Gå til innhold

OL på TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg har sett av OL så langt har ikke vært særlig positivt.. Savner NRK allerede, og OL har ikke en gang begynt:( Blipp er en flopp, Skappel som kunstløpskommentator er bare tragisk. Eneste hun sier er oj, wow, fantastisk, ubegripelig ellers så er hun helt stille...... I tillegg så kommer all reklamen, dette blir pinlige 14 dager.

Måtte bare få ut frustrasjonen et sted.

Anonymous poster hash: 05654...5fb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er enda verre, er at absolutt alle andre gode programmer blir borte under OL! Tilogmed tv3 og tvn tar OL pause i programmene sine, og skal bare sende repriser i 2 uker.

Ikke går det an å lese en avis lenger heller, er jo ikke nyheter der, bare sport...

Tragisk!!

Dette blir laange 14 dager:(

Anonymous poster hash: 1d2ff...2e9
Skrevet

Æsj, NRK er ganske flinke på dette. Ser aldri på TV, bare nett-TV, og til det formålet funker NRK ganske bra.

Orker ikke styre med TV2 sin løsning. Har sett at de har en måned gratis, men det eneste jeg tenker er STRESS og gnål. Tror jeg får heller benke meg foran en ordentlig TV for en gangs skyld. Må jo følge med på langrennsguttene ... :P

Skrevet

Så lenge de sender hockeykampen mellom Canada og Norge på TV2 så skal jeg se det. Heia Canada

Skrevet

Enig at Skappel er en katastrofe for både TV2 og kunstløpssporten, men vi skal også huske at NRK har noen grusomme kommentatorer de også, og i de store norske idrettene som bl.a. ski og skiskyting har de personer som har efaring fra sportskommentering.

Bør vel vente litt før dommen faller, men starten er fryktelig laber. TV2 MÅ levere i de store idrettene.

Anonymous poster hash: 42177...bdc
Skrevet

Også så utrolig mye reklame da. Hele tiden!!

Anonymous poster hash: 2803c...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...