Gå til innhold

hardt eller mykt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei. Jeg er en gutt som lurer på hva damene egentlig liker best.. når vi gutta støter inn i dere, liker dere mest tempo eller at det går mer sakte for seg? Hva med HARDE støt i ekspressfart f.eks? Veldig godt for gutten, vel, meg iallfall..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dama mi syntes det er bra å beggynne litt forsiktig, for så å øke fart og kraft. Jeg liker å knulle hardt, sånn at man dasker sammen.

Men du ønsket vel svar fra damer........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Variasjon :)

Mykt og sakte, nesten helt ut og så sakte inn igjen er deilig. :-)

Og raskere så jeg blir bånna er deilig :-) - MEN det kan gjøre vondt også, kommer an på bekkenstillingen min. Hvis jeg er for åpen - blir det AU :o . Noen ganger sånn "godt vondt", andre ganger bare "vondt vondt".

Og så kommer det an på lengden på det som skal inn også. Hvis den er veldig lang og mannen bare dunker løs, så spørst det om det er så godt for jenta. :-?

Variasjon på tempo og sakte er også bra :)

Synes JEG da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Hvis den er veldig lang og mannen bare dunker løs, så spørst det om det er så godt for jenta. :-?

Var borti en Engelskmann en gang.. Hans var lang og tynn og hann bånna på.. Fy f!! Det var så ondt og da jeg provde å skrike til han at han måtte stoppe, holdt han for munnen min så de på rommet ved siden av ikke skulle høre meg.. Han trodde vel det var gledeshyl :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at å "komme seg inn" er i overenstemmelse med gutten og jentas ønsker. Hvis det er trangt kan det gjøre vondt hvis han bare peiser inn, mens andre ganger er det best med fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hehe...

Du som startet tråden her stiller noen spørsmål. Jeg svarer JA TAKK til alt du skrev! :ler::ler::)

Man er jo i humør til ulike tempo/hardhet..kanskje man er uopplagt/sliten etter jobb og orker ikke hardkjør? Men uansett er det kjedelig at mannen ikke tar i..best å føle seg bunnet og tatt.

Eller man er opplagt en kveld og ønsker å bli tatt hardt og fort! Og hardt og SAKTE med dype støt veeldig sakte. Men hvis det skjer sakte, MÅ det i det minste være kraftige og harde støt..mener jeg. :)

Sukk....hvor er mannen når jeg behøver ham. :roll:

Jente, 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva med HARDE støt i ekspressfart f.eks?

Det blir mer juling enn puling for meg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -kebolle

Du må se an stemningen/situasjonen... Harde støt kan være alt fra rådeilig til vondt og for meg kan det til og med føles nedverdigende, som om man "blir p*lt" og ikke selv "er med" lenger.. Men for all del - det kan være veeeeldig deilig!!!! Men alt til sin tid.. Har du en partner, så sier hun vel fra - ?! (Det bør hun, ellers kan hun ikke klage på deg, i hvert fall!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en gutt som lurer på hva damene egentlig liker best.. når vi gutta støter inn i dere' date=' liker dere mest tempo eller at det går mer sakte for seg? Hva med HARDE støt i ekspressfart f.eks? Veldig godt for gutten, vel, meg iallfall..:-)[/quote']

Jeg sier som Ole Brumm; Ja takk begge deler!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

så hardt at det nesten gjør vontdt må jeg! 8)

Og i morgen er det ingen mensen mer og jeg skal til typen og jeg gleder meg wuhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk for svarene, både gutter og jenter.. hehe. mye variasjon her ja.. det er liksom opp til den enkelte:) igjen takk for svarene!

hilsen "gjest" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...