Gå til innhold

Bare skuldre i kirken

Fremhevede innlegg

Skrevet

I all verden, det var da voldsomt! Er det virkelig så vanskelig å respektere andres valg?? Eller er det sånn at om man ikke tenker det samme så må man latterliggjøre andres tanker og beslutninger?? :riste:

nei huff, jeg mente aldri å latterliggjøre noen! beklager! virkelig altså, det var slettes ikke meningen å si noe negativt om noen andres meninger! beklager igjen.

og til du som spurte om jeg kunne gått i kirken i bikini? det er vel aldri førstevalg som klesplagg, men - det er jo fordi jeg selv ikke liker å vise frem den litt for store kroppen min andre plasser enn hjemme og på stranda....

men det var ikke så ille ment som det tydelig vis blir trodd!!! unnskyld!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei huff, jeg mente aldri å latterliggjøre noen! beklager! virkelig altså, det var slettes ikke meningen å si noe negativt om noen andres meninger! beklager igjen.

og til du som spurte om jeg kunne gått i kirken i bikini? det er vel aldri førstevalg som klesplagg, men - det er jo fordi jeg selv ikke liker å vise frem den litt for store kroppen min andre plasser enn hjemme og på stranda....

men det var ikke så ille ment som det tydelig vis blir trodd!!! unnskyld!!!

Det er greit, er lett å misforstå på et skriftlig forum! :-)

Skrevet

puh, takk for forståelsen! ble rent nærvøs av dette jeg.... og bare så det er sagt, jeg har også et skjerf som følger med kjolen. dette vil bli brukt dersom været tilsier det.

:)

Skrevet

Får håpe det blir bra vær da!! Når gifter du deg?

Skrevet

Uff og uff, min er både med tynne stropper og har V-utringning i tillegg..... :fy:

Men.....jeg ser ut som en prinsesse uansett,

og har ikke tenkt å "dekke meg til".....

:sjarmor:

Synes sånt virker gammeldags, men respekterer selvfølgelig de som vil det. (Er ikke spes religiøs i utgangspunktet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...