AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hvilken dato får jeg vite om jeg får igjen på skatten? Får man forskjellige datoer på brev og på post på altinn? I fjor måtte man melde seg på Altinn får å se selvangivelsen før enn om man fikk den i ett brev i posten. Hvilke datoer er dette? Må man melde inn på altinn hvert år får å se? Jeg meldte meg ikke inn på altinn før den datoen i fjor men meldte på meg senere. Får jeg da se selvangivelsen før i år da? Er det noe nytt for i år?Anonymous poster hash: e8ac8...f5e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Ingen som har peiling?Anonymous poster hash: e8ac8...f5e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Lurer på dette jeg ogAnonymous poster hash: 2319b...345
Nalla Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Hvis du har registrert deg som e-bruker hos Skatteetaten siden sist så vil selvangivelsen din være tilgjengelig på Altinn fra 19. mars i år. Er du usikker om du har blitt e-bruker kan du endre7sjekke informasjonen din via denne linken: http://www.skatteetaten.no/no/Skjemaer/Motta-elektronisk-post-fra-Skatteetaten/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå