Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #1 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei. Jeg er en gutt som lurer på hva damene egentlig liker best.. når vi gutta støter inn i dere, liker dere mest tempo eller at det går mer sakte for seg? Hva med HARDE støt i ekspressfart f.eks? Veldig godt for gutten, vel, meg iallfall..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #2 Del Skrevet 24. mai 2004 Dama mi syntes det er bra å beggynne litt forsiktig, for så å øke fart og kraft. Jeg liker å knulle hardt, sånn at man dasker sammen. Men du ønsket vel svar fra damer........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 24. mai 2004 #3 Del Skrevet 24. mai 2004 Variasjon Mykt og sakte, nesten helt ut og så sakte inn igjen er deilig. :-) Og raskere så jeg blir bånna er deilig :-) - MEN det kan gjøre vondt også, kommer an på bekkenstillingen min. Hvis jeg er for åpen - blir det AU :o . Noen ganger sånn "godt vondt", andre ganger bare "vondt vondt". Og så kommer det an på lengden på det som skal inn også. Hvis den er veldig lang og mannen bare dunker løs, så spørst det om det er så godt for jenta. :-? Variasjon på tempo og sakte er også bra Synes JEG da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #4 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvis den er veldig lang og mannen bare dunker løs, så spørst det om det er så godt for jenta. :-? Var borti en Engelskmann en gang.. Hans var lang og tynn og hann bånna på.. Fy f!! Det var så ondt og da jeg provde å skrike til han at han måtte stoppe, holdt han for munnen min så de på rommet ved siden av ikke skulle høre meg.. Han trodde vel det var gledeshyl :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 24. mai 2004 #5 Del Skrevet 24. mai 2004 Pass på at å "komme seg inn" er i overenstemmelse med gutten og jentas ønsker. Hvis det er trangt kan det gjøre vondt hvis han bare peiser inn, mens andre ganger er det best med fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tispa på tur Skrevet 24. mai 2004 #6 Del Skrevet 24. mai 2004 Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hehe... Skrevet 24. mai 2004 #7 Del Skrevet 24. mai 2004 Du som startet tråden her stiller noen spørsmål. Jeg svarer JA TAKK til alt du skrev! Man er jo i humør til ulike tempo/hardhet..kanskje man er uopplagt/sliten etter jobb og orker ikke hardkjør? Men uansett er det kjedelig at mannen ikke tar i..best å føle seg bunnet og tatt. Eller man er opplagt en kveld og ønsker å bli tatt hardt og fort! Og hardt og SAKTE med dype støt veeldig sakte. Men hvis det skjer sakte, MÅ det i det minste være kraftige og harde støt..mener jeg. Sukk....hvor er mannen når jeg behøver ham. Jente, 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #8 Del Skrevet 24. mai 2004 Hva med HARDE støt i ekspressfart f.eks? Det blir mer juling enn puling for meg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 24. mai 2004 #9 Del Skrevet 24. mai 2004 Både òg...og hva man orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2004 #10 Del Skrevet 25. mai 2004 Alt til sin tid, og ellers er jeg veldig enig i det Kattepus skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -kebolle Skrevet 25. mai 2004 #11 Del Skrevet 25. mai 2004 Du må se an stemningen/situasjonen... Harde støt kan være alt fra rådeilig til vondt og for meg kan det til og med føles nedverdigende, som om man "blir p*lt" og ikke selv "er med" lenger.. Men for all del - det kan være veeeeldig deilig!!!! Men alt til sin tid.. Har du en partner, så sier hun vel fra - ?! (Det bør hun, ellers kan hun ikke klage på deg, i hvert fall!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. mai 2004 #12 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei. Jeg er en gutt som lurer på hva damene egentlig liker best.. når vi gutta støter inn i dere' date=' liker dere mest tempo eller at det går mer sakte for seg? Hva med HARDE støt i ekspressfart f.eks? Veldig godt for gutten, vel, meg iallfall..:-)[/quote'] Jeg sier som Ole Brumm; Ja takk begge deler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 25. mai 2004 #13 Del Skrevet 25. mai 2004 Ja takk begge deler . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. mai 2004 #14 Del Skrevet 25. mai 2004 så hardt at det nesten gjør vontdt må jeg! 8) Og i morgen er det ingen mensen mer og jeg skal til typen og jeg gleder meg wuhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #15 Del Skrevet 26. mai 2004 takk for svarene, både gutter og jenter.. hehe. mye variasjon her ja.. det er liksom opp til den enkelte:) igjen takk for svarene! hilsen "gjest" :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2004 #16 Del Skrevet 27. mai 2004 et godt tips er å spørre dama du skal ha sex med hva hun liker før du sexer henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. mai 2004 #17 Del Skrevet 27. mai 2004 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2004 #18 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg gjør alltid det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå