Gå til innhold

Hvordan bygge muskler raskest mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan bygger man muskler raskest mulig, og ta du proteinpulver og evt andre ting til treningen? :)

Selv trener jeg 5 ganger i uken, der en av dagene er kondis og resten styrke.

Tar alltid og drikker proteinshake etter treningen (Gold standar 100% Whey)

I selve treningsøkten drikker jeg Xtrend.

Endret av ol93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde alltid ha 48 timer pause dersom du trener hard styrke, mellom hver økt. Ei styrkeøkt bryter ned musklene, mens restitusjonen bygger opp musklene. Anbefaler deg å lese fitnessbloggen. Blant annet begunner strength eller hva det heter :)

Skrevet

Du burde alltid ha 48 timer pause dersom du trener hard styrke, mellom hver økt. Ei styrkeøkt bryter ned musklene, mens restitusjonen bygger opp musklene. Anbefaler deg å lese fitnessbloggen. Blant annet begunner strength eller hva det heter

Trener styrke i del 1 og 2, det vil si at jeg trener først en plan, dagen etter del 2, dagen etter det igjen kondisjon, så del en og så del 2. Så trener ikke det samme i styrke etterhverandre. Er vel ikke feil det?

Skrevet

Altså, at du har et splittprogram? Ben en dag og overkropp en annen, feks? Da går det fint, men en typisk feil folk gjør er å trene for mye. Da får du ikke rette resultater. Husk også å spise tilstrekkelig, det er også en typisk feil spesielt kvinner gjør :)

Gjest Runforit
Skrevet

Hvordan bygger man muskler raskest mulig, og ta du proteinpulver og evt andre ting til treningen? :)

Selv trener jeg 5 ganger i uken, der en av dagene er kondis og resten styrke.

Tar alltid og drikker proteinshake etter treningen (Gold standar 100% Whey)

I selve treningsøkten drikker jeg Xtrend.

Les denne

http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/

Skrevet

Altså, at du har et splittprogram? Ben en dag og overkropp en annen, feks? Da går det fint, men en typisk feil folk gjør er å trene for mye. Da får du ikke rette resultater. Husk også å spise tilstrekkelig, det er også en typisk feil spesielt kvinner gjør :)

Ja, ben en dag og armer den andre.

Hvor mange kaloier er det jeg må ha i meg hver dag, som trener så mye?

60 kg, trener 5 dager i uka

Skrevet (endret)

Jeg ville droppet "5-dager-i-uka"-regelen din og heller trent annenhver dag. Ha det som et mål. Men det er bare meg da.

Du må spise nok til å "fore" musklene. Vet ikke helt eksakt tall på det, men skal du bygge muskler må du gi litt blanke i fettprosent. Evt gå over til PSMF. Jeg liker å lese på fitnessbloggen, så anbefaler deg å scrolle gjennom alt der. Mange gode råd :)

Endret av HumbleMe
Skrevet

Hvor lenge har du drevet med trening?

Skrevet

Hvor lenge har du drevet med trening?

Ca 2 måneder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...