Gå til innhold

Mette Marit i olabukse på den røde løperen!!!!

Jens

Anbefalte innlegg

Jeg synes vel ikke at det er riktig for oss som ikke synes olabuksene til MM var noen big deal å rygge ut igjen uten å fortelle at vi driter i det, for da ville jo hele tråden blitt full av innlegg som forteller at alle som har lest denne tråden er enig i at det var moralsk forkastelig og respektløst og whatnot.

Det er faktisk et standpunkt å synes at noe er uinteressant.

Synes absolutt de som synes det er helt greit at hun stiller i olabukse sier det.. men det blir da litt idiotisk at de som synes tråden er dum .. uffer seg så skrekklig over at andre har meninger om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Jeg synes vel ikke at det er riktig for oss som ikke synes olabuksene til MM var noen big deal å rygge ut igjen uten å fortelle at vi driter i det, for da ville jo hele tråden blitt full av innlegg som forteller at alle som har lest denne tråden er enig i at det var moralsk forkastelig og respektløst og whatnot.

Det er faktisk et standpunkt å synes at noe er uinteressant.

Jeg sa ikke at de som ikke syntes jeansen var noen big deal, skulle rygge ut igjen. Jeg sa at de som syntes hele diskusjonen var meningsløs og kjedelig, kunne rygge ut igjen.

Major difference

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Å HERREGUD TILKAL HÆREN!!!

TILKALL ISLAMISTENE OG GJØR OSS TIL MUSLIMER FOR VI SKAL IKKE FÅ LOV Å GÅ HVA VI VIL MER!!!

Skriiiiiiik!!!!

Du kan gå i hva du vil du, Kake - du har ikke en jobb med kleskode. Og om du får deg en jobb med kleskode, så kan du fremdeles kle deg i hva du vil på fritiden. Det kan MM også.

Dette skriket ditt forteller at du har skjønt akkurat det samme som MM i denne sammenhengen, og det er nettopp at du ikke skjønner sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nå også i radio

Hehe..godt poeng til siste her.

Nå har faktisk både denne jeans-tråden og prompe-tråden (snikk-snakk) blitt tatt opp i radio (p3 el.p4?), hvor de lo og kommenterte hva-hvia MM prompet under en konferanse med radio direkte til stede.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige rådgivere.....

Det er jo de som skal "kle" opp Mette Marit hver dag, og denne gangen hadde de sviktet.

Hun kunne selvfølgelig ha tenkt selv, men som det var sagt var dette ingen offesiell reise, og da tenkte hun nok at hun kunne reise i hva hun ville. Hun har jo ikke all verdens erfaring med kongelige bryllup.

Kanskje Haakon burde sagt noe til henne for engagns skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Dårlige rådgivere.....

Det er jo de som skal "kle" opp Mette Marit hver dag, og denne gangen hadde de sviktet.

Hun kunne selvfølgelig ha tenkt selv, men som det var sagt var dette ingen offesiell reise, og da tenkte hun nok at hun kunne reise i hva hun ville. Hun har jo ikke all verdens erfaring med kongelige bryllup.

Kanskje Haakon burde sagt noe til henne for engagns skyld...

Det kunne jo gitt henne en liten pekepinn at han reiste i dress kanskje?

Vet ikke jeg... det ville i hvert fall ha fått meg til å spørre: Du søte kjære Haakon min - kan jeg reise i dette antrekket her?? Og så svarte han: ja, da jenta mi, de er jo både dyre og nye, det er klart du kan reise i dem....

Det historien ikke sier noe om er at Haakon egentlig var veldig adrenalinsint på MM akkurat da, pga en god samtale kvelden før som hadde gått over i en real krangel... kanskje kranglet de om at lille Ingrid hadde vært uten lue på balkongen (som forøvrig faktisk ikke er en balkong - og kanskje luekrangelen faktisk endte opp i en balkon/altan/veranda-krangel, hva vet jeg?), men enden på historien ble jo at Haakon fikk sin hevn og MM ble driti ut i alle landets, ja hele verdens aviser - og på KG. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Altanen

Ja, paret pleier visst å krangle på slotts-altanen.

Men jeg aner ikke om det er om jeans og luer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo egentlig en helt idiotisk diskusjon, og hvis de spanske avisene er så opphengt i korrekt antrekk etc, så synes jeg mest synd på dem

Heldigvis er vi litt mer avslappet her på bjerget! Synes å ha lest at de også kritiserte Victoria fordi hun hadde et gallaantrekk med bukser og dronning Raina fordi hun hadde et antrekk med bluselignende topp!

Så de høres temmelig paranoide ut.

Men etter det jeg leste i et innlegg fra en spanjol i DAgbladet i dag, så var nok sannheten om Spanias engasjement i bukse- og kjolehistoriene til de norske prinsessene nok en del mer nyansert enn det som er kommet fram her i media her landet!

Og siden kritikk av MM ser ut til å ha blitt den nye norske folkesporten, så er det klart at vi leter og graver til vi finner fram til det som er negativt, positive ting er jo ikke så morsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnes-Marie

Ja, jeg er enig med de som kritiserer kles-stilen til MM her.

MM mangler stil og etikette: og man går da ikke kledd på den måten når pressen står klare ved røde løperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Jeg vet ikke om det var HENNE eller KK som hadde ett stort intervju med MM for noen mnd. siden men hvertfall husker jeg at hun sa at det var hun selv om fikk bestemme hva hun skulle ha på, selv om hun selvsagt får hjelp til kjoler etc.

Det virker som om MM ikke har noen til å se til at hun kler seg passende i off. situasjoner, og det er trist for hun trenger hjelp både med hår, klær og make-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter det jeg leste i et innlegg fra en spanjol i DAgbladet i dag' date=' så var nok sannheten om Spanias engasjement i bukse- og kjolehistoriene til de norske prinsessene nok en del mer nyansert enn det som er kommet fram her i media her landet! [/quote']

Norske media er eksepsjonelt ensidige når de dekker saker i andre land. Og enda mer eksepsjonelt flinke til å blåse opp småting når de er på en bølge, liksom for å fortsette i samme leie. Ingen vingling der nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vel, enig eller uenig.

Kleskode er kleskode, og har man en jobb med kleskode så har man en jobb med kleskode. Det vi koker ned til er vel bare at MM enten ikke er klar over at hun har en jobb med kleskode, eller at hun ikke vet hva koden består i. Eller at hun gir blaffen, hvilket jeg ikke forstår at Sonja ville tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Som dere vet har Mette-Marit en liten baby. Og som dere vet pleier babyer å gulpe. Har det falt noen inn at KANSKJE MM hadde kjole/drakt på seg, men så gulpet Ingrid Alexandra på henne slik at hun ble nødt til å skifte??

De fleste mennesker har en tendens til å glemme at ALT har en årsak. Man ser bare det som er rett foran nesen på en, kritiserer og dømmer. UTEN å ha tenkt på HVORFOR ting er som de er... :roll:

Jeg synes ofte synd på de kongelige. De er bare vanlige mennesker. Tenk om DU skulle blitt kritisert for alt mulig? Jeg hadde blitt sprø jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

På tross av gulping og andre årsaker, kunne hun ha stilt i galla. Det finnes barnepiker og beskyttelses-kapper, som kan tas av når røde løperen står klar.

Alexandra av Danmark, Mary og de andre prinsessene ville aldri ha gjort noe slikt mot nasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
På tross av gulping og andre årsaker, kunne hun ha stilt i galla. Det finnes barnepiker og beskyttelses-kapper, som kan tas av når røde løperen står klar.

Alexandra av Danmark, Mary og de andre prinsessene ville aldri ha gjort noe slikt mot nasjonen.

Du mener vil ikke at hun skulle stilt i galla ned flytrappa?! Ja, hva de andre prinsessene ville gjort, vet du vel alt om.

Dette er for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...