Gå til innhold

Filofax innhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen nettsider hvor man kan bestille litt morsomme og fargerike innhold til filofaxen (kalender, notatark osv)? Og ikke de vanlige hvite kjedelige som man får kjøpt i alle bokhandler. Jeg tenkte på noe ala disse f.eks:

https://www.etsy.com/no-en/listing/158852036/treetop-romance-downloadable-filofax?ref=sr_gallery_11&ga_search_query=Filofax&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NO&ga_search_type=all

På Etsy har dem jo myyye fint, men der får man bare kjøpt pdf-filer som man må printe ut selv, og det har jeg ikke mulighet til :( Jeg må ha ferdige ark..

Har også vært på ebay, men jeg må ha A5-størrelse, og da ble utvalget enda dårligere enn det i utgangspunktet var..

Blir kjempeglad hvis noen kan hjelpe :) Har så lyst til å skrive, lime, fixe og ordne i en fargerik og fin filofax i år :) Små gleder, hehe :)

Anonymous poster hash: d44fb...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det virkelig ingen plasser man kan få tak i dette? :(

Anonymous poster hash: d44fb...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om noen nettsider som har det, men de aller fleste bokhandler av litt størrelse med respekt for seg selv har et drittlass med forskjellige typer, farger og størrelser av innmat til filofaxer.

Nå aner jeg ikke hvor du bor, men Tanum i Paléet på Karl Johan har en hel vegg med innmat, Hillesland i Haugesund (Haraldsgata) og Kopervik, samt den bokhandelen som ligger rett oppi en sidegate fra Peppes i Stavanger sentrum har hver sin hele etasje til slikt, og gamle Olafsen (Norli?) på Farmandstredet (Kremmerhuset-siden) i Tønsberg har et lass.

Ellers i Norge er det garantert en bokhandel som er stor nok til å føre skikkelige mengder kontorrekvisita, som regel har de minst femti forskjellige typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...