Gå til innhold

Hvilken farge har DU i stuen? (ikke beige, grå og greige)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter litt inspirasjon utenom disse fargene, selv om det er det safeste valget..

Hvilken farge har du, og hvorfor valgte du den? Legg gjerne med et bilde også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart, hvitt, og lilla.

Anonymous poster hash: b1ff2...2c9
Skrevet

Grå med blåskjær, i dagslys er stua blå, og i kveldslys er de mer grå. Liker løsningen godt, da jeg ikke ville ha ren grå og ikke fant noen fine blåfarger.

Anonymous poster hash: 9b946...45c
Skrevet

En svært lys lilla. Ser mest hvit ut

Gjest FrkAnna
Skrevet

Grå med blåskjær, i dagslys er stua blå, og i kveldslys er de mer grå. Liker løsningen godt, da jeg ikke ville ha ren grå og ikke fant noen fine blåfarger. Anonymous poster hash: 9b946...45c

Hørtes utrulig fint ut! Har du bilde/fargekode el. ?

Skrevet

Teal,- en fin blå-grønn-grå farge.

Anonymous poster hash: ee13a...17b
Skrevet

Grått, svart og hvitt :)

Anonymous poster hash: 7d368...c3b
Skrevet

Hvit narciss,en varm hvitfarge som jeg er kjempefornøyd med.

Skrevet

Sjel og vårløv fra jotun. Vårløv er en vakker grønnfarge, syns jeg!

Anonymous poster hash: 3baa4...034

• Liker 1
Skrevet

En ganske lang vegg malt i kalkmaling, en sjøgrønn farge. Ganske dus forsåvidt.

Men kalkmalingen gir en kul effekt. Resten av stua er i kalk.

Anonymous poster hash: 3f38c...e92
Skrevet

En Jotunfarge som jeg tror het Savanne. Er fornøyd, den er varm men ganske diskret.

Anonymous poster hash: bddd2...320

• Liker 1
Skrevet

orange

Anonymous poster hash: 466f0...f4d
  • Liker 1
Skrevet

Her jeg leier er det hvitt overalt, men hos min mor er stuen gul. Gangen rød, gamle rommet mitt blått, gjesterommet grønt, osv. Synes det er veldig fint og koselig. :)

Skrevet

Hvit narciss,en varm hvitfarge som jeg er kjempefornøyd med.

Ja den er kjempefin. Jeg har lys Provence, men angrer på at jeg ikke gikk for hvit narciss.

Anonymous poster hash: ba0b5...c93

Skrevet

Nå har vi rød stue med møbler, kunst og tepper i mange farger - men rødt går jo igjen da. Vi har hatt syrinfargede vegger tidligere. Det kommer egentlig helt an på rommet og møblene

Anonymous poster hash: 7f648...1c8
Skrevet

Vi har matt skyggeblå i spisestua og peisestua, og jeg synes den er så utrolig fin! I den ytterste stua (ja, vi har en del av dem..) har jeg malt med gustaviansk blå. Denne er også kjempefin og gjør seg i et stort rom, men synes dessverre at den krasjer litt med den andre blåfargen, så det blir nok å male om til noe annet :)

Skrevet

Vi har lyst golv og hvite vegger, men har knæsj lilla kontrast vegg! Vi har også en puff og en lampe i samme farge. Elsker det <3 Resten av møblene er hvite og sofaen er mørk grå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...