Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele livet mitt siden jeg var liten, har det vært menn inn og ut av livet mitt. Jeg har en pappa som aldri har stilt opp - og pågrunn av alt det her, så klarer jeg ikke å stole på menn.

Alikevell så gir jeg gutter en ny sjanse, og faller i den samme fellen igjen og igjen. Jeg vet egentlig hvordan de er, men jeg prøver å se det gode i dem.

For en mnd siden, så ble det slutt med eksen min - vi var sammen i 8 mnd, og jeg satt hjemme og ventet på han. Han var i Afghanistan i 6 mnd, og vi gjorde det slutt en uke før han reiste hjem igjen for godt. Fordi han fant ut at han ikke var klar for noe forhold.

Jeg prøver å komme meg over han, men er hardt. Jeg føler at jeg har gitt så mye av meg selv, og i 6 mnd har jeg holdt meg trofast mot han og støttet han hele veien, så får jeg det i trynet en uke før han kommer hjem.

Jeg prater med litt forskjellige gutter, men er ikke ute etter noe forhold nå med noen andre. Men jeg møtte en gutt igår som var fra samme by som meg, jeg besøkte han. Og jeg visste at han var litt "bad boy" men jeg tenke "jaja, hvorfor ikke?" Så dum som jeg er. Før vi møttes var han veldig på det å at vi må møtes ofte og ha koselige kvelder sammen. Vi hadde sex når jeg var hos han, og har nesten ikke hørt fra han. Jeg visste det kom til å skje, men alikvell gir jeg dem en sjanse!

Hvorfor gjør jeg det? Er det så forbanna vanskelig å finne noen gutter som er ordentlige? Alt jeg vil ha er kjærlighet.

Måtte bare få det her ut! Er det noen andre, som har vært i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 030ff...e2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du får ta et oppgjør med deg selv å bli kvitt denne fasinasjonen for patetiske "bad"boys da....

Anonymous poster hash: b6cbc...0b7

• Liker 1
Skrevet

Begynner å tro om det er noe galt med meg, om det er ingen som vil ha et forhold med meg.

Jeg er 19, og eksen min er 23.

-TS

Skrevet

Jeg har ikke vært i akkuratt den situasjonen som du beskriver, nei. Men jeg har fått hjertet mitt knust, og jeg har gitt av meg selv til personer uten å få noe tilbake.. Det er ingen god følelse. Føles som det er så og si umulig å finne seg en ordentlig gutt/mann, som er ute etter kjærlighet. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at du ikke er alene :klem:

Skrevet

Jeg har ikke vært i akkuratt den situasjonen som du beskriver, nei. Men jeg har fått hjertet mitt knust, og jeg har gitt av meg selv til personer uten å få noe tilbake.. Det er ingen god følelse. Føles som det er så og si umulig å finne seg en ordentlig gutt/mann, som er ute etter kjærlighet. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at du ikke er alene :klem:

Godt å vite at jeg ikke er alene. Vi jenter er så flinke til å tenke det gode om gutter, selv om vi vet hvordan de er.

-TS

Skrevet

Begynner å tro om det er noe galt med meg, om det er ingen som vil ha et forhold med meg. Jeg er 19, og eksen min er 23. -TS Anonymous poster hash: 030ff...e2b

Du er 19 og tror ingen vil være i et forhold med deg? Tro meg, du har årevis med feil menn og avvisninger igjen. Du er en ungsau med livet foran deg!

Anonymous poster hash: 365a4...2c1

• Liker 3
Skrevet

Hvor mange gutter har du vaert sammen med/hatt sex med? Dvs. hvor mange ganger har du begaatt samme feil?

19 er ungt og de faerreste har funnet ut av alt enda, men hvis dette har skjedd mange ganger boer du ta et oppgjoer med deg selv.

Skrevet

Godt å vite at jeg ikke er alene. Vi jenter er så flinke til å tenke det gode om gutter, selv om vi vet hvordan de er.

-TS

Det finnes mange, mange, mange flotte gutter og menn der ute. Tro meg. Du er bare 19, så ikke gi opp!

Anonymous poster hash: f15c7...98e

Skrevet

Hvor mange gutter har du vaert sammen med/hatt sex med? Dvs. hvor mange ganger har du begaatt samme feil?

19 er ungt og de faerreste har funnet ut av alt enda, men hvis dette har skjedd mange ganger boer du ta et oppgjoer med deg selv.

9 ganger har jeg gjort den samme feilen.

-TS

Skrevet

9 ganger har jeg gjort den samme feilen.

-TS

Jeg har lest at kvinner søker menn som ligner på faren sin, det stemmer i det minste for deg: Du søker menn som snor seg unna og ikke stiller opp.

Når du har gjort dette ni ganger er det kanskje på tide å se om du har et destruktivt mønster som fører deg inn i slike situasjoner igjen og igjen. Jeg har ingen umiddelbare tips til hvordan du skal komme deg ut av et slikt mønster, men hvis du klarer å se et mønster er det i det minste lettere å få en slutt på det.

Anonymous poster hash: e2a7b...31a

Skrevet

Som ab over her sier, det kan ha noe med faren din å gjøre. Du hadde en rollemodell av en man. Om aldri stillte opp, og du søker det samme igje ig igjen, for det er det eneste du kjenner.

Tror du kunne hatt godt av å snakke med en psykolog, sånn at du kan få brutt dette destruktive mønsteret. Da vil du heller falle for menn som er noe å falle for, som stiller opp og gir noe igjen.

Anonymous poster hash: 0435a...c00

Skrevet

Som ab over her sier, det kan ha noe med faren din å gjøre. Du hadde en rollemodell av en mann som aldri stillte opp, og du søker det samme igjen og igjen, for det er det eneste du kjenner.

Tror du kunne hatt godt av å snakke med en psykolog, sånn at du kan få brutt dette destruktive mønsteret. Da vil du heller falle for menn som er noe å falle for, som stiller opp og gir noe igjen. Anonymous poster hash: 0435a...c00

Edit, skrivefeil.

Skrevet

Det finnes mange, mange, mange flotte gutter og menn der ute. Tro meg.

Anonymous poster hash: f15c7...98e

HAHAHA nå lo jeg godt :) Det er jo bare tull. menn er empatiløse svin.

Anonymous poster hash: ca609...739

Skrevet

Jeg prøver nok finne menn som er lik faren min ja. Jeg har helsesøster på skolen jeg går på, som jeg prater med en gang i uken. Men har ikke kommet så langt enda. Men har ikke lyst til å ende opp som min mor, sinnsykt naiv. Men ser at jeg begynner å gå i samme mønster.

Må bare samle meg, og ikke lete. Og ikke ha så høye forhåpninger tror jeg.

-TS

Skrevet

Jeg prøver nok finne menn som er lik faren min ja. Jeg har helsesøster på skolen jeg går på, som jeg prater med en gang i uken. Men har ikke kommet så langt enda. Men har ikke lyst til å ende opp som min mor, sinnsykt naiv. Men ser at jeg begynner å gå i samme mønster. Må bare samle meg, og ikke lete. Og ikke ha så høye forhåpninger tror jeg. -TS Anonymous poster hash: 030ff...e2b

Prøv å finne en mann som ikke er lik faren din, som respekterer deg og ikke bare bruker deg for sex. Eventuelt ta en pause. Kanskje du trenger en psykolog, som kan gå litt mer i dybden enn helsesøster kan. Men kjempebra at du snakker med helsesøstera, hun kan ha masse kunnskap og er faring, hun (eller han).

Skrevet

Jeg er 27 år og har vært i samme situasjon som TS mange ganger. Vet ikke om man kan "skylde" på det, men jeg har også en pappa som aldri har stilt opp og som bare har sviktet gang på gang på gang på gang.

Jeg har faktisk aldri vært i et sunt, "normalt" (hva som enn er normalt..) forhold. Bare destruktive forhold som har endt med at JEG har blitt dumpa, til tross for at det nok heller burde vært jeg som burde ha gått for lengst. Men naiv som jeg er/var, tenkte jeg at ting kom til å ordne seg..

Senest i fjor sommer hadde jeg sex med en fyr, hoppet i sengs etter å møttes én gang tidligere, han mistet selvsagt interessen etter sexen. Jeg sliter med valgene jeg har tatt enda, noen mange år etter at de har skjedd.. Føler de følger meg.

Nå har jeg ligget unna dating og gutter i ca 7 mnd og har planer om å gjøre det en god stund til, helt til jeg har fått fikset opp i mine egne problemer og får litt mer respekt for meg selv. Det nytter ikke være i et forhold hvis man ikke liker seg selv eller respekterer seg selv, og jeg må virkelig jobbe med meg selv med tanke på at jeg faller fort og hardt for de største drittsekkene det er mulig å oppdrive. De kan være så kjekke de bare vil, jeg er nødt til å innse at de ikke er verdt det. Min selvrespekt er viktigere. Jeg orker ikke bli brukt og kasta bort mer..

Du er i hvertfall enda såpass ung at du kan slippe å fortsette med dette i årevis til sånn som jeg har gjort. Bra du innser at du har et problem, så du får tatt tak i det nå.

Anonymous poster hash: 770e9...796
Skrevet

HAHAHA nå lo jeg godt :) Det er jo bare tull. menn er empatiløse svin.

Anonymous poster hash: ca609...739

så absolutt ikke alle er det!

men noen av varianten er det. Men nå er det ikke akkurat alle hukjønn som er noe å rope høyt hurra for på empatifronten heller.

Skrevet

Du har ihvertfall selvinnsikt, og skjønner hva og hvorfor det skjer (pappaen din sin rolle).

Jeg hadde en far som voldelig, og ja, søkte ubevisst det i forhold.

Var som deg. Til jeg våknet, og tenkte at jeg er for smart for slike menn! Det er du også. Neste gang noen utnytter deg, eller v i l det, be vedkommende fuck off.

Si det EN gang. Og du tør igjen.

Første skritt til å vise deg selv respekten du fortjener. Du kan :-)

Anonymous poster hash: 39f17...edd

Skrevet

9 ganger når du er 19?!?

Da jeg var 19 hadde jeg hatt 1 kjæreste.

Man skal være kritiske og forsiktig. Man skal tenke med hodet. Du må være kresen! Og tar det deg laaang tid før du finner en som er bra nok, så gjør det det.

Anonymous poster hash: 185e4...2c1

Skrevet

9 ganger når du er 19?!?

Da jeg var 19 hadde jeg hatt 1 kjæreste.

Man skal være kritiske og forsiktig. Man skal tenke med hodet. Du må være kresen! Og tar det deg laaang tid før du finner en som er bra nok, så gjør det det.

Anonymous poster hash: 185e4...2c1

Har ikke hatt 9 kjærester, har hatt kun 3 kjærester. Men 9 stk med folk jeg trodde var ordentlige men egentlig bare ute etter sex

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...