AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Kjæresten min åpner bananen helt feil! Istedenfor å åpne den på den siden med den tuppen som stikker ut åpner han den motsatt vei. Det irriterer meg helt vilt og jeg må virkelig ta meg sammen for å ikke kjefte på han. Derfor lukker jeg rett og slett øynene og teller til ti. Han burde visst hvor mange bakterier som er i den enden han åpner.. jeg blir helt satt ut at en voksen mann kan ha så lite kunnskaper om bananer og hvordan en banan bør bli åpnet. Anonymous poster hash: 27c26...42d 1
Nanami Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeg åpner bananen "feil" vei. Plukker alltid av den øverste delen da. Fikk vite av en asiatisk venninne av meg at det var vanlig å åpne den sånn i forskjellige deler av Asia. 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Dump ham!Anonymous poster hash: bc6f1...73b 41
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Helt utrolig at du lager et stort nummer ut av det. Hva er galt med enkelte kvinnfolk? Anonymous poster hash: cc606...1d4 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Han burde visst hvor mange bakterier som er i den enden han åpner.. Anonymous poster hash: 27c26...42d Du får slutte å bruke bananen hans som leketøy da. Problem solved. Anonymous poster hash: 5a78c...2fb 17
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Dump ham!Anonymous poster hash: bc6f1...73b Ja, eller dump bananen. Anonymous poster hash: 4b8b0...8bb 5
Limah Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Det er faktisk lettere å skrelle den veien, og det er sånn apene åpner bananer 12
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Kjæresten min åpner bananen helt feil! Istedenfor å åpne den på den siden med den tuppen som stikker ut åpner han den motsatt vei. Det irriterer meg helt vilt og jeg må virkelig ta meg sammen for å ikke kjefte på han. Derfor lukker jeg rett og slett øynene og teller til ti. Han burde visst hvor mange bakterier som er i den enden han åpner.. jeg blir helt satt ut at en voksen mann kan ha så lite kunnskaper om bananer og hvordan en banan bør bli åpnet. Anonymous poster hash: 27c26...42d det var og noe å irritere seg over... 2
Gjest Ironically me Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Her blir det sammlivsbrudd! 2
Frk.K Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Kjæresten min åpner bananen helt feil! Istedenfor å åpne den på den siden med den tuppen som stikker ut åpner han den motsatt vei. Det irriterer meg helt vilt og jeg må virkelig ta meg sammen for å ikke kjefte på han. Derfor lukker jeg rett og slett øynene og teller til ti. Han burde visst hvor mange bakterier som er i den enden han åpner.. jeg blir helt satt ut at en voksen mann kan ha så lite kunnskaper om bananer og hvordan en banan bør bli åpnet. Anonymous poster hash: 27c26...42d Slik som aper åpner den mener du? Vil ikke si at det er en "feil" måte å åpne bananer på, så lenge den blir .. åpnet.. 9
Gjest crazycatlady Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Haha, så grusefullt! Dump han så blir han sikkert sittende alene livet ut siden han åpner bananen feil vei. Eller trøst deg med at det hadde vært verre om han hadde puttet røyken i kjeften feil vei! 3
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Irriterer du deg over sånne småting må det være noe annet som ligger bak
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Hva har det med deg å gjøre? altså hvordan han åpner en banan? Anonymous poster hash: 29f8e...79d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Hva har det med deg å gjøre? altså hvordan han åpner en banan?Anonymous poster hash: 29f8e...79d Jeg tror det er metaforisk. Når han puler har han forhuden på eller noe. Anonymous poster hash: 4b8b0...8bb 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Kjæresten min åpner bananen helt feil! Istedenfor å åpne den på den siden med den tuppen som stikker ut åpner han den motsatt vei. Det irriterer meg helt vilt og jeg må virkelig ta meg sammen for å ikke kjefte på han. Derfor lukker jeg rett og slett øynene og teller til ti. Han burde visst hvor mange bakterier som er i den enden han åpner.. jeg blir helt satt ut at en voksen mann kan ha så lite kunnskaper om bananer og hvordan en banan bør bli åpnet. Anonymous poster hash: 27c26...42d Den riktige måten å åpne bananen på er fra toppen, ikke fra stilken. Ta en titt på hvordan de virkelige ekspertene (apekattene) gjør det:))Anonymous poster hash: 9a334...2fc 2
Monstrum Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Hvis du ikke har større ting å irritere deg over, synes jeg egentlig veldig lite synd i deg
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Tør ikke tenke på hvordan han spiser EPLER da?!??!! Hjelpes meg, kom deg ut av forholdet før han begir seg ut på ananaser og granatepler i hvertfall!! Anonymous poster hash: 7d461...841 10
Frk.K Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Tør ikke tenke på hvordan han spiser EPLER da?!??!! Hjelpes meg, kom deg ut av forholdet før han begir seg ut på ananaser og granatepler i hvertfall!! Anonymous poster hash: 7d461...841 ..Tenke seg hvordan han spiser.. Nei, vet ikke om jeg tør å si det engang.. kiwi?! 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2014 #20 Skrevet 6. februar 2014 Den riktige måten å åpne bananen på er fra toppen, ikke fra stilken. Ta en titt på hvordan de virkelige ekspertene (apekattene) gjør det:))Anonymous poster hash: 9a334...2fc trodde ikke det var noe riktig og feil måte jeg men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå