SillySue Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har en ribbe liggende i fryseren,som jeg tenkte jeg skulle ta i bruk,men tenkte jeg kanskje skulle gjøre noe annet med den,enn den vanlige måten (altså steke den i ovnen og servere med grønnsaker å saus). Noen som har noe fine enkle oppskrifter? Gjerne både hvordan jeg kan tilberede den,og hvordan den kan serveres med annen mat F.eks,MÅ den stekes i ovnen? Kan man dele den opp og steke den i pannen?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Prøv en asiatisk variant? Har fått servert ribbe med en asiatisk saus/marinade en gang, det var veldig godt.Anonymous poster hash: b532c...94e
Gjest Crazycatlady Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Ja, asiatisk er veldig godt. Jeg har ikke prøvd noe annet enn å steke den i ovnen. Nå kom jeg på at også har ribbe i fryseren. Kanskje det blir asiatisk ribbe i helga
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Skjære den opp i stykker, marinere og grille den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå