AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Vet ikke helt hvor jeg skulle plasere denne, så prøver her. Min ex kunne fortelle meg nøyaktig hvor jeg var på et vist tidspunkt, oe jeg kun hadde avtalt via telefonsamtale med tredjemann. Det er helt utelukket at han har obervert eller fått informasjonen fra tredjemann (advokat) så jeg lurer på om det fungerer slik at han kan ha hacket tlf og fåtthøre samtalen slik..? finner egentlig ingen annen mulighet. Hva kan man gjøre med tlf dersom dette er tilfelle? Anonymous poster hash: efe92...8da
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Har du iphone så kan jo han spore deg opp på mobile me eller icloud som det heter nå. Anonymous poster hash: 2b848...dba
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Vet ikke helt hvor jeg skulle plasere denne, så prøver her. Min ex kunne fortelle meg nøyaktig hvor jeg var på et vist tidspunkt, oe jeg kun hadde avtalt via telefonsamtale med tredjemann. Det er helt utelukket at han har obervert eller fått informasjonen fra tredjemann (advokat) så jeg lurer på om det fungerer slik at han kan ha hacket tlf og fåtthøre samtalen slik..? finner egentlig ingen annen mulighet. Hva kan man gjøre med tlf dersom dette er tilfelle? Anonymous poster hash: efe92...8da Utelukket at vedkommende er synsk? Anonymous poster hash: e900c...229
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Utelukket at vedkommende er synsk? Anonymous poster hash: e900c...229 Definitivt ikke. Har du iphone så kan jo han spore deg opp på mobile me eller icloud som det heter nå. Anonymous poster hash: 2b848...dba Kan han få ut/høre tidligere samtaler da? Anonymous poster hash: efe92...8da
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har null peil på slikt så vet ikke hvordan det funker, men min tidligere arbeidsgiver hadde installert noe på alle jobbmobiler slik at alt av samtaler ble tatt opp og sendt til hans mail. Man så ikke noe til programmet på telefonen, men han informerte om det ved ansettelse. Det var iphone. Anonymous poster hash: 29a40...4f6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Kan han ha fått tak i tvilling-sim? Anonymous poster hash: 3ab27...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå