Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Noen som har lest bøkene, gleder dere dere til filmen blir sluppet? Har lest Divergent, og er på Insurgent nå. Synes det er en interessant bokserie, liker veldig godt bøker basert på dystopiske samfunn. Kan kanskje sammenlignes med Hunger Games, men er ikke helt samme ulla. Samfunnet er delt opp etter hvilke "type" du er. Du ender opp i forskjellige "factions" alt etter hva du mener får samfunnet til å gå rundt - er det godhet? Kunnskap? Mot? Ærlighet? Fred? Klarer de ikke å plassere deg er du Divergent - da er du uønsket og en trussel for samfunsmodellen. Dere kan jo tenke dere til hva som skjer med deg da...

Er mye action og spenning, mye angst og konflikter, tap av menneskeliv i det godes navn osv, osv. Også god gammeldags kjærleik, noe jeg alltid faller for.

Her er traileren til filmen i hvert fall :D (kan spoile noe om du vil lese bøkene med et åpent sinn). Synes det ser ganske bra ut.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Noen som har sett den?? Har sett halvparten av den fra en jeg lastet ned, men kvaliteten sugde. Synes den var for pusete i forhold til boka. Tris skulle ha blitt skambanket og seksuelt trakkasert og direkte mobbet, men virket ikke slik i filmen?

Gjest Tris
Skrevet

Jeg har kun sett filmen, men jeg likte den. Håper det kommer en oppfølger.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har kun sett filmen, men jeg likte den. Håper det kommer en oppfølger.

Det er tre bøker, så regner med at hele trilogien blir filmatisert :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte bøkene :) Ingen topp 10-favoritt, men absolutt verdt leseopplevelsen. God jobb fra en ung forfatter. Har ikke sett filmen, men regner med å gjøre det en gang.

Anonymous poster hash: 094ec...ba9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...