Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk melding av en fremmed på Facebook, som ble medlem av siden i går. I tillegg har han lukket profil uten profil- og forsidebilde, null venner osv. Han sa at han så jeg bodde i området og lurte på om jeg kunne "hjelpe ham med noe". Synes det var ganske ekkelt.

Noe tips til hva jeg bør gjøre? Svarer selvsagt ikke. Redd han skal oppsøke med eller noe, hele navnet mitt står jo på Facebook.

Ja, jeg vet, jeg er litt paranoid av meg..

Anonymous poster hash: 60af4...95a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokker han, da blir din profil usynlig for han, altså det ser ut for han som at du har slettet din profil og han kan aldri finne den igjen.

• Liker 2
Skrevet

Blokker han, da blir din profil usynlig for han, altså det ser ut for han som at du har slettet din profil og han kan aldri finne den igjen.

Ok, det skal jeg gjøre.

Ellers er jeg redd han skal google adressen min, og finne ut hvor jeg bor. Mulig jeg overreagerer, men jeg tar slikt alvorlig..

Skrevet

Finner ikke min egen adresse om jeg googler navnet mitt, har sørget for at navn, mobilnr og adresse ikke dukker opp på gulesider ol. Pga facebook, men også pga en psyko eks

Skrevet

Finner ikke min egen adresse om jeg googler navnet mitt, har sørget for at navn, mobilnr og adresse ikke dukker opp på gulesider ol. Pga facebook, men også pga en psyko eks

Lurt.

Blir så satt ut av slike ting, man vet jo aldri hva enkelte menn pønsker på.

• Liker 1
Skrevet

Lurt.

Blir så satt ut av slike ting, man vet jo aldri hva enkelte menn pønsker på.

Kan hende at han bare vil flørte men man vet aldri nei :(

Skrevet

Kan hende at han bare vil flørte men man vet aldri nei :(

Lager vel kanskje ikke akkurat en ny profil samme dag man sender meldingen, om man vil flørte.. Googlet også navnet, og fikk ingen treff. Ser ut som en fake profil. Ekkelt.

• Liker 1
Skrevet

Lager vel kanskje ikke akkurat en ny profil samme dag man sender meldingen, om man vil flørte.. Googlet også navnet, og fikk ingen treff. Ser ut som en fake profil. Ekkelt.

Kanskje han er gift og derfor vil skjule det. Men å umulig å vite uten så spørre, men ikke spør ;)

Skrevet

Kanskje han er gift og derfor vil skjule det. Men å umulig å vite uten så spørre, men ikke spør ;)

Jeg er i starten av tjueårene, så tviler på det. Ekkelt uansett hva det måtte gjelde.

Skrevet

Jeg er i starten av tjueårene, så tviler på det. Ekkelt uansett hva det måtte gjelde.

Alderen har ikke noe å si, jeg har blitt lagt an på av menn i alle aldre på nettet :P

Skrevet

Alderen har ikke noe å si, jeg har blitt lagt an på av menn i alle aldre på nettet :P

Haha.

Uansett, jeg synes det var utrolig creepy..

Skrevet

Haha.

Uansett, jeg synes det var utrolig creepy..

Enig, hadde blitt skremt selv!

• Liker 1
Skrevet

Enig, hadde blitt skremt selv!

Hvis han sender mer, kontakter jeg noen og ser hva jeg gjør med saken. Jeg har veldig lukket profil, har nå også fjernet bostedet mitt slik at ingen utenom de på vennelisten kan se hvor jeg bor.

Huff, blir så satt ut. Vurderer å fjerne profilbildet bare pga dette!

Skrevet

Hvis han sender mer, kontakter jeg noen og ser hva jeg gjør med saken. Jeg har veldig lukket profil, har nå også fjernet bostedet mitt slik at ingen utenom de på vennelisten kan se hvor jeg bor.

Huff, blir så satt ut. Vurderer å fjerne profilbildet bare pga dette!

Så lenge han ikke oppretter en ny profil så kan han ikke kontakte deg om du har blokkert han. Men lurt å fjerne boplass ja. Han har sikkert kontaktet andre og der inne så kanskje han har gitt opp deg.

Skrevet

Så lenge han ikke oppretter en ny profil så kan han ikke kontakte deg om du har blokkert han. Men lurt å fjerne boplass ja. Han har sikkert kontaktet andre og der inne så kanskje han har gitt opp deg.

Håper det, ja. Om han lager flere profiler og sender i vei kontakter jeg politiet.

Skrevet

Håper du ikke hører mer fra han ;)

Skrevet

Håper du ikke hører mer fra han ;)

Satser på det!

Vet jeg reagerer litt "over the top", men blir lett bekymret. Bedre å ta ting for seriøst, enn å la det ligge. :)

• Liker 1
Skrevet

Bedre å være føre var enn etter snar.. :)

Håper han holder fred.

Skrevet

Har du hørt noe mer, TS?

Anonymous poster hash: 89146...ac5
Skrevet

Regner med at det er en eller annen du kjenner som enten 1) er svært betatt av deg men ikke tør å stå frem og vise sin interesse 2) En som har et horn i siden til deg 3) En som av andre årsaker ønsker å følge med på profilen din.

Kan selvfølgelig være en totalt ukjent også, men sannsynligheten er større for at det er en du kjenner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...