Gå til innhold

Hvordan få flat mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest litt forskjellige steder, og blir ikke helt klok. Hva skal til for å få flat mage, med definerte magemuskler? Er en jente på 1.60, som veier 52 kg. Er ikke feit, men fettet jeg har ligger i mageregionen, rundt hoftene, vil gjerne få bort dette. Hva skal til for å få bort dette?

Anonymous poster hash: 91729...1f0
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Nå har jeg lest litt forskjellige steder, og blir ikke helt klok. Hva skal til for å få flat mage, med definerte magemuskler? Er en jente på 1.60, som veier 52 kg. Er ikke feit, men fettet jeg har ligger i mageregionen, rundt hoftene, vil gjerne få bort dette. Hva skal til for å få bort dette? Anonymous poster hash: 91729...1f0

Opp med muskelmassen.

Skrevet

Opp med muskelmassen.

Det er jeg klar over, men har du noen forslag til øvelser? Har hørt situps ikke hjelper for dette.

Gjest Runforit
Skrevet

Det er jeg klar over, men har du noen forslag til øvelser? Har hørt situps ikke hjelper for dette. Anonymous poster hash: 91729...1f0

Du kan ikke punktslanke så her må du nok til pers med godt kosthold kombinert med trening så fettprosenten går ned og muskelmassen øker.

Vekta di er fin så fokuset burde være på cm. Mulig du faktisk vil få bedre resultat i form av økt vekt i form av muskler.

Skrevet

Du kan ikke punktslanke så her må du nok til pers med godt kosthold kombinert med trening så fettprosenten går ned og muskelmassen øker.

Vekta di er fin så fokuset burde være på cm. Mulig du faktisk vil få bedre resultat i form av økt vekt i form av muskler.

attachicon.gifimage.jpg

Jeg har det samme problemet som ts. Burde jeg ligge i underskudd eller overskudd da? :)

Anonymous poster hash: 26936...0f8

Skrevet

Hmm, ja, takk!! Blir nok å jobbe med å få et bedre kosthold og tung styrketrening, samt litt cardio :)

Skrevet

Jeg har det samme problemet som ts. Burde jeg ligge i underskudd eller overskudd da? :)

Du må ha et lite overskudd for å bygge muskler, og et lite underskudd for å få redusert fettprosent.

Anonymous poster hash: 07cb3...8cb

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg har det samme problemet som ts. Burde jeg ligge i underskudd eller overskudd da? :)Anonymous poster hash: 26936...0f8

For å bygge så er det anbefalt å ligge i overskudd så musklene får noe å bygge på.

Et kosthold bestående av mye proteiner(kylling, karbonadedeig, laks, egg etc), godt fett(nøtter, kokosolje, avokado etc) og trege karbohydrater(fullkornsris/pasta, havregryn etc) er godt grunnlag for å bygge muskler :)

Spesielt er det viktig med litt ekstra karbohydrater de dagene du trener styrke og du burde fokusere på tung styrke. Tungt med få repetisjoner.

De fleste jenter som bygger ligger på ca. 1800-2500 kcal om dagen(høyeste inntak de dagene de trener)

• Liker 1
Skrevet

For å bygge så er det anbefalt å ligge i overskudd så musklene får noe å bygge på.

Et kosthold bestående av mye proteiner(kylling, karbonadedeig, laks, egg etc), godt fett(nøtter, kokosolje, avokado etc) og trege karbohydrater(fullkornsris/pasta, havregryn etc) er godt grunnlag for å bygge muskler :)

Spesielt er det viktig med litt ekstra karbohydrater de dagene du trener styrke og du burde fokusere på tung styrke. Tungt med få repetisjoner.

De fleste jenter som bygger ligger på ca. 1800-2500 kcal om dagen(høyeste inntak de dagene de trener)

Takk for svar. :) Er 165 cm og veier 50 kg, så jeg burde visst satse på å bygge litt muskler, i steden for å gå mer ned i vekt ser jeg.

Gjest Runforit
Skrevet

Takk for svar. :) Er 165 cm og veier 50 kg, så jeg burde visst satse på å bygge litt muskler, i steden for å gå mer ned i vekt ser jeg. Anonymous poster hash: 26936...0f8

:)

Ja, vekta di er ikke noe å tenke på siden den er såpass lav. Du trenger hovedsakelig kun å tenke på nok mat og styrke så kommer du til å se superfit ut! Med 50 kg så har du ikke mye fett på kroppen, så når musklene begynner å fylle deg opp så blir du nok raskt smashing :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg lest litt forskjellige steder, og blir ikke helt klok. Hva skal til for å få flat mage, med definerte magemuskler? Er en jente på 1.60, som veier 52 kg. Er ikke feit, men fettet jeg har ligger i mageregionen, rundt hoftene, vil gjerne få bort dette. Hva skal til for å få bort dette?

Begynn å trene cardio/jogge. I tillegg begynner du å trene spesifikt styrketrening for mage. Så skal du se resultatene kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...