Gå til innhold

Hvordan trene bort den store rumpen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alt for stor rumpe, og vil stramme opp denne og kvitte meg med alt det overflødige fettet som har lagret seg der. Hvordan gjør jeg dette på best måte? Er lei av å måtte kjøpe alt for store bukser som er kjempevide rundt lårene, bare fordi jeg må få de over rumpa.

Anonymous poster hash: 6e2b9...7da
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg har alt for stor rumpe, og vil stramme opp denne og kvitte meg med alt det overflødige fettet som har lagret seg der. Hvordan gjør jeg dette på best måte? Er lei av å måtte kjøpe alt for store bukser som er kjempevide rundt lårene, bare fordi jeg må få de over rumpa. Anonymous poster hash: 6e2b9...7da

Du kan dessverre ikke punktslanke, men tung styrke kombinert med godt koshold vil kunne hjelpe deg å forme den og generelt redusere fettprosenten.

Er er noen gode øvelser for rumpa: http://www.bodybuilding.com/fun/building-the-perfect-butt.html

Skrevet

Kardio, kardio og enda mer kardio. Da vil rumpa bli mindre, men det vil nok lårene også dessverre. Punktslanking er som runforit sier umulig, men mye høy forbrenningstrening samt styrkeøvelser direkte rettet mot rumpa + lårene vil nok gjøre en forskjell om du gjør en solid innsats ;)

Lykke til ;)

Skrevet

Jeg har også alltid mislikt at jeg har litt stor rumpe. Den har virka litt brei og flat og stor på feil måte ;)

For meg har sirkeltrening/ kettlebells gjort at jeg ser gode endringer.
Disse treningsformene er med høy puls slik at de både er fettforbrennende i tillegg til at de kan forme litt muskler (synes rumpa mi har fått et godt løft de siste månedene!) Har aldri vært mer fornøyd enn nå. Buksene sitter mye finere på! :D

Anonymous poster hash: 1d322...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...