AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Situasjonen er slik at jeg har vaert sammen med min kjaere i snart 4 aar. Vi mottes naar jeg var på en herlig jentetur til Sharm el sheik hosten 2009. Etter å ha snakket mye sammen i ettertid av ferien bestemte jeg meg for å fra ned å besoke han igjen, og jeg endte opp stormende forelsket. Jeg flyttet ned til Egypt for 2 aar siden og ting har stort sett vaert bra, selv om det er ting som jeg skulle onske var annerledes. Men naa i det siste har han forandret seg en del og han onsker at jeg skal konventere til Islam. Da jeg sa at det er uaktuelt slo han meg hardt i ansiktet.. jeg fikk helt sjokk. Han er saa snill og den oppforselen ligner ikke han. Vi planlegger aa faa barn, men naa er jeg veldig usikker paa om det er lurt. Anonymous poster hash: d77c2...161
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 6. februar 2014 Dump ham og kom deg vekk. Eller vent, det er kanskje ikke så lurt... Kom deg langt vekk fra ham først, så dump ham Anonymous poster hash: d97ed...fb4 88
Gjest Teta Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Situasjonen er slik at jeg har vaert sammen med min kjaere i snart 4 aar. Vi mottes naar jeg var på en herlig jentetur til Sharm el sheik hosten 2009. Etter å ha snakket mye sammen i ettertid av ferien bestemte jeg meg for å fra ned å besoke han igjen, og jeg endte opp stormende forelsket. Jeg flyttet ned til Egypt for 2 aar siden og ting har stort sett vaert bra, selv om det er ting som jeg skulle onske var annerledes. Men naa i det siste har han forandret seg en del og han onsker at jeg skal konventere til Islam. Da jeg sa at det er uaktuelt slo han meg hardt i ansiktet.. jeg fikk helt sjokk. Han er saa snill og den oppforselen ligner ikke han. Vi planlegger aa faa barn, men naa er jeg veldig usikker paa om det er lurt. Anonymous poster hash: d77c2...161 Kan garantere deg at det ikke er lurt.
Gjest Chloe87 Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Si du vil besøke familien din i Norge, dra og kom aldri tilbake! Det er nå han viser sitt sanne jeg. Endret 6. februar 2014 av Chloe87
Gjest Santa Barbara Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Du må komme deg bort! Støtter det over om at du burde si at du vil dra å besøke familie i Norge for så å aldri dra tilbake. 22
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Nei nei nei nei. Si du skal besøke venner eller familie i Norge, og bare dump han. Kjære vene, får helt vondt. Dette er IKKE bra :-( Anonymous poster hash: 0a9c3...f22 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Han kommer bare til å bli verre. Anonymous poster hash: 6310a...c12 15
Gjest Chloe87 Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Hun må ikke finne på å dumpe han før hun drar, da kan han nekte henne å dra. Hun må ha pokerface og late som alt er fryd og gammen. Gjerne si hun vil konvertere og det er derfor hun vil til Norge for å dele denne store "gledelige nyheten".
Nordvesta Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Han er ikke "saa snill" når han presser deg og slår deg når du ikke føyer deg etter hans ønske. Mitt råd er at du reiser hjem 14
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Bestill billett hjem til Norge og pakk kofferten din i all hemmelighet. Reis når han er på jobb. Når flyet lander i Norge/tar av fra flyplassen i Egypt, dumper du han. Anonymous poster hash: 5e38e...28c 14
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Dere jenter må slutte å komme med den unnskyldningen "men har er jo så snill til vanlig". Forstår dere ikke at det er bare noe de later som de er, bare for å få dere på kroken? Anonymous poster hash: 68bdc...45b 25
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 LØP og aldri se tilbake. Hilsen ex-muslim Anonymous poster hash: ee326...dc1 30
Gjest Siaz Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 (endret) . Endret 6. februar 2014 av Siaz
Gjest Siaz Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 (endret) . Endret 6. februar 2014 av Siaz
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Bestill billett hjem til Norge og pakk kofferten din i all hemmelighet. Reis når han er på jobb. Når flyet lander i Norge/tar av fra flyplassen i Egypt, dumper du han. Anonymous poster hash: 5e38e...28c Jeg stemmer for denne! Er en sjanse for at han skjønner hva du driver med hvis du forteller at du skal ta en tur hjem. Og da blir ting mye verre og vanskeligere!! Anonymous poster hash: 71377...b07 13
Gjest Chloe87 Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Pass godt på passet ditt TS, jeg tror også det er lurt å reise mens han er på jobb fremfor det jeg skrev isted, det er for "risky".
Medusa13 Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Hun må ikke finne på å dumpe han før hun drar, da kan han nekte henne å dra. Hun må ha pokerface og late som alt er fryd og gammen. Gjerne si hun vil konvertere og det er derfor hun vil til Norge for å dele denne store "gledelige nyheten". Smart trekk 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Enig med de andre, bare dra mens han er på jobb for eksempel, finn først fram pass og penger nå, gjem det på en lur plass til du pakker det ned den dagen du drar, så han ikke tar dem, om han ikke allerede har gjort det ? dump han når du er i lufta på vei til Norge eller det tryggeste, når du har landet i Norge, lykke til Anonymous poster hash: b6661...655 3
jallaJens Skrevet 6. februar 2014 #20 Skrevet 6. februar 2014 Situasjonen er slik at jeg har vaert sammen med min kjaere i snart 4 aar. Vi mottes naar jeg var på en herlig jentetur til Sharm el sheik hosten 2009. Etter å ha snakket mye sammen i ettertid av ferien bestemte jeg meg for å fra ned å besoke han igjen, og jeg endte opp stormende forelsket. Jeg flyttet ned til Egypt for 2 aar siden og ting har stort sett vaert bra, selv om det er ting som jeg skulle onske var annerledes. Men naa i det siste har han forandret seg en del og han onsker at jeg skal konventere til Islam. Da jeg sa at det er uaktuelt slo han meg hardt i ansiktet.. jeg fikk helt sjokk. Han er saa snill og den oppforselen ligner ikke han. Vi planlegger aa faa barn, men naa er jeg veldig usikker paa om det er lurt. Anonymous poster hash: d77c2...161 Det er ikke lurt! Styr unna!
Anbefalte innlegg