AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg kjøpte et par joggesko slutten av oktober måned, hvor jeg fort merket at det var dårlig ventilering i dem. Dette førte til at de fort begynte å lukte litt. Ja, ja, tenkte jeg da, litt lukt får en regne med. Men nå har det altså blitt så forjævlig. De rett og slett stinker! Og det på lang avstand. Stanken setter seg igjen i posen jeg har dem i også, det er helt sykt. Nå kan de ikke brukes mer, så ille er det. Kan jeg ha rett på å bytte de, dette skal jo ikke være normalt, eller er det forelnge siden jeg kjøpte dem? Ikke retur grunn etc?. Anonymous poster hash: 69110...b05
Gjest Solsmil Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Lufter du skoene etter du har brukt dem?
Guadaloupe Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Hvor kjøpte du de? På Gsport er de da veldig rimelige, men det spørs om de kommer til å stille spørsmål om de er brukt og oppbevart på riktig måte. De skal IKKE oppbevares i plastpose, jeg skjønner jo at du må det når du skal frakte de rundt, men de må luftes godt. Google litt så finnes råd mot stinkende joggesko, tror ett av tipsene er å bruke noe så enkelt som bakepulver. 4
Gjest Mupsi Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Jeg pleier å ta joggeskoene i vaskemaskinen jeg, funker bra det.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Legg dem i fryseren.Anonymous poster hash: 01c0c...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå