Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Over 3 mnd har gått siden bruddet med eksen, og fortsatt sitter jeg her og gråter. :cry: Hvor lenge må jeg ha det sånn her.. Orker snart ikke mer vondt nå. Ønske sorgen kunne ta slutt snart.. Er søren ikke normalt å sitte og gråte etter såpass lang tid. Jeg kommer aldri til å møte en som han igjen, ALDRI! :-( Og det er det som gjør vondt, det å vite at jeg aldri kommer til å bli så forelska og så glad i noen igjen. Er så misunnelig på alle kjæresteparene som er så lykkelige og forelska, ønske det var meg og at jeg hadde det sånn.
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Smærten blir lettere etter hvert og det kan gå lengere tid i mellom tårene.. Men når det går over kan vel ingen si.. Det er to år siden jeg mista han jeg elsker og jeg savner han veldig mye enda..
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Du er overhode ikke unormal. Det vil blekne etterhvert. Har dere barn sammen? så er det ofte litt vanskeligere. Du må ha kontakt, du ser han igjen i barna osv. Har vært der selv. Prøv om du kan la vær å tenke på de hyggelige tingene dere gjorde sammen og fokuser litt mer på det negative, det pleier å hjelpe meg. Var det et langt forhold du sørger over ?? (ikke at det har noen betydning) Få opp humøret, det er sommer og du vil kanskje treffe en hyggelig gutt i sommer. Lykke til !
Gjest Ja.. Skrevet 24. mai 2004 #5 Skrevet 24. mai 2004 Kjære deg, 3 måneder er ikke så lenge, men du er godt på vei inn i/midt i sorgen. Jeg brukte 1 helt år på å komme over min eks-samboer som jeg var i lag med i to år..han dumpet meg. Du så befriende deilig det er nå, når sorgen/skydekket/klumpen er borte!! Men vet du hva? Jeg måtte hvertfall gjennom et lite personlig helvete for å føle meg glad og fri nå..så smerten er vel ikke til å unngå. Det blir som et dypt skrubbsår som blør....selv om du renser med pyrisept og setter på plaster, tar det er god stund før såret har vokst helt sammen, ikke sant? Du har et slikt på sjelen din nå, og det gjør vondt en stund. Men du kan lindre litt hvis du har venner å være hos. (Det hadde ikke jeg så mange av akkurat da). Lykke til, skyene vil lette etterhvert.
*Lene* Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Helt normalt å ha slike tanker og sørge så lenge..Eller lenge og lenge..Selv "sørget" jeg i 2 år over exen til jeg innså at jeg KUNNE finne en enda bedre enn han, og jeg KOM til å forelske meg igjen! Men, er nok bare en fase man må igjennom..Noen bruker lengre tid enn andre! Lykke til ihvertfall! :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #7 Skrevet 28. mai 2004 Jeg sliter med det samme. Min Ex dumpet meg pga en annen for 5 månder siden. Klarer ikke å stoppe å grine. Sover dårlig om nettene osv. Hvor lang tid vil dette ta ? :cry: Det er mitt spørsmål også.......Tanken på å gå sånn i to år (som none skriver), er grusom. Jeg må i tilegg se han hver dag fordi vi jobber sammen. Vi får ønske hverandre lykke til !
Gjest tusjen Skrevet 28. mai 2004 #8 Skrevet 28. mai 2004 Stakkars deg, kjærlighetssorg er vondt.. :trøste: ... Det er normalt å være lei seg etter ett brudd og det tar tid.. Selv om du ikke tror det nå så vet jeg av erfaring at det blir bedre.. tusjen
BREKKA LILL Skrevet 28. mai 2004 #9 Skrevet 28. mai 2004 Kjærlighetssorg er ikke godt å ha.. Men tiden leger alle sår, selv omd et kanskje ikke virker slik nå.. Bruk tid på å sørge, la tårene trille og ha selvmedlidenhet... Det er sunt - en stund.. men når øynene er tomme, løft hodet og se verden med nye øyne.. Du må bare ta deg tiden det trengs for å sørge over noen du har mistet.. Tiden for glede kommer.. og da vil du bare smile av den smerten du føler nå.. smerten er der, men den blekner når øynene tømmes
Gjest Thelma Skrevet 28. mai 2004 #10 Skrevet 28. mai 2004 Stakkars deg ! Kjærlighetsorg er vondt :cry: Bruk dette forumet til å skriv ned alle dine frustrasjoner og vonde tanker. Her får du oppmuntring og gode råd. Det hjelper. Akkurat nå ser ting mørkt ut, men om ikke lenge så er du et av de kjæresteparene som går rundt nå å ser så lykkelige ut. Det er jeg sikker på. Klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå