Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min åpner bananen helt feil! Istedenfor å åpne den på den siden med den tuppen som stikker ut åpner han den motsatt vei. Det irriterer meg helt vilt og jeg må virkelig ta meg sammen for å ikke kjefte på han. Derfor lukker jeg rett og slett øynene og teller til ti. Han burde visst hvor mange bakterier som er i den enden han åpner.. jeg blir helt satt ut at en voksen mann kan ha så lite kunnskaper om bananer og hvordan en banan bør bli åpnet.

Anonymous poster hash: 27c26...42d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg åpner bananen "feil" vei. Plukker alltid av den øverste delen da. Fikk vite av en asiatisk venninne av meg at det var vanlig å åpne den sånn i forskjellige deler av Asia.

• Liker 9
Skrevet

Dump ham!

Anonymous poster hash: bc6f1...73b

• Liker 41
Skrevet

Helt utrolig at du lager et stort nummer ut av det. Hva er galt med enkelte kvinnfolk?

Anonymous poster hash: cc606...1d4
  • Liker 3
Skrevet

Han burde visst hvor mange bakterier som er i den enden han åpner..

Du får slutte å bruke bananen hans som leketøy da. Problem solved.

Anonymous poster hash: 5a78c...2fb

• Liker 17
Skrevet

Dump ham!

Anonymous poster hash: bc6f1...73b

Ja, eller dump bananen. Anonymous poster hash: 4b8b0...8bb

• Liker 5
Skrevet

Det er faktisk lettere å skrelle den veien, og det er sånn apene åpner bananer ;)

• Liker 12
Gjest BettyBoop
Skrevet

Kjæresten min åpner bananen helt feil! Istedenfor å åpne den på den siden med den tuppen som stikker ut åpner han den motsatt vei. Det irriterer meg helt vilt og jeg må virkelig ta meg sammen for å ikke kjefte på han. Derfor lukker jeg rett og slett øynene og teller til ti. Han burde visst hvor mange bakterier som er i den enden han åpner.. jeg blir helt satt ut at en voksen mann kan ha så lite kunnskaper om bananer og hvordan en banan bør bli åpnet.

det var og noe å irritere seg over...
  • Liker 2
Gjest Ironically me
Skrevet

Her blir det sammlivsbrudd!

• Liker 2
Skrevet

Slik som aper åpner den mener du? :plystre: Vil ikke si at det er en "feil" måte å åpne bananer på, så lenge den blir .. åpnet..

• Liker 9
Gjest crazycatlady
Skrevet

Haha, så grusefullt! Dump han så blir han sikkert sittende alene livet ut siden han åpner bananen feil vei. :P Eller trøst deg med at det hadde vært verre om han hadde puttet røyken i kjeften feil vei!

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Irriterer du deg over sånne småting må det være noe annet som ligger bak

Skrevet

Hva har det med deg å gjøre? altså hvordan han åpner en banan?

Anonymous poster hash: 29f8e...79d
Skrevet

Hva har det med deg å gjøre? altså hvordan han åpner en banan?

Anonymous poster hash: 29f8e...79d

Jeg tror det er metaforisk. Når han puler har han forhuden på eller noe. Anonymous poster hash: 4b8b0...8bb
  • Liker 4
Skrevet

Kjæresten min åpner bananen helt feil! Istedenfor å åpne den på den siden med den tuppen som stikker ut åpner han den motsatt vei. Det irriterer meg helt vilt og jeg må virkelig ta meg sammen for å ikke kjefte på han. Derfor lukker jeg rett og slett øynene og teller til ti. Han burde visst hvor mange bakterier som er i den enden han åpner.. jeg blir helt satt ut at en voksen mann kan ha så lite kunnskaper om bananer og hvordan en banan bør bli åpnet. Anonymous poster hash: 27c26...42d

Den riktige måten å åpne bananen på er fra toppen, ikke fra stilken. Ta en titt på hvordan de virkelige ekspertene (apekattene) gjør det:))

Anonymous poster hash: 9a334...2fc

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke har større ting å irritere deg over, synes jeg egentlig veldig lite synd i deg :)

Skrevet

Tør ikke tenke på hvordan han spiser EPLER da?!??!! Hjelpes meg, kom deg ut av forholdet før han begir seg ut på ananaser og granatepler i hvertfall!!

Anonymous poster hash: 7d461...841
  • Liker 10
Skrevet

Tør ikke tenke på hvordan han spiser EPLER da?!??!! Hjelpes meg, kom deg ut av forholdet før han begir seg ut på ananaser og granatepler i hvertfall!!

Anonymous poster hash: 7d461...841

..Tenke seg hvordan han spiser.. Nei, vet ikke om jeg tør å si det engang.. kiwi?! :sjokkert::fnise:

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Den riktige måten å åpne bananen på er fra toppen, ikke fra stilken. Ta en titt på hvordan de virkelige ekspertene (apekattene) gjør det:))

Anonymous poster hash: 9a334...2fc

trodde ikke det var noe riktig og feil måte jeg men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...