Anglofil Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Jeg har kjøpt meg leilighet, og jeg har pusset opp mye. Og jeg har fått veldig mye hjelp av mine foreldre. Og jeg har veldig lyst til å gi dem en gave som takk for hjelpen, men jeg aner ikke helt hva. Noe de kan sette pris på. Helst ikke over 500 kr siden jeg har nok med regninger. Noen tips? Hvis du var min mamma eller pappa, hva hadde du satt pris på? Mvh Yvonne Endret 6. februar 2014 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Gavekort på en butikk de liker! eller en stor kurv med ost, vin, kjeks, druer, sjokolade... Anonymous poster hash: f4cf7...688
Gjest Mary Quant Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har selv barn på din alder og jeg ville blitt mest glad for et kort med en koselig takke-hilsen ... og hvis jeg skulle få en gave så ville jeg satt mest pris på noe som ikke koster for mye, kanskje en fin sjokolade, en blomsterbukett eller maks en flaske vin. Husk at vi foreldre har det vi trenger og penger til å kjøpe det meste vi vil. Barna er i etableringsfasen og har mer enn nok å bruke penger på så en av gavene over er koselig - men kortet det som føles mest verdifullt ... for meg, i hvert fall. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Inviter dem på middag når kjøkkenet ditt er klart. Enten felles middag, eller gjør litt stas på dem og disk opp med en romantisk middag for de to. Ellers er jo et kort med noen fine ord supert (sammen med en fin blomsterbukett) Et av bildene du har tatt på lerret som du har laget til den leilighet. Anonymous poster hash: 2aa57...332 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Invitèr dem på middag, finn på noe koselig sammen! Trenger ikke koste stort. Anonymous poster hash: aa34f...303 1
Løvefrøken Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er litt i samme situasjon, og med dårlig råd... Jeg har bestemt meg for å heller komme meg ovenpå og så spandere en bedre middag på dem når ting går seg til litt mer... Satser på at de forstår hvor mye de har hjulpet meg likevel.
Gjest Whitestripes Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har barn på din alder, og hjelper gjerne til uten å ønske noe i gjengjeld. Spesielt siden de er fattige studenter, så vil jeg ikke at de bruker penger på meg! Å bli invitert på middag er mer enn nok for meg, hvert fall 1
Anglofil Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2014 Glemt helt å svare. Takk for alle tips. Jeg tenker det blir en fin blomst og invitasjon på middag. Det vet jeg de setter pris på. Mvh Yvonne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå