Brimi Skrevet 8. februar 2014 #21 Del Skrevet 8. februar 2014 Sand:-) Mye bedre enn det grønne som var der før ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 8. februar 2014 #22 Del Skrevet 8. februar 2014 Hvite vegger, brune lister (orker ikke å male dem hvite, skal ikke bo her så lenge), sorte møbler. Hvit brun og sort altså Pynt er også i sort/hvitt, da det raskt ser rotete ut om vi blander inn ennå flere farger her.. (Gulvet er i tillegg sånn gulbrunt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 8. februar 2014 #23 Del Skrevet 8. februar 2014 Kjølig eleganse på veggene, en lys, blå farge som kan gå litt mot blågrått i skumringen. Veldig fornøyd med valget, og å få bort de hvite veggene. Beige sofa og resten er brune og hvite møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 8. februar 2014 #24 Del Skrevet 8. februar 2014 De eneste fargene jeg ser er TVskjermen og noen lilla lys i vinduet. Tragisk, rett og slett! Hvite vegger, grå gardiner, grå teppe på gulvet, gråbrun sofa, svart bord/TV bord og hylle. Skal definitivt forandre og gjøre dette mer oss. Men ettersom vi leier pr dags dato, så tar vi den store interiør-planleggingen og utføringen i neste omgang Hadde vært morsomt med gulv i en farge, og nøytrale vegger. Med tilsvarende gardiner eller andre detaljer. Ikke styggstygt, men gjennomført med en tanke bak. (Ikke helt slik, men et kjapt googlesøk viste meg dette eller dette.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. februar 2014 #25 Del Skrevet 8. februar 2014 Ser etter litt inspirasjon utenom disse fargene, selv om det er det safeste valget.. Hvilken farge har du, og hvorfor valgte du den? Legg gjerne med et bilde også en eller annen hvitfarge. vet ikke hva den heter. Har ikke valgt den selv. den var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrebart Skrevet 8. februar 2014 #26 Del Skrevet 8. februar 2014 Vi skulle egentlig ha kremfarge, men det ble lys rosa aktig. Det ble faktisk veldig fint, selv om det høres helt grusomt ut. Lyst og fint, en "glad" farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 8. februar 2014 #27 Del Skrevet 8. februar 2014 Høres så fint ut hos dere som har fargede vegger! Det vil jeg også ha når jeg flytter ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst90 Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #28 Del Skrevet 11. februar 2014 Vi har jo svart skinnsofa og vurderer nå å male veggene bak sofaen i Lys Aubergine fra Jotun, en grålilla tone. Denne er diskret lilla og jeg tror det vil bli fint. Den kan og kombineres med fargene jeg liker: grønt, hvitt, rosa, brunt, blått og sølv. Resten av veggene i stuen vil få en nøytral farge og skorsteinen kanskje i en mørk gråfarge. Hva tenker dere? Kan dette bli fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #29 Del Skrevet 11. februar 2014 Busegrønn. Anonymous poster hash: c236f...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrebart Skrevet 13. februar 2014 #30 Del Skrevet 13. februar 2014 Forresten, vi har jo en annen stue... Den vi bruker mest. Den er malt i neongrønn og lilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønn Frosk Skrevet 13. februar 2014 #31 Del Skrevet 13. februar 2014 Hvitt. Ferdig, penselmalt panel. Det er kjempefint. Siden det er penselmalt, får det litt perlemoreffekt i lyset. Om jeg noensinne skal måle om blir lyst blått av en eller annen type Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #32 Del Skrevet 13. februar 2014 Fabrikk.Anonymous poster hash: 03735...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 13. februar 2014 #33 Del Skrevet 13. februar 2014 Hvit narciss,en varm hvitfarge som jeg er kjempefornøyd med. Den har jeg også! Har også kjøkkeninnredning i samme fargen, herlig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 13. februar 2014 #34 Del Skrevet 13. februar 2014 Ser etter litt inspirasjon utenom disse fargene, selv om det er det safeste valget.. Hvilken farge har du, og hvorfor valgte du den? Legg gjerne med et bilde også Stua er hvit. Det var min kjære som valgte det fordi hun syns det er "rolig og pent". Jeg syns det er sykehuspreget med hvite omgivelser, men man velger sine kamper. Fargen på veggen er ikke en av dem jeg syns det er viktig å ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå