Gå til innhold

Bare skuldre i kirken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om å ha bare (nakne) skuldre i kirken? Mange brudekjoler er jo enten stroppeløse eller med tynne stropper over skuldrene. Bør man ha ett sjal eller noe for å dekke til skuldrene mens man er inne i kirken.

Husket nemlig en gang jeg var i Paris og da fikk jeg ikke komme inn i Notre Dame fordi jeg gikk med singlett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har jo lov til det. Spørsmålet er om man trives med det. Jeg skal ha et sjal eller ha en "jakke" på i kirken fordi jeg ikke vil føle meg så naken. Det er nok mere smak og behag enn tillatelse fra kirken som gjelder.

Gjest Odense
Skrevet

:o klart en kan ha bare skuldrer i kirken, der er jo maaange bruder som har det! Synst at det er kjempe fint! :)

Skrevet

Man kan sikkert ha det. Men er det ikke noe med respekt at man ikke skal gå med bare skuldre?

Gjest Odense
Skrevet

Har aldri hørt om det før, men vet at katolikker har det litt strengere når det gjelder slikt.. Men når det gjelder kristne vigelser så er det vell mange år siden slikt ble diskutert.. Er det ikke de da??

Skrevet

Jeg synes ikke noe om overlagse puppesprekker og veldig utfordrende/sexy antrekk i kirken.. men det er nesten ikke lov å si.. For all del, ha hva dere vil, men jeg synes det er fint uten at man er naken også. En brudekjole må ikke se ut som en nattklubb-kjole for at den er pen.

Skrevet

Helt enig med Veslebraaka, men man trenger ikke ha saa veldig utringet kjole fordi man har stroppelos kjole! Man kan se ganske "uskyldig" og anstendig ut selv uten aa dekke til skuldrene!

Skrevet

Jeg skal ha stroppeløs kjole, og har ingen planer om å dekke til skuldrene i kirken. Kjolen min er ikke spesielt utringet (kanten øverst går ganske høyt opp på brystet), og ikke har jeg spesielt store pupper å vise frem heller. :wink: Så jeg kommer til å føle meg svært så anstendig kledd til tross for at skuldrene er bare!

Gjest Odense
Skrevet
Jeg skal ha stroppeløs kjole' date=' og har ingen planer om å dekke til skuldrene i kirken. Kjolen min er ikke spesielt utringet (kanten øverst går ganske høyt opp på brystet), og ikke har jeg spesielt store pupper å vise frem heller. :wink: Så jeg kommer til å føle meg svært så anstendig kledd til for atross t skuldrene er bare![/quote']

Det skal jeg også ha! gler meg kjempe masse!! :-)

Skrevet

Jeg ville aldri gått med bare skuldre i kirken. Jeg har stroppeløs kjole, men har skaffet meg en bolero som jeg skal dekke meg til med i kirken, av respekt for Gud og Guds hus. Folk får gjøre akkurat som de vil, men for meg er det feil å gå med bare skuldre i kirken.....

Skrevet

Kommer til å ha et sjal i kirken. Mest for mamma`s skyld egentlig-som hater tatoveringa på overarmen min...syns egentlig det er greit, jeg. Tar det av etterpå ja :sjarmor:

Skrevet

Jeg hadde tenkt å gå med bare skuldre...men etter å ha lest dette begynner jeg å lure på om Gud blir fornærmet av å se på dem *ment-som-en spøk* :hoho:

Skrevet

Det følger med et sjal til kjolen min som jeg skal bære som en jakke. Jeg gjør det av respekt for kirken.

Skrevet

Jeg skal ikke bruke noe over min kjole - men så har den litt brede skuldrestropper også da, så det blir ikke helt bare skuldre, liksom.

har ikke tenkt noe mer over det

Skrevet
Jeg hadde tenkt å gå med bare skuldre...men etter å ha lest dette begynner jeg å lure på om Gud blir fornærmet av å se på dem *ment-som-en spøk* :hoho:

Jeg føyer meg inn i rekken her.... Jeg tenkte og å ha bare skuldre. Nå vet jeg ikke. :oops:

Gjest Odense
Skrevet

Visst de "høyere makter " blir fornermet av å se mine bare skuldre i 35 min, så får dem bare lukke øynene litt... :-)

Skrevet

Jeg skal ha bare skuldre..er vel ikke noe værre med bare skuldre enn bare armer vel! Har ellers klekkelig kjole uten "kløft"

Skrevet

Jeg har brede skulderstropper, så jeg tenker nok ikke på det. Men om jeg hadde hatt stroppeløs, hadde jeg nok ikke hatt på meg sjal eller lignende...tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...