Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lite til overs for menn. Det er mange snille, men enda flere duster. Jeg er så redf for aldri å bli mamma, fordi jeg ikke faller for noen jeg dater. Har vært single i 8 år. Den biologiske klokka renner ut om noen år. Har en som liker meg godt. Han er kjekk, smart, men en selvopptatt drittsekk til tider. Har løyet mange ganger om småting, men mange menn lyver. Lurer på om jeg skal bli gravid. Han tenker mef mr. penis og ikke med hodet. Til tross for at han vet at jeg ikke tar piller, vil han gjerne ha sex uten kondom. Han synes jo at det er greit med angrepiller, men ikke kjøper han dem og ikke minner han meg på å ta dem. Skal jeg prøve å bli gravid? Han sier han vil noe mer med meg, jeg som holder tilbake. Jeg kan alltids prøve å få forholdet til å fungere. Det er kanskje i slemmeste laget?

Anonymous poster hash: d9ab8...65b

Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Fy skamme seg!!!

Til dere begge to, ingen av dere tar ansvar

• Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg heller prøvd å funnet meg en mann jeg likte å være i lag med hvis det hastet så med å få barn. Hvorfor ikke en jomfru? Da gjør du han en tjeneste :) hehe.

Anonymous poster hash: ae553...be4

Skrevet

sæddonor.

Anonymous poster hash: 6f715...c9d
  • Liker 5
Skrevet

Ethvert barn burde i utgangspunktet ha rett til å være ønsket av både far og mor, ha en far og mor som er glade i barnet og gir det omsorg og kjærlighet. Det beste er selvsagt om mor og far også lever i et noenlunde harmonisk samliv og er glade i hverandre også.

Det høres ikke som du og han noengang kommer til å få et harmonisk samliv, og han høres ikke ut som en som kommer til å stille opp for et eventuelt barn.

I tillegg kommer det at to (gode) foreldre betyr omtrent dobbelt så mye omsorgsressurser for barnet. To som kan leke med det, lese for det, lære det om alt mulig her i verden, ta det med på turer osv. Det er et ubestridt faktum at barn av aleneforeldre i mye større grad får sosiale problemer, problemer på skolen osv.

Du høres ikke ansvarlig ut nok til å få et barn.

Skrevet

Trist verden vi lever i. Stakkars unge :( .

Anonymous poster hash: aa97e...21a
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Har lite til overs for menn. Det er mange snille, men enda flere duster. Jeg er så redf for aldri å bli mamma, fordi jeg ikke faller for noen jeg dater. Har vært single i 8 år. Den biologiske klokka renner ut om noen år. Har en som liker meg godt. Han er kjekk, smart, men en selvopptatt drittsekk til tider. Har løyet mange ganger om småting, men mange menn lyver. Lurer på om jeg skal bli gravid. Han tenker mef mr. penis og ikke med hodet. Til tross for at han vet at jeg ikke tar piller, vil han gjerne ha sex uten kondom. Han synes jo at det er greit med angrepiller, men ikke kjøper han dem og ikke minner han meg på å ta dem. Skal jeg prøve å bli gravid? Han sier han vil noe mer med meg, jeg som holder tilbake. Jeg kan alltids prøve å få forholdet til å fungere. Det er kanskje i slemmeste laget?

Tenk deg om. Vil du virkelig at ditt barn skal vokse opp med et sånt rævhøl av en far?

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Tenk deg om. Vil du virkelig at ditt barn skal vokse opp med et sånt rævhøl av en far?

Mor er jo ikke noe bedre i dette tilfellet.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Mor er jo ikke noe bedre i dette tilfellet.

Nei jeg vet det, jeg prøver bare å snakke henne fra galskapen

Skrevet

Det at TS har lyst på barn før tiden renner ut synes jeg ikke er galskap. Ja, måten hun foreslår å gjøre det på er ikke den beste, men det er absolutt ikke noe galt i å ønske seg barn.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det at TS har lyst på barn før tiden renner ut synes jeg ikke er galskap. Ja, måten hun foreslår å gjøre det på er ikke den beste, men det er absolutt ikke noe galt i å ønske seg barn.

nei men måten hun har tenkt å gjøre det på og valget av barnefar er galskap
  • Liker 1
Skrevet

Har du enten glemt å ta medisinen din eller tatt altfor mye av den?

Genetikken til dette barnet kan i alle fall ikke bli optimal i dette tilfellet. Han tenker kun med penis og du tenker kun med livmor, det vil bli en IQ fattig unge av slikt.

Å ha lyst på barn er en ting, jeg har lyst å bli millioner, betyr på ingen måte at jeg skal bryte meg inn i en bank for å få drømmen oppfylt likevel. Verden fungerer ikke som på reklamen "har du lyst har du lov". Det er faktisk lov å bruke hode her i landet, det er ikke forbudt i det hele tatt, snarere tvert i mot.

Har noen så lyst på barn så finnes det helt andre metoder for det enn å være en tvers igjennom råtten person!

• Liker 2
Skrevet

Er det hans problem at den biologiske klokka di tikker?

Skrevet

Hvorfor ikke heller bare finne noen du blir glad i, og ikke så fryktelig forelsket i. Faktum er at du er svært heldig om du finner mr. perfekt, nesten ingen er perfekte. Sats på en det kan bli kjærlighet med, det skjer som regel etter hvert.

Anonymous poster hash: a755d...9e9
Skrevet

Har du sett "Idiocrazy"? Vil du virkelig bidra til det samfunnet?

Anonymous poster hash: 44e60...e52

Skrevet

Ethvert barn burde i utgangspunktet ha rett til å være ønsket av både far og mor, ha en far og mor som er glade i barnet og gir det omsorg og kjærlighet. Det beste er selvsagt om mor og far også lever i et noenlunde harmonisk samliv og er glade i hverandre også.

Det høres ikke som du og han noengang kommer til å få et harmonisk samliv, og han høres ikke ut som en som kommer til å stille opp for et eventuelt barn.

I tillegg kommer det at to (gode) foreldre betyr omtrent dobbelt så mye omsorgsressurser for barnet. To som kan leke med det, lese for det, lære det om alt mulig her i verden, ta det med på turer osv. Det er et ubestridt faktum at barn av aleneforeldre i mye større grad får sosiale problemer, problemer på skolen osv.

Du høres ikke ansvarlig ut nok til å få et barn.

Her får ungen en mor som har den ultimate forakt mot menn. Tenk om hun får sønner da? Og som vil hate alenemødre, eller hun får døtre som selv blir alenemødre?

Sosiale posisjoner er jo arvelig i dette landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...