :) Hehe. Synes den var kjempegod jeg, men må påføre den top coaten usakelig ofte da :-? Den blir vel fort tom...? Går det an å bare kjøpe top coat? :roll:

Gjest Elenath
Skrevet
Går det an å bare kjøpe top coat? :roll:

Ja.

Gjest Tabby
Skrevet

Hæ? Gjør det? Hvor? For det har jeg savnet, for den blir jo brukt opp mye fortere enn fargen...

Skrevet

Jeg har den i nr10 husker ikke hva fargen heter men det var nr 10 ihvertfall. Fargen er helt perfekt til meg som er blond, den er sånn beige/rosa veldig fin. Men top coaten er jo brukt opp etter 1-2 uker! Dessuten knekker den lett. Særlig hvis man er litt hard på hånda eller den har ligget litt varmt. Men den er jo ikke så dyr da heldigvis. Foretrekker egentlig dyrere produkter, men lipfinity er genial!

Gjest gjest1
Skrevet

Er ikke spesielt glad i Lipfinity, men går det ikke an å bare bruke en vanlig lipgloss? Hvis den tåler alt, så burde den tåle det også :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes det en webside der jeg kan finne denne da?

Skrevet

Jeg likte ikke den opprinnelige Lipfinity fordi den ga skrukkete lepper og fordi den etter noen få timer begynte å smuldre (selv om jeg brukte top coaten). Er denne nye likedan, eller bør jeg gi den en sjanse?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg likte ikke den opprinnelige Lipfinity fordi den ga skrukkete lepper og fordi den etter noen få timer begynte å smuldre (selv om jeg brukte top coaten). Er denne nye likedan' date=' eller bør jeg gi den en sjanse?[/quote']

Nope! Nå har jeg ikke prøvd den første, men jeg merker ikke noe sånt med denne. Er bare fornøyd jeg! :)

Gjest Elenath
Skrevet
Hæ? Gjør det? Hvor? For det har jeg savnet' date=' for den blir jo brukt opp mye fortere enn fargen...[/quote']

Alle som selger LipFinity selger løs top coat. Ligger sammen med alt annet fra Max Factor.

Gjest Tabby
Skrevet

Elenath, tusen takk, nå skal jeg innom butikken så fort jeg skal til byen til uka og sjekke. Har vært så glad i mine lipfinity'er, men har liksom irritert meg litt over at den top coat'en blir så fort tom i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...