AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hei! Min samboers datter er her på valentindagen - tips til hva vi kan finne på sammen som familie denne dagen? Det er jo kjærlighetens dag så jeg tenker Leos Lekeland ol ikke er helt greia ;-) :-) Anonymous poster hash: ad8d6...873
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeeezzz Louizzzzzzzz! Are you American? Anonymous poster hash: a49ed...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Jeg tenker dere kan kose dere litt ekstra når ungen er våken, med samling rundt en film, med litt filmgodis? Etter barnet har lagt seg kan dere ta frem en flaske vin, og noe godt å spise? Anonymous poster hash: dc5c2...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Hvorfor i all verden skal dere feire denne dagen med barnet? Skjær ut brødskiva som et hjerte. Anonymous poster hash: ea826...361
Gjest chiki Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Helt vanlig dag her sammen med barnet. Men skal nok lage en deilig middag og kose oss litt ekstra når snuppa er i seng:) har også 1 års bryllupsdag på valentines day<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå