AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Er sikkert mange gærne damer og altså, men det vet jeg ikke noe om. Kan bare uttale meg om mannfolka. Herrejemini så mye rart det er. Og det skumle er at man ofte ikke får oppleve galskapen før man sitter på date og tenker "WTF". Aldri mer sukker på meg. Anonymous poster hash: fd1b2...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Detaljer, takk! Jeg fant forøvrig min på sukker, og han er ingen freak Anonymous poster hash: c3dff...576 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Jeg kommer fortsatt ikke over den desperate gærrningen jeg var på date med for ca 2 mnd siden. Han så bra ut, profilen virket seriøs og førsteinntrykket lovet godt. Til han begynner å si: "spør meg noen spørsmål da! spør da! hvordan tror du et forhold mellom oss hadde vært? hm? svar da!" Hvilket jeg syns er LITT spesielt å spørre om på første date etter 5 minutter. Han skulle også analysere meg i hue og ræva. En felles bekjent sa at han dater gud og hvermann på sukker, han er skikkelig desperat, men mest etter sex. Da jeg avviste han begynte han med sånne teite PUA-teknikker. Blir helt matt jeg. Anonymous poster hash: fd1b2...c5b 2
Gjest rådyr Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Ikke opplevd. Truffet bare hyggelige menn, men siler ut en del før jeg kommer så langt som til dater. Kanskje du tiltrekker deg freaks?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Synes det bare er megakjedelige A4-entusiaster der, jeg. Har aldri funnet en som var det minste interessant der.Anonymous poster hash: 899cb...a09 1
Nettinettet Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg får jo høre en del om damene der inne via menn jeg snakker med, eller som kontakter meg for datinghjelp, så jeg tror nok det er like mange meninger og raringer som det er mennesker.. Selv har jeg ikke møtt så mange freaks, men jeg har møtt veldig mange som utgir seg for å være noen de ikke er. Det er synd, for de ødelegger jo bare for seg selv...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Det som er synd er at disse idiotene ødelegger for oss som faktisk ser etter noe serøst som kan utvikle seg der inne. Anonymous poster hash: b8ba5...af8 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Det som er synd er at disse idiotene ødelegger for oss som faktisk ser etter noe serøst som kan utvikle seg der inne. Anonymous poster hash: b8ba5...af8 Hva heter du på sukker da?Anonymous poster hash: 90e29...393
sjonkelrolf Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 (endret) For et par år siden traff jeg en ganske hyggelig jente på Sukker. Vi møttes, og det var kjemi der. Jeg klarte å unngå de feilene jeg hadde gjort før: ikke eskalere for fort (desperat), ikke for sakte (vennefella) og det så ut til å gå veien. Så begynte det å ebbe ut. Hun tok mindre og mindre kontakt. Da unngikk jeg en annen tabbe jeg har gjort før, nemlig ikke å mase. Pga det mistet jeg interessen, det må gå begge veier, man bør dele på å ta initiativ. Når det stort sett ble jeg som måtte ta initativet mistet jeg interessen. Det var jeg også ærlig på, lot henne få vite det. Det endte med at jeg avsluttet kontakten et par mnd etterpå, det var ikke kontakt mellom oss uansett. Litt synd, egentlig, for jeg likte henne. Men sånn kan det gå. Nå driver jeg ikke med nettdating, eller dating for den saks skyld. Har lagt dating på hylla, og føler ikke at det er tiden å drive med det. Endret 6. februar 2014 av sjonkelrolf 1
Gjest Deilig mann Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Synes ikke det er så mange freaks på sukker. Sukker er en av de anstendige nettdatingsidene.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Hva heter du på sukker da? Anonymous poster hash: 90e29...393 Er nok ikke medlem der lenger ga opp for rundt 1 år siden. Anonymous poster hash: b8ba5...af8
Gjest Soley Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Er sikkert mange gærne damer og altså, men det vet jeg ikke noe om. Kan bare uttale meg om mannfolka. Herrejemini så mye rart det er. Og det skumle er at man ofte ikke får oppleve galskapen før man sitter på date og tenker "WTF". Aldri mer sukker på meg. Anonymous poster hash: fd1b2...c5b de fleste er freaks/players, du må nok holde på lenge før du finner den rette, men husk på det at du kommer ikke noe legere om du ikke prøver videre, men prøv å ta deg god tid med dem, ikke hopp ut på en date så fort :D
sjonkelrolf Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 de fleste er freaks/players, du må nok holde på lenge før du finner den rette, men husk på det at du kommer ikke noe legere om du ikke prøver videre, men prøv å ta deg god tid med dem, ikke hopp ut på en date så fort :D På den andre siden, man er ikke en profil men en person. Og jeg for min del vil finne ut mer om personen bak en profil. Så det er litt todelt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 Skjønner virkelig ikke at dere gidder. Kjøttmarked uten snev av åndelighet. En vet aldri før en merker k j e m i e n. Og det merker en ikke digitalt.Anonymous poster hash: 13be7...d5c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Du klager over mennene, men dere damer er ikke helt uskyldige heller. Dere klarer å luke bort og blokkere de som fortjener det, men å skrive noen ord tilbake til vi som faktisk bruker tid på førstemeldingen, nei, det gidder dere ikke. Skulle ønske disse tjenestene kunne slå seg litt sammen og lage et skikkelig nettdating-etikette, eller seminar om hvordan nettdating faktisk fungerer. Er det rart det er krig om dette når alle har full frihet. Anonymous poster hash: c5293...733 2
Erazor Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Skjønner virkelig ikke at dere gidder. Kjøttmarked uten snev av åndelighet. En vet aldri før en merker k j e m i e n. Og det merker en ikke digitalt.Anonymous poster hash: 13be7...d5c For å i det hele tatt kunne møte noen og merke kjemi med dem, må man komme i kontakt med dem først. Det kan man gjøre digitalt.
Nettinettet Skrevet 7. februar 2014 #17 Skrevet 7. februar 2014 Det som er synd er at disse idiotene ødelegger for oss som faktisk ser etter noe serøst som kan utvikle seg der inne. Anonymous poster hash: b8ba5...af8 Hvorfor snur du ikke heller på det? Pga alle de idiotene så kan du skille deg positivt ut og hanke inn en dame du kanskje egentlig ikke hadde hatt sjans på!! Når hun blir lei av alle idiotene og du kommer og viser at du er en bra kar så blir hun glad og gir deg en sjanse.. Men hvis du ikke vil gjøre en innsats så kan du takke deg selv..
nattsvermer Skrevet 7. februar 2014 #18 Skrevet 7. februar 2014 Du klager over mennene, men dere damer er ikke helt uskyldige heller. Dere klarer å luke bort og blokkere de som fortjener det, men å skrive noen ord tilbake til vi som faktisk bruker tid på førstemeldingen, nei, det gidder dere ikke. Skulle ønske disse tjenestene kunne slå seg litt sammen og lage et skikkelig nettdating-etikette, eller seminar om hvordan nettdating faktisk fungerer. Er det rart det er krig om dette når alle har full frihet. Anonymous poster hash: c5293...733 Jeg for min del gadd aldri å svare de som kun skrev "Hei" eller "Pen". Skriver du hele setninger? Still spørsmål og vis at du har lest profilen. 1
sjonkelrolf Skrevet 7. februar 2014 #19 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Jeg for min del gadd aldri å svare de som kun skrev "Hei" eller "Pen". Skriver du hele setninger? Still spørsmål og vis at du har lest profilen. Funker ikke det heller, som oftest. Men jeg skjønner jo hvorfor man gjerne ikke får svar, når jenter drukner i meldinger av typen du refererer til. Endret 7. februar 2014 av sjonkelrolf
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #20 Skrevet 7. februar 2014 Jeg for min del gadd aldri å svare de som kun skrev "Hei" eller "Pen". Skriver du hele setninger? Still spørsmål og vis at du har lest profilen. Klart, våger til og med å påstå at jeg er en av de få som faktisk leser gjennom profilen 2-3 ganger, ser på albumer hvis de har og tenker om 2 ganger før jeg sender meldinger. Skriver du ordentlige avvisninger da, eller bare "sorry *blokkert*"? Anonymous poster hash: c5293...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå